![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 02:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en zou dat het zijn wat door ons omschreven wordt als de geest. Zou dat ook het gewicht zijn wat we verliezen als we sterven?
||
![]() |
Citaat:
en die 22 gram die een lichaam verliest bij overlijden dan? En het elektromagnetisch veld wat om een lichaam hangt (auro) Deze zijn wel degelijk waar te nemen. De geest is alleen nog niet gedefinieerd. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Over die 22 gram copy/paste ik maar weer de 'ontluisterende' waarheid: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel: waarom zou je de bron van het magnetisch veld gelijk zetten aan het zintuig? Je zei verder nog ergens: 'Mag ik je er dan op attenderen dat het magnetische veld dat de mens uitoefent (want dat is er inderdaad, een magnetisch veld wordt namelijk geproduceerd als lading wordt getransporteerd) geen invloed kan hebben op onze zintuigen. Immers, de elektromagnetische golven zijn niet telepathisch verbonden met de plek waar ze vandaan komen.' En ook hier weer, het is toch niet zo dat bijvooorbeeld een haartje op je hoofd niets kan merken van de elektromagnetische golven die veroorzaakt worden door het hele lichaam. Als in dat haartje nou geen lading wordt getransporteerd, en wel toevallig het zintuig zit, die em-golven kan waarnemen. En als er dan toevallig nog een terugkoppeling is van het zintuig naar de hersens, is het toch best mogelijk dat je je eigen waarnemingen beinvloed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen telepathie op macro-schaal mogelijk tussen het deeltje dat wordt beïnvloed door het (uiterst geringe) magnetisch veld van de mens, en ieder punt in het menselijk lichaam. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom wij geen vrije wil hebben snepsnep | 129 | 16-07-2007 10:19 | |