Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en de h&m is puinruimen ja, en als je dan denkt he ik heb wat unieks gevonden in deze hoop dan zie je de volgende week alsnog iedereen er mee rondlopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Maastricht is er (nog) geen h&m. Maastricht vind ik een gezellige en mooie stad, maar qua winkels valt het dik tegen. Veel duurdoenerij ook. Idem met de Bijenkorf, veel te duur voor wat het is. Iig. Ik hou van Antwerpen. Heerlijke stad, leuke winkels, veel winkels, veel dwaalstraatjes, oude gebouwen, speciale cafétjes,... Antwerpen is absoluut favoriet bij mij (van Nederland en België dan. Breda: valt goed mee, maar vooral gewoon 1 lange winkelstraat met hier en daar wat zijstraatjes, maar nu niet zo om over naar huis te schrijven. Tilburg: zelfde verhaal als Breda. Brussel: groot, veel, maar heel veel vuiligheid. Brussel is echt smerig. Je hebt er leuke plekjes, maar je moet niet afdwalen, want je staat tussen de vuiligheid van een buurt die haar kerstverlichting nog niet eens opruimt of in een buurt waar de bewegwijzering in het arabisch is. Niet dat er iets op de multicultuur tegen is, maar in Brussel zijn het allemaal hokjes precies, je gaat van het ene uiterste naar het andere. |
![]() |
|
Maastricht is saai, helemaal uitgemolken niks leuks meer.
Gent daar integen wel super ![]() ![]() Tilburg vind ik saai een straat er moeten verschillende zijn beetje doorelkaar gemixd, lijkt net op sittard, alleen is tilburg geen uitgebouwd dorp. Arnhem vind ik wel weer leuk.Lekker gezellig.
|
![]() |
of een stad een leuke winkelstad is hangt een beetje af van je criteria. ik ben al tevreden met 1 vintage-winkeltje en leuke terrasjes / eettentjes.
liefst winkel ik gewoon in bergen op zoom want daar is kolder & chapeau, vintage, goedkoop en ik krijg regelmatig nog extra korting omdat ik daar ooit gewerkt heb. (L) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind zelf dat Amsterdam leuk is om te winkelen, mits je er ook van uit lekker mensen te kijken, je kijkt werkelijk je ogen uit. veel winkels in amsterdam zijn welliswaar van die groothandels, maar er zijn ook genoeg kleinere winkeltjes, als je verder kijkt als de kalverstraat en de nieuwedijk. verder vind ik utrecht en haarlem ook erg leuk om te winkelen, haarlem omdat het wat kleiner en gezelliger is en utrecht omdat het groot is, en daarom een groter aanbod heeft
|
Verwijderd
|
2'R - oude hoogstraat
daar verkopen ze oa d-squared Khymo - leidestraat daar verkopen ze ook d-squared Megazino - rozengracht daar verkopen ze goedkoop oude collecties van o.a verace en dolce & gabbana Velvet - magna plaza d&g, versace, bikkemberg, drykorn, bikkembergs H&M - op de kruizing van kalverstraat en de spuistraat Zipper - huidenstraat en nieuwe hoogstraat tweedehands Local Service - keizersgracht veel paul smith en d-squared Puma store - heilige weg Maison de bonnetrie - kalversrtaat ralph lauren enzo Braez - Hobbemastraat 8 Laundry Industry - magna plaza en Met dank aan bertbart, oioooit (K) |
![]() |
|
mijn voorkeur gaat uit naar utrecht, veel leuke winkels en het is een gezellige stad, maar omdat het niet om de hoek is ga ik vaak naar breda, daar kan je ook redelijk goed shoppen, je hebt er wel leuke winkels, h&m, kleine bijenkorf maar ook lokale winkels, bonk is een favoriet bij mij, maar eigenlijk stelt het ook niet veel voor. tegenwoordig kom ik ook wel in tilburg maar daar zitten vooral veel ketens en niet echt bijzondere winkels
in amsterdam ben ik pas 1 x écht goed geweest, en dat beviel wel maar de 'underground' leuke winkels kan ik nog niet echt vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hasselt ==> omdat ze daar een mediamarkt, freerecordshop, en nog wat van leuke winkeltjes hebben.
Sint-Truiden ==> Tja we hebben Roosen & Cardelly en een goede fotograaf meer moet je echt niet hebben hoor ![]() Antwerpen ==> vroeger liep ik alleen maar op de Meir, maar sinds mijn zus er woont heb ik ook al die leuke zijstraatjes leren kennen met alle grote merken van Burberry, Hermes, LV, Delveaux tot de Ici paris ![]() (niet dat ik iets koop bij Hermes & Delveaux hoor...jammer genoeg, behalve Delveaux ik vind dat lelijk maar de winkel is mooi ![]() ![]() Dat zijn de enigste 3 steden, waar ik ga winkelen! Af en toe maastricht (donderdag omdat ze dan later open zijn), maarja ik vind zelden iets in Maastricht ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
(Centro) Oberhausen!
![]() ![]() Alles onder 1 dak, inclusief alle eettentjes bij elkaar. Giga parkeerplaats. Je kunt er een hele dag wezen en dan nog niet klaar zijn met shoppen. En welke winkels zitten er? Van alles, van redelijk dure merken, naar winkels a la C&A. Doen, als je er een keer in de buurt bent!!
|
In Londen(Camden Town) en Amsterdam. In Avignon heb ik ook wel leuk gewinkeld.
Ik ga liever niet in Alkmaar winkelen want dan hebben minstens 10 mensen op mijn school al aan wat ik net heb gekocht. Dat is op zich niet erg, als het maar niet te vaak gebeurd. Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 19:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en er is een geweldig groot vreetplein ![]() |
![]() |
|
Ha! Ik ga lekker Enschede vertegenwoordigen
![]() - H&M (een fijne nieuwe) - Five Pocket (voor de quasi-hipperdz onder ons) - Giensch (fijn tweedehands spul, maar niet goedkoop) - Z&Z (veel jonge ontwerpers, maar ook Kookai o.a.) - Confetti (veel 'oldschool' Diesel en Replay) - 'Mini' Bijenkorf (veel overzichtelijker) - Waaghals (erg fijne cdwinkel) - Panic (skate/surfshop) - Titus (duitse skateshop) En verder hebben ze er alles (v&d, c&a, 2 x invito, sascha, mediamarkt ![]() Oja!!! En!!! de oude markt! Groot plein met heel veel terrasjes, (eet)cafeetjes
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jaaaaaaa Camden Town!! en verder Hasselt ook wel
|
Almere is een BIG nono, daarnaast A'dam valt me steeds meer tegen, je moet daar echt coole winkeltjes en adresjes weten en die weet ik dus niet
![]() maar Haarlem is dope, echt een ideale stad om lekker geld uit te geven en Den Bosch is me ook erg bevallen om lekker rond te slenteren en je kan daar ook dingen vinden die je niet overal vind...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hulp nodig bij shoppen. Verwijderd | 17 | 15-01-2013 22:16 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Topic waar iedereen elkaars verhaal beoordeelt HOI-hoi-HOI | 6 | 31-10-2009 11:30 | |
Games |
leuk spel meldt je nu aan!!! hellsalit | 0 | 26-09-2007 15:32 | |
Lifestyle |
de vraag luidt : waar kun je un leuk shoppen? tommygirl.S | 11 | 04-11-2004 22:38 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 |