Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2016, 12:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kreeg gister ook wat verhalen van een ontwikkelende soap mee. Een goede vriendin van me (P.) heeft een jaar of 2 een relatie gehad met F. Dat was een chagrijnige en deprimerende dude en P had al meerdere keren gezegd dat 'ie moest veranderen, anders zou ze d'r koffers pakken.
Nou, dat heeft ze dus uiteindelijk gedaan en vrij snel vond ze een nieuwe dude. Daar is F. het dus niet mee eens, en na eindeloos bellen, voor haar huis staan en zielig doen, is hij nu P's vrienden tegen haar aan het keren. Een goede (en oude) vriendin van P. stuurde haar gisteren ineens appjes over dat ze een slechte vriendin is en dat ze zich slechter zou moeten voelen over F. en dat ze vlucht in relaties, en dat ze de vader van F. moet bellen omdat het zo slecht met F. gaat, blablabla.
P. is echt de liefste chick ever en deze shit snap ik gewoon echt niet. Dan is er dus de huilie dude die ineens inziet wat 'ie mist en de 'vriendin' die met allerlei verwijten gaat strooien omdat ze niet gewoon als een volwassene een gesprek kan voeren. Blijkbaar is 'iemands problemen aanhoren' echt fucking veel moeite ofzo en moet P. 'God danken op d'r blote knieen', terwijl dat imo gewoon onderdeel is van een vriendschap.
Fucking drama.
Oud 18-05-2016, 12:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik kreeg gister ook wat verhalen van een ontwikkelende soap mee. Een goede vriendin van me (P.) heeft een jaar of 2 een relatie gehad met F. Dat was een chagrijnige en deprimerende dude en P had al meerdere keren gezegd dat 'ie moest veranderen, anders zou ze d'r koffers pakken.
Nou, dat heeft ze dus uiteindelijk gedaan en vrij snel vond ze een nieuwe dude. Daar is F. het dus niet mee eens, en na eindeloos bellen, voor haar huis staan en zielig doen, is hij nu P's vrienden tegen haar aan het keren. Een goede (en oude) vriendin van P. stuurde haar gisteren ineens appjes over dat ze een slechte vriendin is en dat ze zich slechter zou moeten voelen over F. en dat ze vlucht in relaties, en dat ze de vader van F. moet bellen omdat het zo slecht met F. gaat, blablabla.
P. is echt de liefste chick ever en deze shit snap ik gewoon echt niet. Dan is er dus de huilie dude die ineens inziet wat 'ie mist en de 'vriendin' die met allerlei verwijten gaat strooien omdat ze niet gewoon als een volwassene een gesprek kan voeren. Blijkbaar is 'iemands problemen aanhoren' echt fucking veel moeite ofzo en moet P. 'God danken op d'r blote knieen', terwijl dat imo gewoon onderdeel is van een vriendschap.
Fucking drama.
Ah dat is wel oprecht naar. Mensen kunnen ook echt achterlijk doen als een relatie uit is.
Oud 18-05-2016, 12:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Mijn ex is bevriend met het zusje van mijn huidige vriend. Hoe klein is de wereld. Maar goed, nu zit hij me dus ook al tijden tegen haar op te zetten enzo. Zo ontzettend sneu gedrag is dat.
Oud 18-05-2016, 12:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Maar het is al maanden geleden en die F. heeft ook al een rebound gehad volgens mij. Het achterlijke is dat sommige mensen dus zijn kant kiezen, terwijl zelfs z'n vader en z'n broer zeggen dat het een egoistische lul is. :')
Oud 18-05-2016, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Fucking drama.
Omg, zo eentje, ffs Wat bezielt mensen toch echt
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Maar het is al maanden geleden en die F. heeft ook al een rebound gehad volgens mij. Het achterlijke is dat sommige mensen dus zijn kant kiezen, terwijl zelfs z'n vader en z'n broer zeggen dat het een egoistische lul is. :')
Ja, mijn ervaring is dat mensen nog heel lang naar kunnen blijven doen. Ik snap het ook nooit zo goed. Alsof je je dan beter voelt, ofzo, een beetje kut doen tegen iemand om wie je eerst gaf.
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mijn ex is bevriend met het zusje van mijn huidige vriend. Hoe klein is de wereld. Maar goed, nu zit hij me dus ook al tijden tegen haar op te zetten enzo. Zo ontzettend sneu gedrag is dat.
Have some dignity, ffs.

Nou moet ik ook wel bekennen dat ik ooit het verwijt heb gehad dat ik iemands vrienden tegen 'm keerde, maar het enige wat ik toen had gedaan was die vrienden de waarheid vertellen en tsja, toen vonden ze 'm een domme lul. Niet mijn fout yo.
Oud 18-05-2016, 12:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Have some dignity, ffs.

Nou moet ik ook wel bekennen dat ik ooit het verwijt heb gehad dat ik iemands vrienden tegen 'm keerde, maar het enige wat ik toen had gedaan was die vrienden de waarheid vertellen en tsja, toen vonden ze 'm een domme lul. Niet mijn fout yo.
Ja, en ok, het einde liep een beetje slecht af tussen ons en dat was niet helemaal slim gedaan. Of nou ja, ik sta er nog wel steeds achter want hij was gewoon een mongool, maar kom op. Dan ga je je toch niet zo laag gedragen. De vorige keer gaf zij dus een feestje daar en ik was er ook, gingen hij en zijn vrienden een beetje mijn naam van onder aan de trap naar boven roepen enzo. Echt wtf. Dan ben je 20/21/22.

Ja precies! Zeker als het een vriendin is moet je dat soort dingen doen.
Oud 18-05-2016, 12:46
Verwijderd
Mijn cliënten hebben een handicap, maar de achterlijkste mensen lopen toch echt los rond.

Ik heb Turkse yoghurt, aardbeien en muesli
Oud 18-05-2016, 12:50
Miekje*
Miekje* is offline
Deze verhalen

Citaat:
Ik was net in Roffa voor het punkbandje van de vriend van een vriendin. Het was teringvet. Ik kreeg gratis bier en dat was fijn, want ik moest duimen dat ik nog genoeg geld op m'n ov-chip had om thuis te komen.
HA, toch nog gelukt dus Hoe is het met je essays?

Citaat:
Ik had dus allemaal kralenzooi besteld om m'n toekomstige oude lullen sandalen of slippers wat mooier te kunnen maken en nu is het binnen en ik voel me echt net een klein meisje dat haar cadeautje bij de Bart Smit opgehaald heeft. <3
Ahwww
Oud 18-05-2016, 12:51
Verwijderd
Okay nog een mooi verhaal, vers van de pers.

Vriend T zit in de trein van Zwolle naar Groningen, samen met voormalig staatssecretaris Mansveld. Stiltecoupé. Zij belt. Hij meldt. Ik Tweet. Zij vraagt aan T: Ben jij Bas?

I KID YOU NOT
Oud 18-05-2016, 12:56
Verwijderd
Citaat:

Vriend T zit in de trein van Zwolle naar Groningen, samen met voormalig staatssecretaris Mansveld. Stiltecoupé. Zij belt. Hij meldt. Ik Tweet. Zij vraagt aan T: Ben jij Bas?

I KID YOU NOT
Oud 18-05-2016, 12:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

I KID YOU NOT
haaaaa!
Oud 18-05-2016, 12:58
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 18-05-2016, 13:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

HA, toch nog gelukt dus Hoe is het met je essays?
Ja, gelukkig had ik nog 10 euro op den chip. Phew. En het schiet niet erg op. Zit nu voor de 2e keer vandaag in de wachtkamer en het gesprek gaat wrs ook lang duren. Vannacht/morgen maar effe doorknallen dan.
Oud 18-05-2016, 13:16
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

I KID YOU NOT
Oud 18-05-2016, 13:16
Verwijderd
Het was winderig, en ik was denk ik blij dat we maar 450 meter hoefden! Ik wil nu wel meer wedstrijden gaan roeien (maar wel liever op de zondag, want dan kan deze stakker gewoon werken op zaterdag).

Hoe is het hier?
Oud 18-05-2016, 13:26
Elin3
Elin3 is offline
Mooi verhaal Bas
Oud 18-05-2016, 14:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, gesprek 2 van de dag is achter de rug. Aardig mens, maar het was allemaal meer van hetzelfde. Ik weet wat m'n probleem is en alle schema's zijn me ook al uitgelegd. En de Jip en Janneketaal hoeft van mij ook niet. Ik ben slecht in studeren, maar ik weet heus wel dat 'audio' geluid betekent. *zucht*
Meerdere gesprekken volgen eind juni pas, want beide behandelaars gaan op fakansie.
Oud 18-05-2016, 14:30
Elin3
Elin3 is offline
Dat vind ik altijd zo stom, hulpverleners die ineens intens lang op vakantie gaan. Hallo. Mijn issues gaan toch niet ook even op vakantie?
Oud 18-05-2016, 14:35
Verwijderd
Euh....
Oud 18-05-2016, 14:39
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat vind ik altijd zo stom, hulpverleners die ineens intens lang op vakantie gaan. Hallo. Mijn issues gaan toch niet ook even op vakantie?
Nou, die mensen werken ook hard en ik gun ze ook wel een vakantie. Na tig jaar kan dat ene maandje wachten er ook nog wel bij en het is niet zo dat ik doodga als ik niet met iemand praat.
Oud 18-05-2016, 14:47
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Euh....
*1000
Oud 18-05-2016, 14:50
Verwijderd
Het is warm maar niet zonnig
Oud 18-05-2016, 14:51
Holland Oates
Holland Oates is offline
Beter dan andersom imo.
Oud 18-05-2016, 14:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou, die mensen werken ook hard en ik gun ze ook wel een vakantie. Na tig jaar kan dat ene maandje wachten er ook nog wel bij en het is niet zo dat ik doodga als ik niet met iemand praat.
Ik snap wel dat ze ook vakantie willen en nodig hebben, maar soms is het wel heel lang ineens. Zo liep ik ook een tijd bij een maatschappelijk werkster die gewoon de hele zomervakantie niet werkte. Dat vond ik wel heel lang
Oud 18-05-2016, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Beter dan andersom imo.
True true
Oud 18-05-2016, 16:52
bloodyb
bloodyb is offline
Is je moeder weer thuis Nathan?
Oud 18-05-2016, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel dat ze ook vakantie willen en nodig hebben, maar soms is het wel heel lang ineens. Zo liep ik ook een tijd bij een maatschappelijk werkster die gewoon de hele zomervakantie niet werkte. Dat vond ik wel heel lang
Ja. En de uitval onder dit soort medewerkers is al gigantisch, wil je het nog groter maken?
Oud 18-05-2016, 17:13
Verwijderd
Op mijn werk moeten cliënten het tijdens de vakantieperiode het vaak doen met (onbekende) invallers. Jammer dan. Ben toch ook echt niet van plan om het jaar rond te werken.
Oud 18-05-2016, 17:53
Kikaa*
Kikaa* is offline
Waar kopen jullie je naanbrood?
Oud 18-05-2016, 17:54
Verwijderd
Supermarkt. Soms bij de toko.
Oud 18-05-2016, 17:57
bloodyb
bloodyb is offline
Volgens mij ligt dat gewoon bij de Appie.
Oud 18-05-2016, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Is je moeder weer thuis Nathan?
Ja, vanmorgen mocht ze terug.
Verwijderd
Citaat:
Waar kopen jullie je naanbrood?
Niet! Dat maak ik zelf
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Supermarkt. Soms bij de toko.
Citaat:
Volgens mij ligt dat gewoon bij de Appie.
Ik mag dat niet dus nog nooit gekocht, maar ik heb het nodig. Zag wel afbakshit bij de AH liggen maar dat leek me niet geweldig.

Citaat:
Niet! Dat maak ik zelf
Chefkok!
Oud 18-05-2016, 18:39
Verwijderd
Het is heel makkelijk
Oud 18-05-2016, 18:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Het is heel makkelijk
Ben en serieus of neem je me ziekelijk in de maling?

Ik droomde vannacht trouwens dat je vandaag geopereerd zou worden. Ik droom wel vaak over je.
Oud 18-05-2016, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Het is heel makkelijk
stelt echt niks voor!
Oud 18-05-2016, 18:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
stelt echt niks voor!
Ik heb al jaaaaaren niks normaals gebakken zonder mijn allergenen en ik weet dat mijn zooi moeilijker is, maar toch ben ik bang dat het faalt. en ik vind het vervelend dat ik het zelf niet kan proeven, want straks schotel ik anderen iets enorms ranzig voor. Dus ik denk dat ik het maar gewoon koop.
Oud 18-05-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ben en serieus of neem je me ziekelijk in de maling?
Citaat:
stelt echt niks voor!

Citaat:
Ik droomde vannacht trouwens dat je vandaag geopereerd zou worden. Ik droom wel vaak over je.
Echt? Is het wat?
Verwijderd
Ging ik dood trouwens?
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik vind het ook altijd spannend om normale taarten te bakken met verjaardagen, want ik kan zelf niks proeven dus heb geen idee wat ik anderen voorschotel. spannend momentje altijd.
Oud 18-05-2016, 18:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ging ik dood trouwens?
Nee hoor, je werd gewoon vervroegd geopereerd. Meer weet ik ook niet meer!
Oud 18-05-2016, 19:02
Macrador
Macrador is offline
Toen ik over deadlock droomde was het heel raar. Tigerly ging een poppenkastshow doen maar miste een pop dus gebruikte ze deadlock zijn piemel.
Oud 18-05-2016, 19:05
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Toen ik over deadlock droomde was het heel raar. Tigerly ging een poppenkastshow doen maar miste een pop dus gebruikte ze deadlock zijn piemel.
Oud 18-05-2016, 19:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
WAT zo erg is het bij mij nog niet!
Oud 18-05-2016, 19:06
Abby.
Abby. is offline
Ik heb vannacht over Douwe Bob gedroomd Het was heel leuk. We dronken biertjes en maakten humoristische grapjes waar we onbedaarlijk om moesten lachen. Carn niet naamzoek
Oud 18-05-2016, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ohjah
Oud 18-05-2016, 19:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb vannacht over Douwe Bob gedroomd Het was heel leuk. We dronken biertjes en maakten humoristische grapjes waar we onbedaarlijk om moesten lachen. Carn niet naamzoek
Is er nog deemoedig gepepen?

Regels voor berichten