Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan pak je haar bij der heupen en ga je erachter staan en een beetje mee bewegen. Tja ik weet niet, soms gaan ze ook helemaal omlaag enzo. Ik weetnie echt hoe ik het uit moet leggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk, bij schuren hoef je niet te vragen: mag ik met je lul tegen je kont aanschuren, maar iets van oogcontact maken en je ervan verzekeren dat de ander daar wél trek in heeft, vind ik het absolute minimum.
||
Citaat:
En wat Klaverhap al zei, what is up met die manpurse? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik mag al bijna online gaan inchecken. *rondjes door topic rent*
En over rondjes rennen gesproken, ik droomde dat ik een jaar of tien was en alleen maar rondrende en iedereen met mij wilde stoeien en kliederen en veel slimmer en verstandiger was dan ik. Of misschien was ik niet tien, maar een beetje geestelijk gehandicapt. Het was een heel fijne droom. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn bij mij in de buurt vaak jongens luid aan het voetballen met hun manpurse om. Maar die zijn net wat ouder, 15 of 16 gok ik. Het is een rare combinatie van zo stoer mogelijk voetballen en slidings enzo, en dan die tasjes. Soms staan er meisjes te kijken, die houden dan de tasjes van de jongens voor ze vast.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zoek de .PDF wel even. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een schoudertas is tot daar aan toe, alhoewel dat voor geen meter danst (schuurt?), maar die dump je dan toch gewoon bij de balie? Enige wat je nodig hebt is wat cash/muntjes en je telefoon!
||
Citaat:
En ja Noedelhap ik praat met meisjes ook, meestal gewoon samen met zn tweeen enzo. Beetje praten over hobbys enzo, is ook altijd heel leuk. Sommige meisjes zijn écht heel aardig. Maar soms heb je ook zo een gek ertussen die je dan ineens slaat ofzo.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over tien-vijftien jaar zit freezer ook op het internet te klagen dat zij tenminste gewoon aan schuren deden in plaats van aan naaktzwemmen (of whatever). Kinders will be kinders. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zolang freezer en zijn vrienden inderdaad goed opletten dat die meisjes het ook willen, zullen beide partijen er net zo veel of weinig aan overhouden als wij aan schuifelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|