|
|
Bekijk resultaten poll: Vul in. | |||
Nee, helemaal geen interesse in, want.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 33.00% |
Maakt me niet zoveel uit, want.. |
31 | 31.00% |
Ja hoor, zou ik best wel eens willen, want.. |
36 | 36.00% |
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eerst kenden we elkaar eigenlijk niet, maar hadden gemeenschappelijke vriendinnen. Ik was ook bang dat ze mij als een soort bedreiging zou zien, dus hield ik bewust wat afstand. Toen we een keer een week wegwaren met een hele groep zijn we vriendinnen geworden, en merkten we hoeveel we eigenlijk op elkaar lijken. Verder hebben we het maar weinig over hem, we hebben weleens het een en ander over hem besproken en geroddeld, maar daar houdt het ook wel mee op. Overigens stelde mijn relatie met hem niet veel voor, dat scheelt ook wel.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Boefje ![]() Ik heb niet zo zeer de behoefte om precies te weten wie de exen van mijn partner zijn. Ik ken er wel een paar hoor, maar tis nou niet dat ik daar een speciale band mee heb. Of dat ik op ze afstap en vraag wat ze zoal uitspookten. (wat ik wel weet, zowel van het zien van sommigen van hen als uit de mond van mijn vriendin, zie ik er een stuk beter uit. En tja dat streelt je ego hoor!)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik geen problemen met exen. De ex van mijn vriend heb ik verscheidene malen ontmoet, heb daar geen enkel probleem mee. Het is een leuk meisje en alles, zou niet bevriend met haar kunnen raken maar word er totaal niet onzeker of jaloers van. Bij mijn exen voorheen ook niet. Een ex is niet voor niets een ex. Ik vind het ook wel interessant diegene te ontmoeten. Hij heeft toch erg veel van haar gehouden en zij is toch een groot deel van zijn leven geweest, gewoon daardoor heb ik wel respect voor haar en vind haar ook interessant. (Maar ik zoek het niet op) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang... load_harmony | 59 | 14-05-2003 00:10 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |