![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: muckymouse staan mijn foto's al op je site? zo niet kun je ze dan hier posten ![]() alvast bedankt btw die knottyboy wax is keihard, ik kan het zelfs bijna niet uit het potje halen ! moet ik dat potje maar op de verwarming leggen ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Ik werd gek van die lange sliert-punten dus toen heb ik er vandaag maar een afgeknipt. Denk niet dat dat verstandig is geweest, die wordt nu ook dun (maar niet zo sliertig als eerst...)
Wat doen jullie met sliert-puntjes? En hoe komt het dat ik ze bij sommige dreads wel heb en bij andere niet? Kan dat omdat die ooit in laagjes waren? (lijkt mij eigenlijk wel logisch) Pyres: ik zet mijn wax-pot altijd even in een bakje heet water, dan wordt het iets zachter. Maar schrappen met je nagel en dan tussen duim en wijs- en middelvinger verwarmen gaat ook prima (en is ook nog steeds nodig, ook als je het in dat water wat verzacht) Lievelieze: foto's kun je uploaden op www.photobucket.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had trouwens perongeluk een haar uit mn dreads getrokken, toch zeker dikke 20 cm uitgroei in 1.5 jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar het ziet er zo onhandig uit ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zij heeft foto's gemaakt ![]()
||
Citaat:
je kan er bv. proberen elastiekjes onder te doen waar ze niet overheen kunnen glijden ![]() of andere kralen kopen en dan gewoon alvast in de winkel gaan passen int pashokje ![]()
||
Citaat:
het is niet zo dat ik het 3xdaags doe ofzo wat een punt.... ik heb nu knotty boy ![]()
||
Citaat:
*pakt hooivork en fakkel* ![]()
||
Citaat:
Als je niet extreem lang haar hebt: 1 en als je dat wel hebt: 2 verder als je haar geblondeerd of vaak geverfd is en het best dood is: milde permanentvloeistof. gewoon geverfd haar: normale permanentvloeistof ongeverfd haar , of haar langer dan 2 maanden geleden geverfd: extra sterke permanentvloeistof. Als je je dreads goed verzorgd, zien ze er al snel goed uit, maar hoe langer jeze hebt hoe mooier ze natuurlijk worden, omdat doordat ze dan gaan vervilten , ze strakker en niet pluizig meer worden. Echt vervilt zijn ze pas na 2 jaar, maar het begint al na ongeveer een maand. |
![]() |
||
Citaat:
1-< als het nog vlak bij je hoofd zit >dan kan je het met je haar bijwerken misschien op de manier waarop ik het doe je houd je dread tussen je wijs- en middelvinger en druk ehm tegen je hoofd aan en draait steeds rondjes ermee over je hoofd heen < telkens dezelfde richting op > totdat je voelt dat dat het al aardig "pluizig" word dan draai je heb nog even tussen je handpalmen en eventueel doe je er dan weer elastiekjes omheen ![]() als het gewoon in het midden van een dread zit dan kan je nog 2 dingen doen dat ligt er dan weer aan hoe stefig je dreads al zijn manier 2- < voor lossigere dreads > je pakt het plukje haar en gaat het de hele tijd tussen je vingers tot een balletje draaien die dan helemaal in elkaar geklit is en dan druk je hem weer tussen je dreads en dan weer je dread even tussen je handpalmen nemen en weer "draaien" manier 3- < voor stefigere dreads > men pakt een naald stopt de losse haren door het oog en dan ga je ze door je dreads trekken bij mij heeft dit nooit gewerkt want dan gaak dat plukje dr de hele tijd weer tussenuit maar veel mensen doen het op deze manier hopelijk heb je dr wat aan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |