Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Vul in.
Nee, helemaal geen interesse in, want.. 33 33.00%
Maakt me niet zoveel uit, want.. 31 31.00%
Ja hoor, zou ik best wel eens willen, want.. 36 36.00%
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2004, 11:46
Sade
Sade is offline
Citaat:
juno schreef op 03-12-2004 @ 12:36 :
Voor die ex is het ook niet echt leuk om zijn of haar opvolger te ontmoeten. En wat moet je doen, samen over die partner gaan roddelen?
Het kan wel! Ik ben vriendinnen geworden met een meisje die nu een relatie heeft met een ex-vriendje van me, en dat werkt wel goed.
Eerst kenden we elkaar eigenlijk niet, maar hadden gemeenschappelijke vriendinnen. Ik was ook bang dat ze mij als een soort bedreiging zou zien, dus hield ik bewust wat afstand.
Toen we een keer een week wegwaren met een hele groep zijn we vriendinnen geworden, en merkten we hoeveel we eigenlijk op elkaar lijken.
Verder hebben we het maar weinig over hem, we hebben weleens het een en ander over hem besproken en geroddeld, maar daar houdt het ook wel mee op. Overigens stelde mijn relatie met hem niet veel voor, dat scheelt ook wel.
Oud 03-12-2004, 12:55
Verwijderd
Nee, liever niet.. ik zou er alleen maar onzeker van worden denk ik. Ik zou het wel kunnen nadat het uit is.. het lijkt me dan wel leerzaam om eens met zo'n ex te gaan praten, eens kijken of de dingen die hij vertelde wel waar waren enzo.
Oud 03-12-2004, 13:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-12-2004 @ 13:55 :
Nee, liever niet.. ik zou er alleen maar onzeker van worden denk ik. Ik zou het wel kunnen nadat het uit is.. het lijkt me dan wel leerzaam om eens met zo'n ex te gaan praten, eens kijken of de dingen die hij vertelde wel waar waren enzo.
Waarom zou je dat achteraf willen weten? Wil je niet liever met fijne herinneringen terugkijken op een relatie?
Oud 03-12-2004, 13:12
Verwijderd
het maakt met niet zoveel uit, want ze zijn niet voor niets zijn ex.
een paar meisjes met wie hij vroegâh heeft gezoend, ga ik nu zelfs best veel mee om.
Oud 03-12-2004, 13:51
ilse
ilse is offline
misschien wel, gewoon om te kijken hoe zij is. maar anders maar niet, niet per se ofzo. maar goed, heb toch geen vriend.
Oud 03-12-2004, 13:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 03-12-2004 @ 12:36 :
Ik heb een keer op een feestje staan praten met een opvolgster, en ik heb me netjes en vriendelijk en gezellig gedragen maar ik vond het niet leuk. Zij heeft zich ook gedragen maar ze was ook niet amused. Het is een beetje genant, zo'n wederzjdse vleeskeuring. (Wat zag/ziet hij in jou?)
Ik was juist wel heel nieuwsgierig naar de opvolgster bij mijn ex. En toen hij een foto van haar liet zien, vond ik het stiekem wel heel leuk om te constateren dat ik er toch wel een heel stuk aantrekkelijker uit zag. (en dat hij een week later alweer met mij in bed lag, vond ik ook wel heel leuk Maar goed, dat is een ander verhaal...)
Oud 03-12-2004, 14:10
Gent
Gent is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-12-2004 @ 14:55 :
Ik was juist wel heel nieuwsgierig naar de opvolgster bij mijn ex. En toen hij een foto van haar liet zien, vond ik het stiekem wel heel leuk om te constateren dat ik er toch wel een heel stuk aantrekkelijker uit zag. (en dat hij een week later alweer met mij in bed lag, vond ik ook wel heel leuk Maar goed, dat is een ander verhaal...)

Boefje
Ik heb niet zo zeer de behoefte om precies te weten wie de exen van mijn partner zijn. Ik ken er wel een paar hoor, maar tis nou niet dat ik daar een speciale band mee heb. Of dat ik op ze afstap en vraag wat ze zoal uitspookten. (wat ik wel weet, zowel van het zien van sommigen van hen als uit de mond van mijn vriendin, zie ik er een stuk beter uit. En tja dat streelt je ego hoor!)
Oud 03-12-2004, 14:43
annia
annia is offline
ja, omdat ik een jaloers kreng ben en ik dan hoop dat ze heel stom is. (wat onlogisch is, want als ze stom was, was ze zijn ex niet)

logisch
Oud 03-12-2004, 15:48
bassgirl
bassgirl is offline
ja hoor, ik ken ze toevallig alle 3, 2 moet ik eigenlijk nietzo, al voordat ze wat hadden trouwens en die moeten mij ook niet zo, maar zn eerste vriendin kan ik echt goed mee opschieten heel aardig meiisje zij zijn ook nog hele goede vrienden van elkaar, maar ga ook samen met haar naar optredens van mn vriend enzo ofzo erg gezellie
Oud 03-12-2004, 15:52
Lorelei
Lorelei is offline
Ik weet niet. Ik kan wel wat dingen bedenken waarom niet.. maar aan de andere kant ben ik erg nieuwsgierig.. hrm.. ik weet het niet.
Oud 03-12-2004, 15:56
Verwijderd
Nee, helemaal geen interesse voor, want...

... het lijkt me een kreng, na wat ik van haar heb gehoord
... ik heb er geen behoefte aan de persoon te zien die hij zo vaak heeft gekust en lieve woordjes heeft toegefluisterd (een behoorlijke tijd) voor hij mij kende.
... en ik heb het zowiezo al niet zo voor west-vlamingen

ik zou er zelf trouwens geen problemen mee hebben de partner van een ex te ontmoeten. niet dat ik er behoefte aan heb hoor. laat me eigenlijk volledig koud...
Oud 03-12-2004, 15:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-12-2004 @ 16:56 :

ik zou er zelf trouwens geen problemen mee hebben de partner van een ex te ontmoeten. niet dat ik er behoefte aan heb hoor. laat me eigenlijk volledig koud...
Same here. Dat zou me niets doen..
Oud 03-12-2004, 18:34
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Nee! heb al genoeg exen meegemaakt in mn vorige relaties.. En daar kwamen allen maar problemen van, niet dat het me veel zou boeien als ik diegene tegen kom maar toch.. wil me voortaan niet meer bezig houden met exen.. geen goeie ervaringen mee.
Oud 03-12-2004, 19:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oke ik heb geen vriendin maar als ik het over mijn enige ex-vriendin tot nu toe heb: Mwah ligt er aan...

Als ik hierop "ja" had geantwoord dan had ik er volgens mij een stuk of 20 ontmoet...
Oud 03-12-2004, 20:37
DvoorA
DvoorA is offline
nee, omdat jessica een walgelijk meisje is dat hem bedrogen heeft en straks waarschijnlijk jankend om vergiffenis smeekt.

En omdat ze volgens mn vriend een lippiercing heeft die wegrot, dus een erg lekkere geur zal er ook wel niet om haar heen hangen.

Ik heb gewoon een pesthekel aan haar, want dankzij haar heeft mijn vriend nu moeite met mensen te vertrouwen. Als ik haar tegenkom heeft ze een probleem.
Oud 03-12-2004, 22:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
eigenlijk weet ik vrijwel niks van zn liefdesleven en het interesseert me ook niet zo heel erg eigenlijk. exen ontmoeten sja weet niet. ik wil niet perse via anderen dingen over hem te weten komen. want dat idee krijg ik een beetje bij exen ontmoeten.
Oud 03-12-2004, 22:44
Verwijderd
nee, ik had een keer afgesproken met de ex van mijn ex... was niet zo leuk hij was veel grappiger, knapper, slimmer etc. dan ik.. ik voelde me heel erg onzeker daarna
Oud 04-12-2004, 06:48
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ja want ik heb foto van haar gezien en ze lijkt echt onnoemelijk veel op mij !!! Was echt wel ff raar.. Het was net of ik op die foto stond, alleen dan met kort haar en iets bollere wangen..
Oud 04-12-2004, 09:39
Sparkle.
Sparkle. is offline
Nja, misschien later, wanneer het "officieel" tussen ons is.
Voornamelijk omdat zij nog iets voor hem voelt, en hij zaterdag "even" met haar gezoend heeft bij het afscheid nemen.

Ik weet het zonet nog niet... Volgens mij ga ik dan enorm aan mezelf twijfelen.
Oud 04-12-2004, 13:38
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ja, waarom niet.... ik wil wel weten op wat voor jongens ze valt en wie mijn concurenten zijn (geweest).
Oud 04-12-2004, 14:18
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb d'r zo vaak ontmoet, want ik kwam bij een vriendengroep waar zowel mijn vriend (toen nog niet ) als zijn ex bij zaten. Maar ik moet toegeven dat ik soms wel onzeker van haar werd, en dat het me wel belemmerd heeft een goede vriendschap met haar op te bouwen.
Ik vind het op zich wel leuk dat ik haar ook ken.
Oud 04-12-2004, 14:31
knir
knir is offline
Altijd interessant om te weten wie je voorgangers waren, gewoon uit nieuwsgierigheid..

Maar de exen van mijn vriend zullen nooit mijn vrienden worden. De eerste is completely psycho en zit daarvoor nu ook in dagbehandeling. Ik kan echt niet tegen de negativiteit die ze uitstraalt, en ze spreekt ook nog wel eens af met mijn vriend, wat ik ook niet helemaal fijn vind. En ze is heel goed in doen alsof ik onzichtbaar ben, de laatste keer dat ze wat tegen me zei is ongeveer 10 mnd geleden.
De andere ex neem ik gewoon niet serieus, ze is nog maar 15, maar weet me wel altijd met een dodelijke blik aan te kijken. En dan troost ik me met de gedachte dat hij in 1 dag over haar heen was.

exen
Oud 04-12-2004, 14:36
shibby almighty
shibby almighty is offline
nee, al heb ik nu geen partner
ik denk idd dat ik me met hem ging vergelijken
of denke dat hij beter was ofzo (alhoewel het meestal om een rede is uitgegaan)
Oud 04-12-2004, 15:36
Verwijderd
Ja hoor, zou ik best wel eens willen (al ik heb ik ook nu geen partner), want ik ben ontzettend nieuwsgierig naar mijn partner. Ik vind het leuk om te weten hoe ze in elkaar steekt en hoe ze met mensen om ging en gaat, anders dan mij.
Oud 13-12-2004, 09:12
A*
A* is offline
Gister nog keigezellige avond gehad met een ex van mn vriend.
Oud 13-12-2004, 13:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ken em al en wil em niet meer tegenkomen. Heeft haar nogal pijn gedaan dus hij kan t krijgen als ik em zie.
Oud 13-12-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 03-12-2004 @ 12:39 :
nee, waarom wel? Ik zou d'r alleen jaloers van worden denk ik
Mjah same here. Ik heb haar trouwens wel eens ontmoet maargoed, toen hadden wij nog niets.
Oud 13-12-2004, 14:09
cyntha
cyntha is offline
Maakt me niet uit. Het lijkt me wel leuk om haar te zien, ben dan nieuwsgierig hoe ze zal zijn en hoe ze eruit ziet. Maar ik hoef haar echt niet persee te ontmoeten.
Oud 13-12-2004, 14:51
Susanne
Susanne is offline
Ik kwam zijn ex toen we nog wat hadden wel eens tegen, zij was een heel goede vriendin van hem gebleven (het kan dus wel)
Eerst vond ik het niet super tof, maar later zag ik wel in dat het niet fysiek was of zo.. Voor de liefde moest ie toch bij mij wezen
Ik had zelf niet echt de behoefte om haar te ontmoeten... dan ga ik mezelf met haar vergelijken etc, nee ik ontmoet exen liever niet
Oud 13-12-2004, 15:07
Nona
Nona is offline
Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar een vroegere sekspartner van hem ja.
Oud 13-12-2004, 15:23
kleinmuusje
kleinmuusje is offline
maakt mij niet zoveel uit.....
Leuker dan mij kan ze toch niet zijn
Oud 13-12-2004, 16:08
Poepkind
Poepkind is offline
Heb er geen behoefte aan, weet toch wel dat ik leuker ben nanana. Het lijkt me nogal dom, oh jij bent dus de persoon waar hij iets mee heeft gehad oh leuk, fijn voor je.
Oud 13-12-2004, 16:08
Hakkie
Hakkie is offline
Nee. Het is niet voor niets zijn ex. Ik hoor de belangrijke dingen die ze hebben meegemaakt wel van mijn vriend, en verder hoef ik haar niet te ontmoeten.
Ligt er ook wel aan of je vriend(in) nog goed met zijn/haar ex omgaat... Dat scheelt natuurlijk wel.
Oud 13-12-2004, 16:16
nivava
nivava is offline
Op dit moment heb ik geen vriendje..dus ja,

maar de toenmalige vriendin van mijn ex..zou ik nog best wel een keertje willen zien!
Ik zag haar toen (voordat ze wat met mijn ex kreeg) bijna ieder weekend...nu nooit meer..

zou haar wel weer een keertje willen zien!
Oud 13-12-2004, 20:37
Toet0r
Toet0r is offline
dat ben ik zelf dus het maakt me niet uit :\
Oud 13-12-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-12-2004 @ 14:55 :
Hehe, toen het uit was met een ex van mij en hij een nieuw vriendinnetje kreeg schepte hij zo ongelooflijk over haar op (als hij een kamer binnen kwam viel iedereen stil en bewonderde hem omdat hij met haar was en ze hadden wel negen keer seks gehad onder de douche en ze was zo ontzettend mooi en net een fotomodel etc.). Het lag er zo dik bovenop dat hij me jaloers wou krijgen, maar ik had het uitgemaakt en was daar dik tevreden mee dus het deed me eigenlijk niets. Het was echter wel zo dat door zijn grootse verhalen ik echt een bloedmooie meid verwachtte en het echt zwaaaar tegenviel toen hij uiteindelijk een foto liet zien. Echt een 'Nou.. is dat d'r nou.. weinig bijzonders'.

Overigens heb ik geen problemen met exen. De ex van mijn vriend heb ik verscheidene malen ontmoet, heb daar geen enkel probleem mee. Het is een leuk meisje en alles, zou niet bevriend met haar kunnen raken maar word er totaal niet onzeker of jaloers van. Bij mijn exen voorheen ook niet. Een ex is niet voor niets een ex.

Ik vind het ook wel interessant diegene te ontmoeten. Hij heeft toch erg veel van haar gehouden en zij is toch een groot deel van zijn leven geweest, gewoon daardoor heb ik wel respect voor haar en vind haar ook interessant. (Maar ik zoek het niet op)
Oud 14-12-2004, 09:55
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
K heb haar al eens toevallig ontmoet, toen zijn met haar huidige vriend ook in de stad was, verder niet heel veel van haar gezien, was nogal een niet zown prettige confrontatie voor mijn vriend...

Ik heb wel al eens met haar op msn gezeten, dan hebben we het in hoofdzaak niet over hem, maar soms dan komen dr van die opmerkingen van owja doet ie nog steeds aan die gevaarlijke hobby, (zij had dr iets tegen, ik niet)
Maar verder zijn we niet de beste vriendinnen hoor, ze is wel een aardig meisje over msn, Maar ze zal nooit mijn vriendin worden

Hij heeft mij in het begin wel veel dingen over haar verteld, je hoort ze maar van een kant, dus was ik wel heel erg nieuwsgierg naar de andere kant van het verhaal dat ik haar stiekem op msn had toegevoegd, mijn vriend was er niet blij mee, maar heeft mij in die keus gelukkig vrijgelaten, en nu snap ik ook meer van hun verhoudingen eerst. Dat is wel een hele verheldering... (voor mij wel fijn......
Oud 14-12-2004, 12:24
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik kom de exvrouw van mijn vriend wekelijks tegen, wat ook niet zo gek is aangezien hun zoon regelmatig een paar uurtjes bij ons doorbrengt

Zijn (hun) zoon is vandaag jarig en vanavond gaan we gezellig naar zijn verjaardag, bij zijn moeder

We kunnen het erg goed vinden.
Oud 23-06-2005, 09:24
Verwijderd
Ja hoor, zou ik best wel eens willen, want ik zou willen weten of ze op me lijkt
Oud 23-06-2005, 09:28
Verwijderd
Beetje grote up
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten