Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet waarom ik zo denk..... bij mij was er trouwens niemand die er ooit wat tegen heeft gedaan..... m'n mentor stond op de gang nog leuk naar ons te kijken terwijl dat alles gebeurde, maar het boeide haar totaal niet.... Misschien dat ik gewoon de hele tijd zo'n gedacht eheb van: niemand bekommerde zich om mij, wie ben ik dan om me veel om anderen te bekommeren?? maar het kan zijn dat ik dat mis heb, en dat ik gewoon koppig ben
||
Citaat:
voorbeeldje: ik heb een vriendin, maar ik vraag me steeds af waarom we van elkaar houden..... en dat vraag ik me enkel af, omdat ik bang ben lief te hebben en me ergens te veel aan te hechten.... het lukt me al jaren niet meer om die klootzakken uit m'n kop te krijgen.... maargoed, we dwalen nogal van het onderwerp af..... heb je MSN? dan zouden we daarop eventueel verder hierover kunnen praten (het is ook nogal persoonlijk, weetje...)
||
Citaat:
![]() gatara21@hotmail.com |
![]() |
||
![]() |
Leefruimte in de vleesindustrie
Wat zijn de leefomstandigheden van dieren in de bio-industrie, in de scharrelsector en in de biologische sector? Een overzicht per dier. In groen de meest diervriendelijke omstandigheden. En zoals we zien is scharrelvlees een iets verbeterde, maar nog steeds hartstikke gruwel. Het enige waar we deze naam aan mogen ontlenen is het feit dat deze dieren in de zomer naar buiten kunnen (om maar niet te spreken waar ze dan "rond mogen lopen" (want van lopen kan je bijna niet spreken) en kippen daglicht hebben. Citaat:
Maargoed, wij behoren niks voor niks tot "De Mens" waarvan de meeste dit gewoon zonder greintje gevoeligheid over hun hart kunnen verkrijgen. En dan die walgelijke en kotsopwekkende figuren die bv ff met een mes op een kinderboerderij te keer gaan, en die dieren daar gewoon laten creperen en dood laat bloeden. ... onmenselijk?? --> MENSELIJK want juist wij zijn hierin tot staat. Net als al die menselijke praktijken die zich voor doen in de bio-industrie of walgelijke proeven die dieren hun hele leven laten lijden.. ![]() Maarja wij voelen ons natuurlijk super verheven boven elke soort op aarde. (terwijl dieren en planten wel zonder de mens kunnen leven, en wij absoluut niet zonder planten of dieren..) maarja Wij zijn zo intelligent en weten het allemaal zo goed, terwijl de aarde elke dag weer een stuk verder de shit in zakt .. Oja.. en wij kunnen natuurlijk niet zonder vlees (WTF.. welke debiel verzint zoiets.. vlees is alles behalve goed, zitten een aantal stoffen in die we nodig hebben, maar kunnen we net zo makkelijk uit andere producten halen.. daarnaast is ons darmstelsel dat veel te lang is ook niet gebouwd om vlees te eten, omdat het daarom veel te lang in je lichaam is, en er allerlei rottingsbacteriën vrijkomen (vlees rot al als je 't eet) en is het percentage darmkanker onder vleeseters veel groter. 'T gaat lekker zo! ![]()
|
Verwijderd
|
Wat ik ook zo ziek vind: Bij de poelier zie je dan zo'n vrolijk (getekend uiteraard) kippetje met een kippeboutje in z'n vleugels. "Kom maar binnen en zoek een familielid van me uit om lekker op te eten." As if...
En bij de slager een varkentje met een hamlap enz. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Mijn 'vriend' is de sukkel van de klas... Verwijderd | 89 | 09-12-2007 08:16 | |
Liefde & Relatie |
waarom doet iedereen zo moelijk over leeftijd!!! LiEvVmEiSjUh87 | 57 | 02-01-2003 11:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
onderwerpen... xtc960 | 8 | 27-08-2002 18:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver ga je om een lekker ding te pakken te krijgen? I_am_anouk | 22 | 20-08-2002 19:03 | |
Flora & Fauna |
Huisdieren behandelen als mensen? Frida | 8 | 03-08-2002 12:54 | |
Flora & Fauna |
voel jij je schuldig als je op een slak staat?? Verwijderd | 55 | 21-07-2002 19:19 |