Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2012, 23:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat gemeen van Spotify. Ik krijg een mailtje van ze waarin staat 'en om je fijne feestdagen te wensen, hebben we een cadeautje voor je: 30 dagen spotify premium gratis'. Nou dat leek me wel wat! Dus ik klik op de link en log in, staat er dan 'Het lijkt erop dat je al een Premium-gebruiker bent geweest, en deze proefversie is alleen geldig voor nieuwe gebruikers.' Poep Spotify!
Oud 09-12-2012, 00:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb ze een klacht gestuurd Haha, zoiets heb ik nog nooit gedaan geloof ik.
Oud 09-12-2012, 00:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zal vast wel bij de Voorwaarden staan, dat het niet geldt voor oud-gebruikers
Oud 09-12-2012, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders kenden iemand die bij het theater in Den Haag werkte, dus wij gingen ook wel eens. Toen was ik eigenlijk nog te jong om het te kunnen waarderen, maar we mochten wel backstage en dat vond ik vet stoer. Ik mocht ook aan spitzen voelen en vraag me tot op de dag van vandaag af hoe ze daar zo elegant op kunnen dansen <3
Weet je nog dat weer in een kleedkamer gingen en dat daar toen een naakte chinees was? Ze schaamde zich nergens voor voor toen we binnen kwamen en ging onverstoord verder. Vond ik best apart.
Oud 09-12-2012, 00:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat zal best ja, maar dan is het nog wel flauw dat ze me zo'n mail sturen.
Oud 09-12-2012, 00:21
Turk February
Turk February is offline
God, het gaat er weer hard aan toe in Idiot Abroad 3. Soms is het echt pijnlijk om naar te kijken.
Oud 09-12-2012, 00:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet je nog dat weer in een kleedkamer gingen en dat daar toen een naakte chinees was? Ze schaamde zich nergens voor voor toen we binnen kwamen en ging onverstoord verder. Vond ik best apart.
Ja, daar dacht ik net aan ja en die enorme bos schaamhaar die ze had.
Oud 09-12-2012, 04:09
Verwijderd
Volgens mij heeft de late dienst geen kut gedaan want ik heb net 7(!!!!!) mensen in een nat bed aangetroffen. Ik had op de planning staan om het kantoor schoon te maken maar daar heb ik geen zin meer in nu heeft me ruim een uur extra gekost dit gedoe.
Oud 09-12-2012, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Omdat dat het laatste deel is.

Verder vind ik het wel leuk dat je die blijkbaar ziet als gewoon 'die ene Indiana Jones-film'.
Nee, als 'die ene Indiana Jones-film die ze altijd uitzenden'.

Citaat:
Volgens mij heeft de late dienst geen kut gedaan want ik heb net 7(!!!!!) mensen in een nat bed aangetroffen. Ik had op de planning staan om het kantoor schoon te maken maar daar heb ik geen zin meer in nu heeft me ruim een uur extra gekost dit gedoe.
Ik vind dit een nare post!
Oud 09-12-2012, 07:56
Verwijderd
ik heb toch het kantoor opgeruimd hoor kon het toch niet laten. Maar de grote schoonmaak heb ik achterwege gelaten.
Oud 09-12-2012, 07:58
Verwijderd
de birthfetisjiste die ik had aangesproken heeft teruggemaild

Echt zo'n mooi geweldig fantastisch toeval dat ik precies in HAAR woonplaats op vakantie ga naar Duitsland. Ik hoop dat we elkaar kunnen meeten
Oud 09-12-2012, 09:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een rukweer, ik doe de lampen maar aan, anders zit ik hier in het donker
Oud 09-12-2012, 10:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, als 'die ene Indiana Jones-film die ze altijd uitzenden'.
Ja, maar ik bedoel, dat het gewoon een van de Idiana Jones-films is, in plaats van een mislukte herhaling die er niet bij hoort, zoals de meeste mensen hem zien.
Oud 09-12-2012, 10:11
Verwijderd
Dramatische kersliedjes opde radio
Oud 09-12-2012, 10:12
Turk February
Turk February is offline
Sadye, als die persoon de grap niet snapt, waarom lacht ie dan?
Oud 09-12-2012, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik bedoel, dat het gewoon een van de Idiana Jones-films is, in plaats van een mislukte herhaling die er niet bij hoort, zoals de meeste mensen hem zien.
Ik denk dat de meeste mensen 'm zien als 'die ene Indiana Jones-film' hoor.
Oud 09-12-2012, 10:21
Verwijderd
Oh wacht, het gaat over deel 4 of niet? Dan neem ik mijn woorden terug, ik vergeet altijd dat ie bestaat
Oud 09-12-2012, 10:23
Verwijderd
Misschien kan ik bovenstaande post misschien gewoon beter verwijderen. Hm.
Oud 09-12-2012, 10:24
Verwijderd
Teveel mensen online die het misschien gezien hebben

Oke, ik ga weer verder met studeren, daaag.
Oud 09-12-2012, 10:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 09-12-2012, 10:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
goedemorgen
Oud 09-12-2012, 10:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit een griezelaflevering van Degrassi te kijken en ik vind het vet eng Wat een mietje ben ik toch.
Oud 09-12-2012, 10:43
Verwijderd
Hallo! Ik heb dikke ruzie gehad met mijn schoonzus en dat ga ik nu oplossen. Gezellig
Oud 09-12-2012, 10:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh wacht, het gaat over deel 4 of niet? Dan neem ik mijn woorden terug, ik vergeet altijd dat ie bestaat
Ja, zie je!
Oud 09-12-2012, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Hallo! Ik heb dikke ruzie gehad met mijn schoonzus en dat ga ik nu oplossen. Gezellig
Ai. Wat dan?
Oud 09-12-2012, 11:24
Verwijderd
Ik heb een magische productiviteitsbooster gevonden. Hij heet 'de fucking computer uitzetten' en hij werkt als een tierelier. Ik heb gisteren het hele huis opgeruimd, afgestoft, gedweild, spullen herschikt en weggegooid, gestudeerd, boodschappen gedaan en een film gekeken.
Oud 09-12-2012, 11:24
Tink*
Tink* is offline
De sneeuwrommel is eindelijk weg! Hoezee!
Oud 09-12-2012, 12:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb een magische productiviteitsbooster gevonden. Hij heet 'de fucking computer uitzetten' en hij werkt als een tierelier. Ik heb gisteren het hele huis opgeruimd, afgestoft, gedweild, spullen herschikt en weggegooid, gestudeerd, boodschappen gedaan en een film gekeken.
Haha, dat ken ik! Binnenkort maar weer eens een forumban voor mij. Maar niet zo lang ik ziek ben en me verveel.
Oud 09-12-2012, 12:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
HAH, na drie jaar heb ik eindelijk m'n printer gefixt, zodat 'ie kan scannen Blij, want anders moest ik vandaag nog op zoek naar een werkende scanner. Mijn ouders zijn vrijdag 30 jaar bij elkaar en ik wil nog even een foto-iets in elkaar zetten.
Oud 09-12-2012, 12:57
Verwijderd
Ik ben gisteren bij die ene kennis geweest waar ik toen over had gepost (of ik moest afspreken) en het was heel gezellig
Oud 09-12-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gisteren bij die ene kennis geweest waar ik toen over had gepost (of ik moest afspreken) en het was heel gezellig
Oud 09-12-2012, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oja, dat weet ik nog wel. Wat goed van je, en leuk dat het zo gezellig was
Oud 09-12-2012, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo!
Oud 09-12-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Sadye, als die persoon de grap niet snapt, waarom lacht ie dan?
Om het te verbergen dat die de grap niet snapt.
Oud 09-12-2012, 13:10
Verwijderd
Goeiemiddag!
Oud 09-12-2012, 13:11
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo, piep0lz!

Ik ben huiswerk aan het maken, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in Spoedpresentaties maken, bwuh.
Oud 09-12-2012, 13:12
Verwijderd
Ik lig in bed
Oud 09-12-2012, 13:15
Macrador
Macrador is offline
Ik zit op een stoel.
Oud 09-12-2012, 13:16
Verwijderd
Oud 09-12-2012, 13:19
Verwijderd
Ik zeg ook weer eens hoi.
Oud 09-12-2012, 13:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Opa even gebeld of hij nog foto's heeft van het huwelijk van mijn ouders en die heeft 'ie waarschijnlijk wel, dus daar ga ik zo even langs
Oud 09-12-2012, 13:38
Verwijderd
Zijn hier mensen die een taalcursus in het buitenland hebben gedaan toevallig ?
Oud 09-12-2012, 13:47
Miekje*
Miekje* is offline
Schrödinger Vowel naamzoek.
Oud 09-12-2012, 13:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet zo mijn kamer opruimen
Oud 09-12-2012, 14:06
Miekje*
Miekje* is offline
2 van de 6 presentaties af. Dit gaat langer duren dan gedacht
Oud 09-12-2012, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Zijn hier mensen die een taalcursus in het buitenland hebben gedaan toevallig ?
Gaat dit over je stage in St. Petersburg? Want ik ken toevallig een dertigtal studenten Russisch die daar geweest zijn. Naar alle waarschijnlijkheid krijg je op dezelfde plaats les Russisch als zij, alleen dan op een lager niveau.
Oud 09-12-2012, 14:51
Miekje*
Miekje* is offline
Paranoide Masha Etmakas Kat naamzoek, wat staat er in de titel van dit filmpje?
Oud 09-12-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Gaat dit over je stage in St. Petersburg? Want ik ken toevallig een dertigtal studenten Russisch die daar geweest zijn. Naar alle waarschijnlijkheid krijg je op dezelfde plaats les Russisch als zij, alleen dan op een lager niveau.
Nee, die gaat niet door omdat ik het vak niet mag volgen vanwege toegangseisen waar ik niet aan voldoe. Omdat ik ziek ben dus.
Oud 09-12-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, die gaat niet door omdat ik het vak niet mag volgen vanwege toegangseisen waar ik niet aan voldoe. Omdat ik ziek ben dus.
Ah! Wat spijtig.

Citaat:
Paranoide Masha Etmakas Kat naamzoek, wat staat er in de titel van dit filmpje?
7 jaar. Diagnose ataxie. Yurashek lijkt me z'n naam, wat het eerste is weet ik niet want dat is verder geen bestaand Russisch woord. Misschien de streek waar ze wonen, ofzo.
Oud 09-12-2012, 15:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
7 jaar. Diagnose ataxie. Yurashek lijkt me z'n naam, wat het eerste is weet ik niet want dat is verder geen bestaand Russisch woord. Misschien de streek waar ze wonen, ofzo.
Ok, dankjewel

Regels voor berichten