![]() |
||
Citaat:
- elke artiest te populair doet - elke artiest rapt over: "we hebben het slecht" en daarbij gelijk met miljoenen rondstrooit. - dat de clips altijd met vrouwen zijn die de muziek moet vervangen De bovenstaande argumenten komen generaliserend over, ookal zeg je dat niet elke artiest dat doet, naderhand. Die overige argumenten kan ik inkomen: - trekt me gewoon niet - te zacht PS. Ik check die link nog eens ![]() Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 18:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Twiztid Monoxide Kottonmouth Kings ICP Blaze Dark Lotus ABK (Anybody Killa) Real B (van Cypress Hill) The Beastie Boys Jumpsteady etc etc....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de icp vind ik kut en eminem is echt geweldig, maar dat slechte blije kutgedoe moet ophouden. serieus issie beter |
![]() |
||
Citaat:
Dan mag Immortal Technique ook tussen het lijstje staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat een niveau weer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik blijf de huidskleur blank vinden, hoewel een latino een andere cultuur heeft dan de blanke immigranten (afkomstig uit Europa). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind hem overigens, als ik er onbevooroordeeld naar luister, best te doen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb 5 mp3's, en die ene breaker (blobbert) zat ook hier op het forum, maar hij forumt niet meer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sage is niet anticon [meer]!!!!!! dat zou een schande zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ennum, verder heb je echt een waardeloze smaak maar dat lijkt me voor zich sprekend dus daar ga ik verder maar niet al teveel woorden aan vuil maken
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmm muziek is gewoon net als mensen weet je, je hebt er rotte appels tussen, dat maakt niet één hele stroming gelijk bagger.
Zo houd ik ook niet van Cradle of filth, dat maakt niet alle black-metal klote. Ik houd ook nie zo van hip hop en rap, daarentegen kan ik Cypress Hill en NERD echt heeeel goed aanhoren. Ik hou ook nie van trance maar die cover van California Dreaming is vet ![]() Snappez vous?
||
Citaat:
|
Dat gebling bling heeft te maken met een diepgewortelde cultuur die voortkomt uit de slavernij. Niemand bezat toen iets, en het heeft heel wat jaren geduurd tot zwarte amerikanen ook tot de hogere sociale klassen konden gaan behoren, hoewel ze nu nog steeds dungezaaid zijn in hogere kringen. Bling bling is voor hen een manier om uiting te geven aan het feit dat ze succesvol zijn en dus geld hebben. Statussymbool, net zoals jochies van 16 graag op een dure scooter rondrijden en kakkers zo nodig merkkleding moeten dragen.
En nou ja, blote vrouwen == geld Geef maar toe, die clip van satisfaction (bouncy bouncy) vond jij ook leuk ![]() |
![]() |
|
DE RnB van deze dagen is niet waar RnB voor staat, troep als destiny's child & co wordt gewoon daar onder genoemd omdat de personen negeroide zijn, terwijl het in mijn oren net zo pop is als britney spears.
het is gewoon zonde dat alles wat mensen op tv zien gelijk veroordelen als een vertegenwoordiging van hiphop en rNb, zonde. je hoeft niet alles leuk te vinden maar kom wel met argumenten die ergens op slaan en niet mensen gaan beledigen omdat ze negeroide zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sommige r&b/hiphop/rap vind ik wel ok, zoals dus eminem (soms) en N.E.R.D. af en toe, maar het meeste van wat er in de top40 staat is echt ![]() (Ik weet niet hoe al die rappers heten, zag net nog een clip van chingy ofzo, dat soort muziek bedoel ik ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
kijk hier voor de nieuwste clips(r&b hip hop rap) °°°°°° | 2 | 05-03-2004 14:45 | |
Muziek |
Hier vind je goeie clips kijk (rap r&b hiphop) °°°°°° | 1 | 05-03-2004 13:19 | |
Muziek |
hip hop r&b king112 | 7 | 17-03-2003 23:31 |