![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had het ergens gelezen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik de bewering dat mensen die bètastudies doen, terwijl ze ook hebben nagedacht over psychologie ongelukkig zijn bijzonder twijfelachtig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "Als al die mensen een bètastudie zouden doen zou dat de samenleving vele miljoenen opleveren. Maar ja, dat kunnen ze waarschijnlijk niet." Als ze dit zouden doen, zouden ze waarschijnlijk allemaal erg ongelukkig worden. Enige uitzonderingen daargelaten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vaak is het wel zo dat mensen bij bedrijven later (helaas) doorstromen naar leidinggevende functies, maar het grote geld voor de maatschappij wordt verdiend in wetenschappelijk onderzoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, diezelfde decaan vertelde me gisteren dat Biomedische Wetenschappen ook op een vreemde manier een lotingstudie wordt (óók al ja..). Je wordt rechtstreeks toegelaten als het je eerste keus is, maar als het je tweede keus is, moet je loten. Stelt niet vreselijk veel voor want 90% wordt gewoon toegelaten, maar toch. Dat gaan ze doen om te voorkomen dat de helft van de BW studenten na het eerste jaar afhaakt omdat ze weer gaan meeloten met hun eerste keusstudie. Zit wel wat in natuurlijk. (maar als ik uitgeloot word voor diergeneeskunde en dan óók nog voor biomedische wetenschappen, weet ik het echt niet meer.....dan is het me blijkbaar echt niet gegund ![]() ![]()
||
Citaat:
In ieder geval kun je met psychologie op heel wat meer plaatsen terecht komen dan enkel in een praktijk. Bij heel veel grote bedrijven werken ook psychologen. Niet alleen bedrijfspsychologen, maar ook mensen die bekijken hoe bijvoorbeeld mensen het hardst werken, welke omstandigheden daarvoor nodig zijn enz. En bij reclamebureaus: mensen die kijken wanneer een reclame de meeste invloed heeft op kijkers en waaraan een reclame dus moet voldoen. Zo zijn er heel veel plekken waar je in eerste instantie geen psycholoog verwacht.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
16 jaar naar de universiteit? Ik heb hulp nodig! Nathalie_10 | 2 | 09-08-2012 07:59 | |
Studeren |
University College #8 MizZoo | 500 | 21-03-2011 22:50 | |
Studeren |
[IBMS] wel of niet doen? InspirAzn | 13 | 29-05-2010 01:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plasterk wil studiebeurs afschaffen Signy | 122 | 08-11-2007 11:10 | |
Studeren |
Studie psychologie? Fritske1987 | 24 | 24-03-2005 08:33 | |
Psychologie |
Ik zit er even helemaal doorheen Nebel | 6 | 12-01-2005 19:37 |