Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kijkt hier iemand Villa Single Mama? Klaverhop en Hazel, ik weet zeker dat in ieder geval jullie dat leuk vinden
![]() Gaat over een huis waar allemaal alleenstaande moeders in gaan voor 3 weken. Elke paar dagen is een van die moeders 'de baas' en bepaalt de regels wbt opvoeding en dagindeling. |
![]() |
|
Altijd paracetamol (2x500mg) gebruiken als basis voor ibuprofen/diclofenac.
Overigens ontdekte ik laatst dat ik nog twee 10mg morfine-tabletjes heb uit de herniaperiode. Kopen? </misluktedealermodus>
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Nee, thanks ![]()
|
Verwijderd
|
Paracetamol versterkt het effect van andere pijnstillers. Zeg maar een 1+1=3 effect.
2x600 ibu tegelijk zou ik niet doen. Dan versterk je de risico's veel meer dan het effect. 2x400 mag wel voor een keertje. Maar dus beter eerst effect van combinatie met paracetamol proberen! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Hehe. Op kantoor vroeg ik iemand iets te regelen. Zij nam contact op met haar baas, die het weer doorstuurde naar mijn baas, of zij het kon oplossen. Mijn baas stuurt het vervolgens door naar de persoon die ik als eerste benaderde. Circle of life. Komt nooit af.
||
Citaat:
![]() maar jij bent de dans ontsprongen nu, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een hekel aan het hamsteren van (serieuze) pillen, per definitie.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|