Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga niet naar de v&d, want ik wil geen synthetische kleding, maar je zou kunnen zeggen dat ik een wekelijks abbonement heb op de h&m, zara en andere goedkope winkels, omdat ik geengenoegen neem met 1 kledingstuk per maand. ik heb echt geen kledingkast vol met gsus en ander spul maar ik winkel stategisch, ik heb een schijthekel aan sloom winkelvolk (90% van de mensen die daar rond loopt), ik ren, vooral vergeleken met kabouters, sprint ik de stad door....gericht naar wat ik nodig heb, zo maak je een pauze op school nog eens nuttig. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu echt een gave website gevonden waar je alles kunt vinden over alle kledingwinkels in nederland en ook alle merken enzo!
![]() Dan kun je zoeken naar H&M en dan zie je zelf waar al die winkels liggen erg handig! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hulp nodig bij shoppen. Verwijderd | 17 | 15-01-2013 22:16 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Topic waar iedereen elkaars verhaal beoordeelt HOI-hoi-HOI | 6 | 31-10-2009 11:30 | |
Games |
leuk spel meldt je nu aan!!! hellsalit | 0 | 26-09-2007 15:32 | |
Lifestyle |
de vraag luidt : waar kun je un leuk shoppen? tommygirl.S | 11 | 04-11-2004 22:38 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 |