Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of je doet het zoals de Finnen: twee delen vieze filterkoffie, één deel magere melk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens naamzoek ik niet ^^ maar ik lees wel altijd topics bij, dus ik zie het sowieso als je het hier post ![]() |
![]() |
|
Vacatures die in de ik-vorm schrijven
![]() Inclusief spelfout.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een test gezien met iemand die een week of twee weken lang zoveel mogelijk chocola vrat zonder dat het gevaarlijk werd. Er was geen verschil te zien in zijn huid dat er op zou kunnen wijzen dat chocolade werkelijk puisten veroorzaakt.
Science bitch! ![]() Nutella is van Ferrero, die Rocher dingen waren wel mijn kryptonite vroeger, nu heb ik ze nog niet geproefd. Gelukkig zijn die krengen veel te duur om je er vol mee te proppen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het gezeik over het weer nu wel een beetje zat. Vorig jaar zaten we te braden op het terras, dat was ook niet normaal. Het weer doet toch elk jaar wat anders, who cares, suck it up.
En ja ik postte hier ook over de witte wereld vanmorgen, maar ik spam fb niet onder ![]() Al moest ik hier wel om lachen: ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
en bah. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() spa fruit hebben we. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze staan! http://www.flightradar24.com/ is wel leuk om te zien waar ze zitten tijdens een vlucht
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||