Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een tip kijk eens het geschiedenisboekje door voordat je onzin komt spuien ![]() En daarbij moet het eens afgelopen zijn met dat rascistische taaltje van |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
omg ![]() Citaat:
Mag je er best ook wat voor terug doen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
nee dude. Ik ken oost-europa vrij goed. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Zonder derde wereldlanden waar goedkoop voedsel verbouwd kan worden en zonder tweede wereldlanden waar goedkoop allerlei prut geproduceerd kan worden zakt de economie van de eerste wereld in. We kunnen niet zonder de spullen van die arme stakkers. We gebruiken ze nog steeds als slaven. En jij maar denken dat we quitte staan? Droom maar fijn verder...
Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 17:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat bedoelde ie idd niet. Denk ook niet dat ie eigenlijk WFP bedoelde, maar eerder IMF of de wereldbank, ofzo. nouja of ze alle drie
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Blank schrijf je niet met ck. En het is uiteraard zo dat negers dommer en luier zijn dan blanken. Da's genetisch. Dat ze allemaal geweldadig & pervers zijn is dan wel weer cultureel, maar dat komt doordat wij hardwerkende Europeanen ál ons geld in grote schepen naar Afrika sturen zodat zij daar in weelde & comfort kunnen leven.
De enige reden waarom ze nog niet uitgestorven zijn, de half-mensen, is door hun enorm grote penissen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik geloof dat de derdewereldlanden er wel iets baat bij hebben itt de tweedewereldlanden.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe dan ook, dit hoort over Bush te gaan, niet Afrika ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
want 4 jaar bush heeft andere gevolgen voor afrika dan 4 jaar kerry waarschijnlijk
||
Citaat:
Het is absoluut onwaar dat wij onze welvaart te danken hebben aan het uitbuiten van landen die op dat moment militair gezien technologisch achterliepen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Om even te spreken over Afrika. Het is onvruchtbaar, we hebben geld nodig. Maar als blanken er gingen wonen ging het wel. Zie het onder ogen, als je iets wil hebben moet je ervoor werken. En dat hebben Europeonen, Aziaten, Amerikanen, Turken enzovoort gedaan. En die zijn er wel geraakt. |
![]() |
||
Citaat:
ik dacht dat het in het leven ging om geluk en niet zozeer om geld of grootgewin. Hebzucht ![]()
|
Mja. Verwaarloos het gevolg van de burgeroorlogen & multinationals die de lokale economie kapotconcureren & AIDS & wat nog meer van een ongein maar.
Onder Europees bewind werd Afrika vooral gebruikt als mijn voor grondstoffen & afzetgebied voor spiegeltjes en andere producten. De bevolking was er toen even arm als nu. Het is de Europeanen (of blanken, zo je wil) ook nooit gelukt om er een bloeiend gebied van te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Dus Kerry zou Afrika een heleboel geluk en blijdschap ipv geld bezorgen? |
![]() |
||
Citaat:
ach maar ik verwacht op zich weinig verschil tussen het beleid t.a.v. afrika tussen kerry en bush hoor
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Die arme Afrikanen toch he
Hier in België hebben we zowat alles meemaakt. De Romeinen, De Germanen, De Fransen die Vlaanderen aanvielen, De Franse Revolutie, Waterloo, WWI en WWII. Hoor je ons om hulp roepen? Krijgen wij hulp van Marroko??? Neen ik dacht het niet. Wij mogen lekker zelf onze pootjes doppen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De rede dat we landen als Ethiopie, Sudan, Somalie en Kenia helpen is omdat ze veel meegemaakt hebben? Nee, omdat ze arm zijn. Trouwens maakt het helemaal niet uit wat je allemaal meemaakt. Sterker nog, jij hebt het helemaal niet meegemaakt. Ik was er trouwens ook niet bij. Of heb je er misschien een of ander trauma van omdat je het las in een geschiedenisboek? Moet dan een of andere man in Marokko naar jou toe komen om je van je trauma af te helpen? Kom op zeg, dat kun je toch niet vergelijken met de enorme honger in Noord-oost Afrika? Is dit een grap?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Aah ja, dus dan maakt het niet uit. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 20:51. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk eens naar het klimaat/vegetatie/wild leven. Open eens een boek over geologie van Afrika. En kom dan maar weer terug op t forum.
||
Citaat:
Verder kan het me niet veel schelen als ze allemaal doodgaan van de honger, ze planten zich toch voort als konijnen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Jij beweert dat Afrika geen geschiedenis heeft omdat ze nooit wat uitgevonden hebben, dus wat lul je nu over hongersnood? Wat jij zei is gewoon incorrect. Citaat:
Je lult echt uit je nek en je bent pas 15...
||||
Citaat:
ook leuk als je hard werkt en het rijke westen je uitbuit met lage lonen omdat de bedrijven in rijke landen geen hoge kosten willen maken in eigen rijke landen waar ze hun lonen veel hoger moeten maken. ja fantaaaaaaaaastisch dat hard werken. Citaat:
Dude in Mozambique bv... komt het vaker voor dat het gewoon domweg te weinig regent. Daar kan geen harde dollar tegenop. Dan mislukt de gehele oogst en heb je hongersnood. Simple as that. Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kijk maar naar Bush dat is nog een hele Australopiteec ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dus ik mag concluderen dat de Bush-aanhangers zich vanavond hebben ontmaskerd als een stelletje neo-nazi's?
Jammer dat ik daar moeite aan heb besteed; praten over evolutie en hard werken, terwijl zij er qua intelligentie niet goed vanaf zijn gekomen. Laat staan het harde werken, want ik kan me niet voorstellen dat lestat, oni shikio en chrizzle daartoe in staat zijn. Zodra ze zich realiseren dat ze niet superieur zijn aan het negroide of enig ander ras zullen ze het maar moeilijk krijgen. Beste mensen, ik ga verder geen woorden aan jullie vuilmaken, maar jullie zijn een stel losers.
|
bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush! bush!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen de kolonisatoren wegtrokken lieten ze meestal een complete puinhoop achter in dat land. Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 08:43. |
![]() |
||
![]() |
En dan nog niet gesproken over het voorval in Kongo. Elk jaar geven wij ettelijke miljarden aan dat land. En het gaat allemaal in de zakken van de bedrijflsleiders terwijl de rest van de bevolking honger blijft leiden. Onze grootse minister van buitenlandse zaken wou een einde maken aan het geslijm van zijn voorganger en heeft de waarheid gezegd. Resultaat, de Kongolezen zijn kwaat op ons. Wel ik zou ze geen geld meer geven die idioten, dat ze er maar zelf voor zorgen.
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel IV: the plot thickens! Verwijderd | 206 | 12-11-2004 00:08 | |
Muziek |
't luistertopic cha0s | 500 | 05-11-2004 16:44 | |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel III naam onbekend | 500 | 03-11-2004 14:50 | |
Kerry ligt 7% voor op Bush Verwijderd | 500 | 25-10-2004 14:42 | |
bush tegen homo huwelijk jeroen87 | 397 | 09-03-2004 20:02 |