Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik: Maar ik deed niets! :trollface: Leraar: "TWEE BLAADJES MOEILIJKE WOORDEN!" Ik: Ffffffffuuuuuuuuuu Maar goed, je ziet het resultaat. Al die kutregeltjes en rijtjes kan ik nog opdissen alsof ik 16 jaar terug in de tijd ga. Wat een goede leraar was dat <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet altijd best lang wachten op het station, dus ik had een Hitkrant gekocht om te kijken wat the kids these days allemaal diggen. Had 10 jaar geleden namelijk zelf een abonnement.
Ik had echt heel vaak 'wie?!'. En ik dacht dat ik nog wel redelijk op de hoogte was. *oud* |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Hij is nu echt 100% anders. Is ook logisch na 10 jaar, maar toch. In mijn tijd had je zo'n brievenrubriek met verzoekjes van lezers, om plaatjes en posters e.d., en dan was er zo'n bitch van een wijf die op iedereen reageerde, supergrappig was dat altijd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk altijd een blad gehad.
2-4: ?? 4-6: De Bobo 6-8: De Okkie 9-11: de Taptoe 11-12: Tina 13-14: Hitkrant Ik weet niet of ik de Fancy nou zelf had of leende van een vriendin.... Maar hoe heette dat boekje ook alweer wat je kreeg op de peuterspeelzaal? Dat was ook iets. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huh, maar de Bobo is toch echt voor kleuters van groep 1 en 2?
![]() Bij ons kreeg je die gewoon via school, en vanaf groep 3 kreeg je dan de Okkie en later de Taptoe. Ohja, en in groep 7/8 kon je ook kiezen voor de Hello You, die was gedeeltelijk in het Engels. Maar die wilde ik niet, want ik was teveel gehecht aan de Taptoe. |
![]() |
|
|