Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
.. vertel je je familie dat je verkering hebt?
*ik heb het gezegt na een week* ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? *hij mijn moeder na 1,5 week, me vader na 3 weken* *en ik zijn ouders na 4 weken* .. zoen je elkaar? *1 dag voordat we wat kregen...* .. vertel je je partner dat je van hem houdt? *maandje ofzo ![]() .. ga je met elkaar naar bed? *4 maand* .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben *na 2 weken ofzo ![]() ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen *dat zal wel direct zijn geweest ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen *uhmz toen we ongeveer een jaar hadden ben ik toch wel echt aan onze toekomst gaan denken* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Afhankelijk van wat ik er van verwacht. Als het serieus lijkt, dan vrij snel .. ga je de schoonouders ontmoeten? Heel verschillend .. zoen je elkaar? That's the first thing .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Op het moment dat dat ook echt zo is .. ga je met elkaar naar bed? Verschillend. Ik heb nu al vrij lang een vriendin, maar op dit moment zou het wat mij betreft vrij snel kunnen, tweede keer dat je uitgaat ofzo .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Op het moment dat ik het zo ervaar .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Duurt heel lang .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Als dat aan de orde is. Dus voorlopig niet .. ga je trouwen/samenwonen idem bovenstaande vraag
|
[QUOTE]load_harmony schreef op 04-05-2003 @ 18:12:
[B]geef eens richttijden, na hoelang in een relatie/je relatie... .. vertel je je familie dat je verkering hebt? Altijd dezelfde dag nog... .. ga je de schoonouders ontmoeten? Bij m'n ex; na een week allebei de ouders Bij m'n vriend; na 2 weken allebei (na een week alleen de moeder) .. zoen je elkaar? direct (duh?) .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Bij mn ex na 2 maanden ofzo, weet t niet meer zo... Met m'n huidige vriend alleen nog over sms... .. ga je met elkaar naar bed? m'n ex; na 3 maanden huidige vriend; is er nog niet aan toe (wel voelen enzo ![]() .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Vrienden weten t snel genoeg! .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Na een half jaartje? .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Nog nooit gedaan .. ga je trouwen/samenwonen Voor mij duurt dat nog wel heeeelll lang maar als het heel serieus is, na anderhalf jaar ongeveer...Ligt ook wel aan de leeftijd....
|
Vrijwel meteen. Trouwens, mijn ouders zien aan mij dat ik verliefd ben. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Zodra zich de gelegenheid voordoet. Als je met elkaar in één huis zit ga ik ze niet ontlopen, hoor. .. zoen je elkaar? Zodra het moment daarvoor rijp is. En dat voel je. Dat kan vrij snel zijn. ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Bliep, eigenlijk hetzelfde antwoord als op de voorgaande vraag. Dat is een gevoel dat woorden verdient. .. ga je met elkaar naar bed? Dit antwoord laat ik liever achterwege, dat is nogal privé. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben? "iedereen"? ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen? Dat is een luxe en heel fijn. Zodra het gevoel stabiel is, ga ik daar toch stiekem over nadenken. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen? Samenwonen eerder dan trouwen. Samenwonen, ik denk dat je zoiets moet beginnen na minstens een jaar verkering. Trouwen hoeft niet een logsich gevolg te zijn, sommige stellen zijn heel gelukkig zonder een boterbriefje. Maar mezelf kennende zal dat wel degelijk een logisch gevolg zijn na een tijd samenwonen. .. ga je trouwen/samenwonen ? Afhankelijk dus van allerlei omstandigheden. Als je dicht bij elkaar woont is de stap niet zo groot om te gaan samenwonen. En trouwen doe je pas als je die stap wilt zetten. En ook hiervoor geldt dat gevoel de maatstaf is.
|
geef eens richttijden, na hoelang in een relatie/je relatie...
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? - Ja meteen .. ga je de schoonouders ontmoeten? - Natuurlijk, dat hoort erbij hé .. zoen je elkaar? - Meteen ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? - Bij mij was dat..na acht maanden pas, dat ik het zei. .. ga je met elkaar naar bed? - Juh! .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben - Als men het vraagt, ja. Schreeuw het niet van de daken ofzo. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen - Trouwen niet..samenwonen ook niet echt, wel over samen op vakantie gaan. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen - Nee absoluut niet .. ga je trouwen/samenwonen - Geen idee
|
![]() |
Bij mij ging het allemaal een beetje vaag en snel dus vandaar deze richtlijnen, andere heb ik echt nie...
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? 5 minuten nadat ik het wist... .. ga je de schoonouders ontmoeten? 1 week voor we wat hadden... .. zoen je elkaar? gewoon zoenen, 3 dagen voor we wat hadden, met alles drop en dr aan na 2 dagen .. vertel je je partner dat je van hem houdt? een week .. ga je met elkaar naar bed? moet nog... .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben een dag later .. fantaseer je over trouwen/samenwonen nu nog ff nie, denk als je een jaar hebt ofzo, dan blijft het alleen wel bij fantaseren... .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen 3 jaar samenwonen, 5-10 jaar trouwen ofzo... ![]() .. ga je trouwen/samenwonen 3,5 jaar samenwonen, geen id trouwen
|
![]() |
zodra ik verkering heb .. ga je de schoonouders ontmoeten? als ik bij hem ben, zie je ze toch vanzelf? .. zoen je elkaar? meteen al .. vertel je je partner dat je van hem houdt? weet ik niet .. ga je met elkaar naar bed? nog niet .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben als iemand ernaar vraagt zeggen we dat we wat met elkaar hebben .. fantaseer je over trouwen/samenwonen meteen al *zucht* .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen nou dat (nog) niet ![]() .. ga je trouwen/samenwonen ehm niet voordat hij en ik klaar zijn met school
|
ze komen er vanzelf wel achter ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? als ik naar hem toega .. zoen je elkaar? meteen .. vertel je je partner dat je van hem houdt? weet ik niet .. ga je met elkaar naar bed? nog niet .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben dat wordt meestal gevraagd ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen meteen .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen nog niet .. ga je trouwen/samenwonen als alles goed loopt na school/studie (als we geld hebben) |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Wanneer dat uitkomt. Geen vaste richtlijn voor, nu pas na een maand ofzo, had z'n redenen. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Deze keer ook ongeveer na een maand, iets langer. .. zoen je elkaar? De 2e keer dat we elkaar zagen, nu. Kan elke keer anders zijn. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Lijkt me logisch, wanneer je dat voelt. Nu voor mijn doen snel gezegd, na een maand ongeveer. .. ga je met elkaar naar bed? In deze relatie ook na ongeveer een maand. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Verschillend, als iemand er naar vraagt zeg ik het, maar ik ben niet zo'n type die uit zichzelf gaat gillen: 'Ik heb een vriendje ik heb een vriendje ik heb een vriendje!' .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Haha. ![]() ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Minstens een jaar, voor mij. .. ga je trouwen/samenwonen Hier dus ook minstens een jaar, en dat geldt dan nog alleen voor samenwonen. Trouwen is nog een stapje verder. |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm, nou dat ligt eraan hoe serieus het is, maar eerst maar ff afwachten .. ga je de schoonouders ontmoeten? ligt er ook aan, of ik ze gelijk tot schoonouders bombardeer .. zoen je elkaar? *gniffel* 2 dagen .. vertel je je partner dat je van hem houdt? jemig, dat weet ik al niet meer .. ga je met elkaar naar bed? wanneer je elkaar echt vertrouwd en weet dat je van elkaar houdt .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben uhm.. ligt aan hoe serieus het is .. fantaseer je over trouwen/samenwonen ooow.. dat deed ik altijd al hoor =) .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen ik denk daar eigenlijk niet te serieus over na .. ga je trouwen/samenwonen wanneer je daar klaar voor bent |
![]() |
|
![]() |
.. vertel je je familie dat je verkering hebt?Dag 1
.. ga je de schoonouders ontmoeten?Ligt eraan. Twee weken of zo .. zoen je elkaar?Dag 1 .. vertel je je partner dat je van hem houdt?Als ik dat ook daadwerkelijk doe. Aangezien ik nog maar van 1 man heb gehouden: na een maand of zo .. ga je met elkaar naar bed?Kan wel eens op dag 1 gebeuren als we beiden willen .. vertel je iedereen dat jullie wat hebbenDag 1 .. fantaseer je over trouwen/samenwonenBij die ene ex al na een paar maanden .. denk je serieus na over trouwen/samenwonenNa een jaar ongeveer .. ga je trouwen/samenwonen Ik was heel graag na anderhalf jaar met mijn ex gaan samenwonen, maar helaas. |
![]() |
|
![]() |
Direct. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Na een weekje ofzo. .. zoen je elkaar? Vaak eerste avond, soms pas veel later. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Aantal maanden. .. ga je met elkaar naar bed? Maandje. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Direct. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Jaartje. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen 4/5 jaar. .. ga je trouwen/samenwonen Na 4/5 jaar. Lekker kort door de bocht.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? >> ouders: dadelijk (of mama toch
![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? >> bij ons was dat de eerste week .. zoen je elkaar? >> dadelijk .. vertel je je partner dat je van hem houdt? >> zo gauw je het meent (hij zei het de dag voor dat we verkering kregen. wanneer ik het voor het eerst zei weet ik niet precies. zal niet veel later geweest zijn) .. ga je met elkaar naar bed? >> wij na stipt twee maanden ('t voelde gewoon goed aan... we hielden enorm veel van elkaar, en doen dat nu, na twee jaar, nog steeds, wat betekent dat het toen geen vergissing was hé ![]() .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben >> dezelfde dag nog (bel er wel niet speciaal iedereen voor op hoor ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen >> na een maandje of vier .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen >> na een jaar al... we zouden het liefst nu al gaan samenwonen, maar dat gaat gewoon niet... (ik ga studeren, met de auto een uurtje hiervandaan, hij heeft hier vast werk (de moment dat hij zijn diploma op zak heeft wordt hij mede-eigenaar van de winkel waar hij nu twee jaar weekendwerk doet), dus...) .. ga je trouwen/samenwonen >> in juli van het jaar dat ik afstudeer. zo snel mogelijk dus ![]() xxx |
![]() |
|
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? Als ik heel zeker van mijn zaak ben. .. ga je de schoonouders ontmoeten? idem. .. zoen je elkaar? Na een maand ofzo. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Geen ervaring mee, dus geen idee. .. ga je met elkaar naar bed? Na 1 of 2 jaar. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Nooit. Dat merkt men vanzelf wel. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen I dunno. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Een paar jaar. .. ga je trouwen/samenwonen Na minimaal 5 jaar.
|
Verwijderd
|
-Zodra we iets hebben. .. ga je de schoonouders ontmoeten? -Zo snel mogelijk, dan kan ik ze lekker inpalmen. .. zoen je elkaar? -Dat gebeurt vantevoren al. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? -Wanneer ik het meen. .. ga je met elkaar naar bed? -Zo snel mogelijk. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben -Zodra ze ernaar vragen. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen -Nooit. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen -Als we allebei zijn afgestudeerd, enkele jaren werken en een vast inkomen hebben. .. ga je trouwen/samenwonen -Als we allebei zijn afgestudeerd, enkele jaren werken en een vast inkomen hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1 uur (mijn *gezinnetje dan*) ze zaten er eigenlijk allemaal al op te wachten hij was al bekend ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? de zelfte dag .. zoen je elkaar? als inleiding van de verkering, meteen dus zeg maar .. vertel je je partner dat je van hem houdt? als je romantisch naast elkaar in bed ligt, zit, whatever... ik hou ook echt van hem.. echt heel erg ![]() .. ga je met elkaar naar bed? na 5 dagjes ![]() .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben het was wel duidelijk, zat er aan te komen en aangezien ik bij em in de klas zit.... iedereen kwam er nog al snel achter .. fantaseer je over trouwen/samenwonen nou na een (halve?) maand..... de hele tijd eigenlijk, er lijkt me niets leukers *zwijmel* .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen nog niet écht... maar et is wel zo dat we samen proberen een studiestad uit te zoeken zodat we samen op kamers kunnen gaan...ehh ja dat is samenwonen ja... .. ga je trouwen/samenwonen ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk... maar et is op zijn vroegst natuurlijk over 2 jaar.... ok dit zijn niet mijn richtlijnen maar gewoon hoe het gegaan is in onze relatie... we waren al heeeeeeel lang (jaar ofzo) vrienden enzo en we vonden elkaar ookal heeeel lang (half jaar met tussenpauze's) leuk ![]() En ja we zijn wel redelijk snel met alles ![]()
|
Verwijderd
|
een week .. ga je de schoonouders ontmoeten? een maand .. zoen je elkaar? nog voor ik verkering heb .. vertel je je partner dat je van hem houdt? pffff, geen idee, ik deed het al voor ik wat met haar had .. ga je met elkaar naar bed? een dag .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben een dag .. fantaseer je over trouwen/samenwonen een maand ofzo, maar dat blijft natuurlijk bij fantaseren .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen 2 jaar .. ga je trouwen/samenwonen ik ga over een maand samenwonen! |
Advertentie |
|
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? NIet, ik ben erg gesloten, ze vissen het zelf uit...
.. ga je de schoonouders ontmoeten? Zijn zelden thuis, maar heb ze al eerder ontmoet .. zoen je elkaar? Het duurde maar liefst een jaar, haha, goede vrienden, en dr gebeurde wat en een dag later heel veel moeite ene gesprek gehad en we zijn nu een stel ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Nog niet, bij mn ex na 5 maand .. ga je met elkaar naar bed? Tot zover niet, in elk geval een maand. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben, haha ze vragen het me? .. fantaseer je over trouwen/samenwonen, niet, mischien na een jaar ofzo .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen, alsik op zn minst 22 ben.... .. ga je trouwen/samenwonen? Trouwen, na m'n 25ste, geen samenwonen Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 23:58. |
![]() |
|
Na hoelang in een relatie/je relatie...
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? Ik denk al heel snel (mijn ouders dan), ik zeg het wel als ik verliefd ben en hou ze meestal wel een beetje op de hoogte...En als het dus echt wat wordt, ben ik denk ik zo blij dat ik het gewoon kwijt móet ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? Mja ik hoop niet dat zo'n officiële bedoening wordt eigenlijk, ik denk gewoon als ik een keer bij hem ben. .. zoen je elkaar? Dat lijkt me het begin van een relatie. Vóór een relatie wacht ik daar wel even mee. Aan de ene kant omdat ik het eng vind om er voor te gaan, aan de andere kant omdat ik een jongen ook wel wat beter wil leren kennen voordat ik met hem zoenen. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Als ik dat ook echt zo voel, dat verschilt denk ik per partner. .. ga je met elkaar naar bed? Hmm dat is een moeilijke. Ik denk dat écht met elkaar naar bed gaan wel een paar maanden kan duren, natuurlijk wel ondertussen al vozen ![]() .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben De eerstvolgende keer dat ik ze spreek ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Fantaseren al vrij snel, na een paar maanden als het goed gaat. Niet serieus, though. Ik wil sowieso eerst een paar jaar op mezelf wonen en over trouwen wil ik nog helemaal niet nadenken. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Samenwonen na een paar jaar. Trouwen? Pff geen idee. Ik denk nu nog niet eens serieus na over wanneer ik daar serieus over ga nadenken ![]() .. ga je trouwen/samenwonen Géén idee. Samenwonen en trouwen sta ik niet om te springen. Lat lijkt me hartstikke fijn ![]()
|
geef eens richttijden, na hoelang in een relatie/je relatie...
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? Dat was gelijk toen ik thuis kwam en ik het zelf wist. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Toen ik voor het eerst naar mn vriend toeging, dat was denk ik na een dag of 4. .. zoen je elkaar? We zoenden elkaar op de avond dat we wat kregen, dus dat was er net iets voor. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Dat was na een aantal maanden. .. ga je met elkaar naar bed? Na een jaar. Ik wilde zeker zijn dat ik het wilde. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Mijn vriendinnen wisten al eerder dat ik hem leuk vond, en anderen hoorden het ook vrij snel ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Fantaseren al vrij snel, na een paar maanden. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Echt serieus dacht ik er over na een jaar denk ik ongeveer. .. ga je trouwen/samenwonen Samenwonen willen we over 2 jaar doen, als ik klaar ben met mijn studie. Dat is dan na 4,5 jaar. Trouwen, ik heb geen idee wanneer we dat gaan doen.
|
Verwijderd
|
Een paar weken tot een maand. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Al bestwel snel, maar het ligt er natuurlijk aan of je allebei nog bij je ouders woont. Zoja, dan kom je gewoon bij elkaar thuis en ontmoet je als gevolg daarvan de ouders ook. .. zoen je elkaar? uhhhm.. ik had m'n exen geloof ik al gezoend voordat we iets hadden. En toen we echt iets hadden ging het eigenlijk heel rustig, voordat we echt elke keer dat we elkaar zagen lang zaten te zoenen, .. dat duurde toch zeker een maand. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? 2-3 maanden, en alleen als het echt zo is natuurlijk, als ik het echt heel zeker weet. Ik heb er een hekel aan als mensen het veel te vroeg zeggen. .. en pas nadat hij het heeft gezegd. ![]() .. ga je met elkaar naar bed? geen idee, dat heb ik nog niet mee mogen maken. In ieder geval duurt het langer dan 5 maanden bij mij.. zeker omdat het dan m'n eerste keer zou zijn. Ik moet dan heel erg zeker weten dat we allebei heel erg verliefd op elkaar zijn en heel veel van elkaar houden. En dat de relatie dan daarna nog behoorlijk lang door zal gaan. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Dat ligt er meer aan hoe gek ik op iemand ben en hoe serieus ik het allemaal neem. En ik moet ook zeker weten dat het echt iets is. Niet dat ik tegen allemaal mensen ga zeggen dat ik een vriendje heb en dat ik een paar weken later weer moet zeggen "nee, het was toch nix". Ik moet er dan ook vertrouwen in hebben dus. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen uhhhhhhm... je hebt er even vluchtig overnadenken en je hebt er serieus over fantaseren. Maar het is niet echt tijdgebonden.. het gaat erom hoe sterk het gevoel is. Bij een ex had ik al binnen 5 maanden dat ik echt voor de rest van m'n leven bij hem wou blijven. Maar verder heb ik er nog niet echt over gefantaseerd. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Dan zou ik toch wel minstens een jaar bij iemand moeten zijn. En het idee hebben dat hij "de ware" is ![]() .. ga je trouwen/samenwonen Na 1 of 2 jaar zou ik misschien wel met iemand samen kunnen gaan wonen. Maar ik ga nu sowieso op kamers, een beetje van het studentenleven genieten enzo.. ![]() Een voorwaarde om samen te wonen zou voor mij zijn dat je elkaar echt elke dag wil zien.. en dat dat zelfs nog niet genoeg is: je wil gewoon de hele tijd bij elkaar blijven. Dat gevoel moet dan een tijd aanhouden, van beide kanten en dan zou ik kunnen overwegen om samen te gaan wonen. Trouwen weet ik nog zo net niet.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het verschilt per relatie, daarom over de relatie die ik nu heb:
Ik heb mijn familie volgens mij meteen verteld toen ik thuis kwam dat we iets hadden, iedereen had het al aan zien komen, dus het was ook min of meer 'verwacht'. Ik heb mijn schoonouders vrij snel daarna ontmoet, ook voor hun was het min of meer 'verwacht'. We hebben meteen toen we wat hadden gezoend. ![]() Dat ik van hem hield wist ie al voor we officieel wat hadden. (Waarom heb je anders een relatie???) .. ga je met elkaar naar bed? Op het moment dat we daar alle twee aan toe zijn, daar staat geen standaard tijd voor bij mij (en bij hem ook niet, voor zo ver ik weet). .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben: als het ter sprake komt, het liefst zo snel mogelijk. ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen: meteen? ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen: we zijn heel snel samen gaan wonen. ![]() .. ga je trouwen/samenwonen: Samenwonen doen we al bijna 1,5 jaar, trouwen hopelijk vrij 'binnenkort'. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik er een beetje vertrouwen in heb. Ik vertel wel al heel snel dat ik iemand leuk vind en dat ik haar (weer) ga zien enzo. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Is geen richtlijn voor. Ik denk daar niet echt over na. Ik heb iets met haar, niet met de familie. .. zoen je elkaar? Hoort dat niet spontaan te gebeuren? Oftewel: is ook geen richtlijn voor. .. vertel je je partner dat je van haar houdt? Als ik dat voel. .. ga je met elkaar naar bed? Zie vraag over 'zoenen'. Heb er nog geen ervaring mee echter. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Als ik er vertrouwen in heb dat het serieus is. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Erover fantaseren doe ik best snel ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Als het echt goed zit en we langer bij elkaar zijn (1 jaar of meer). .. ga je trouwen/samenwonen Samenwonen 1 jaar of meer, trouwen zou ik wel veel langer mee wachten (3 tot 5 jaar). |
![]() |
|
Ze merken het bijna gelijk want dan kom ik "zwevend" binnen .. ga je de schoonouders ontmoeten? Euhm meestal vrij snel want als je bij em afspreekt zie je ze toch .. zoen je elkaar? euhm of de verkerign begint met zoenen of als je "gevraagd" hebt zoende ik.. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Na een paar weken, maanden .. meestal in smsjes of mailtjes al snel... onderaan ik hou van je of love you.. .. ga je met elkaar naar bed? Paar maanden.. wil namelijk zeker weten dat het niet alleen daarom gaat.. nu na 5 maanden ong.. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Gelijk.. meestal bel ik mn beste vriendinnen op of zet het in mn msn naam. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Als het echt serieus is.. ga ik meestal wel denken hmm hoe zou het zijn als we samen wonen en getrouwd zijn en zou dat goed gaan.. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen weet niet.. nog niet echt gehad.. vraag me met mijn huidige vriend wel eens af of dat zou werken hij&ik trouwen.. .. ga je trouwen/samenwonen Na een paar jaren verkering.. of als ik eindelijk klaar ben met school ( rond mn 22ste)
|
meteen zodra ik ze zie .. ga je de schoonouders ontmoeten? tuurlijk, zodra ik daar thuis kom.. .. zoen je elkaar? d0h .. vertel je je partner dat je van hem houdt? elke dag .. ga je met elkaar naar bed? jah .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben tuurlijk, ben hartstikke blji met hem, mag iedereen weten ! .. fantaseer je over trouwen/samenwonen jah, alleen of samen.. ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen nou jah we zeggen wel van we gaan trouwen, samenwonen, enz.. maar we zijn nog jong.. duss ![]() .. ga je trouwen/samenwonen zou leuk zijn ![]() |
![]() |
|
vertel je je familie dat je verkering hebt?
Na 2 weken ofzo bij deze jongen, omdat hij ver weg woonde en ik het dus niet kon verbergen, niet dat ik dat wilde .. ga je de schoonouders ontmoeten? Zogauw ik bij hem thuis kwam, heb ik zijn ouders ontmoet... .. zoen je elkaar? Na 3 ontmoetingen oid, nadat we het idee hadden dat we elkaar wel leuk vonden .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Nadat hij dat deed, geen idee na hoe lang, aantal maanden iig... .. ga je met elkaar naar bed? Na 8 maanden oid .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Na paar weken .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Denk er wel eens over, maar niet in de zin dat ik dat nu heel graag zou willen... .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Dat duurt nog wel paar jaar... het samenwonen, minstens 1,5 jaar ofzo? .. ga je trouwen/samenwonen trouwen, daar gaat eerst tijd samenwonen op vooraf samenwonen, eigenlijk wil ik eerst zelf op kamers en mezelf redden, maar opzich, iig pas als ik studeer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Wanneer het zo uitkomt, oftewel dat plan ik niet dat gebeurt gewoon 3. Daar begint het mee 4. Wanneer ik dat op die manier voel (na een paar maanden denk ik) 5. Zodra het er van komt (bij huidige vriend was het na euhm.. 4 dagen) 6. zie 1 7. Ja, moeilijk.. bij mn ex kwam ik wel in dat stadium, hadden we het er ook wel over, maar ik kan daar niet echt een tijd aan koppelen.. 8. voorlopig niet 9. zie 8 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik een paar keer gezoend heb met een jongen en ik wil vaker bij hem zijn dan alleen met uitgaan, neem ik hem mee naar huis en is er wel sprake van verkering. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Al vrij snel. Als ik daar thuis kom, zal ik zn ouders heus wel een keertje ontmoeten. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. .. zoen je elkaar? Ik heb tot nu toe met al mn vriendjes al gezoend voordat we iets met elkaar kregen .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Tot nu toe heb ik (en dat doe ik nog steeds!!) alleen van mn huidige vriend gehouden. Ik vertelde hem dat na een half jaar of wat. Toen wist ik wel dat ik hem niet zo gauw meer zou kunnen missen en dat dit meer was dan alleen een verliefdheid. .. ga je met elkaar naar bed? Na 8 maanden zijn we pas met elkaar naar bed geweest. Dat kwam oa ook omdat ik wat dingen heb meegemaakt in het verleden... .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Aan mn vrienden vertel ik het meestal eerder dan aan mn ouders. Maar zodra die het weten, weet binnen de kortste keren iedereen het, omdat je je vriend dan overal mee naar toe neemt. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Dat deden we al vrij snel. Niet serieus, maar gewoon voor de gein. Eens kijken hoe hij erover dacht, waaraan hij denkt als je gaat samenwonen of trouwen. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen We zijn nu al wel bezig met samenwonen. Niet dat we dat binnenkort gaan doen. Maar het is wel zo dat als ik goed met mn volgende studie bezig ben, dat we dan gaan samenwonen zo gauw het kan. Misschien over 3 of 4 jaar... .. ga je trouwen/samenwonen Trouwen daar denk ik nog niet over na. Dat zou ik wel willen, maar dat is zo duur. Eerst maar eens samen een huisje en kijken of dat werkt, dan veel werken en dan zullen we eens kijken of we geld om een trouwfeest te geven. Zoals je kunt lezen bij de vraag hierboven zouden we het liefst over 3 of 4 jaar gaan samenwonen als alles goed gaat...
|
.. vertel je je familie dat je verkering hebt?meteen
.. ga je de schoonouders ontmoeten?de eerste keer dat ik bij hem thuis kom .. zoen je elkaar?meestal nog voordat ik een relatie heb .. vertel je je partner dat je van hem houdt?als ik van hem hou .. ga je met elkaar naar bed?als we er klaar voor zijn.. vertel je iedereen dat jullie wat hebben die merken het vanzelf wel, en mijn vriendinnen vertel ik het direct .. fantaseer je over trouwen/samenwonendat doe ik mijn hele leven al .. denk je serieus na over trouwen/samenwonenals ik in de twintig ben .. ga je trouwen/samenwonen [/B][/QUOTE] als hij me vraagt???? sorry hoor, maar de meeste vragen (vooral de laatste) zijn niet aan tijd gebonden. Dat moet je aanvoelen en gaat vanzelf. Je denkt heus niet. Zo nu zijn we een half jaar bijmekaar, nu ga ik fantaseren over samenwonen.
|
Aan me ouders meteen, aan de rest als ik het idee heb dat het serieus wat wordt, dus ik ga niet meteen dezelfde dag mijn tante opbellen dat ik een vriendin heb. ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? zodra ik bij haar over de vloer kom, das wel binnen een weekje mag ik hopen ![]() .. zoen je elkaar? Ja duh, de eerste avond nog .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Das lastig, als ik dat gevoel ook echt heb .. ga je met elkaar naar bed? Als het vertrouwd aanvoelt en als we er beide zin in hebben .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Als ik ook het gevoel heb dat het serieus echt iets is .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Daar denk ik nog nooit zo snel aan. Komt wel. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Ja, dat zie ik wel, als het komt dan komt het. .. ga je trouwen/samenwonen Eerst samenwonen en dan trouwen vind ik wel ok.
|
Verwijderd
|
Niet echt verteld eigenlijk.. Ik kwam thuis na onze "date" met een roos en die jongen (mn vriend dus) bracht me naar huis. Voor ons huis namen we afscheid en zoenden we dus. Volgens mij hebben ze dat wel gezien (mn vader was wakker gebleven), dus ik hoefde niet veel te vertellen. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Toen ik met mij vriend kreeg waren zijn ouders op vakantie dus toen ze terugkwamen van vakantie heb ik zijn ouders ontmoet. Dat was na ongeveer 3 weken. .. zoen je elkaar? Ik dat je iets met elkaar hebt als je hebt gezoend (tenzij het eenmalig was). Dus je zoent meteen de eerste dag. Ik heb met mijn huidige vriend eerst gezoend.. en pas een paar weken later hadden we wat met elkaar ![]() ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Hij zei dat na iets meer dan 3 maanden vlak voor we voor het eerst seks hadden. Ik zei dat na.. 6 of 7 maanden denk ik. .. ga je met elkaar naar bed? Na 3 maanden dus ![]() .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Ehm, dat vertel ik alleen mn beste vriendinnen. Nouja die vragen erom omdat ze weten dat ik iets met die jongen heb afgesproken. De "rest" komt er vanzelf wel achter, dus die vertel ik niets. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Ehm, na 2 maanden ofzo al wel! En over kindjes!! ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Ik zou op zich wel willen samenwonen, maar nu vind ik mijn studie nog even belangrijker. Dus na mn studie ga ik er waarschijnlijk serieus over denken. .. ga je trouwen/samenwonen Als je daar klaar voor bent, qua studie enzo en als ik werk heb (zodat we een leuk huisje kunnen kopen/huren). Ik wil nu eerst studeren, misschien dat ik daarna ga samenwonen en dat we dan ook gaan trouwen. Groetjes, Appel |
![]() |
|
Meteen, als dat nog nodig is... Zij weten meestal zelfs al eerder dan ik zelf dat ik verliefd ben enzo ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? Zoals het uitkomt, als je toevallig bij hem thuis komt... Maar dat was niet van toepassing... Zijn zusje is een vriendin van mij, dus ik kwam daar al regelmatig. .. zoen je elkaar? Ik ben eigenlijk toch wel van mening dat een relatie vooral begint door te zoenen... Of in ieder geval iets in die richting, voor de angsthaasjes ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Geen idee, heb ik nog niet gedaan, hij wel... .. ga je met elkaar naar bed? Ook al geen idee. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Dat merken ze vanzelf aan me, of zodra ik me er prettig bij voel om dat te vertellen (ik ga dat niet van de daken schreeuwen...) .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Fantaseren kan altijd... ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Nog lang niet! Eerst eens kijken hoe het allemaal gaat lopen... .. ga je trouwen/samenwonen Dat staat nog nergens in de planning ![]() |
![]() |
|
![]() |
ehhh gelijk, aan mijn moeder tenminste wel. die weet het ook altijd als ik verliefd ben, merkt ze aan mn gedrag ![]() ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? eh dat weet ik niet... heb nog maar 1 vriendje gehad en daarvan kende ik de ouders eerder als hem... .. zoen je elkaar? daar begon onze verkering mee hahahaha k zat tv te kijken en ineens had ik ene tong in mn mond ![]() daarna stotterde ik iets als 'ehhh hebben wij nu ehhh ehhh???' en het antwoord was ja... *grijns* .. vertel je je partner dat je van hem houdt? wanneer het zo is. ik roep niet na 2 week al: 'ik hou van je' ofzo, want dat kan volgens mij helemaal niet, dan meen je het niet. verliefd zijn en houden van is een groot verschil... .. ga je met elkaar naar bed? duurde bij ons bijna een jaar... maar ik was ook nog maagd dus... denk dat ik het nu wel iets eerder zou doen. .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben iedereen? dat houd ik de hele klas enzo? nooit. ik vertel dat soort dingen niet uit mezelf, alleen als ze ernaar vragen. wat hebben ze er ook mee te maken? dat soort dingen vertel ik alleen aan vriendinnen. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen euhmm na een jaar ofzo. wij woonden vrij ver uitelkaar en ik was het reizen zo vreselijk zat... leek me geweldig, samenwonen... en over trouwen fantaseer ik bijna dagelijks hahahaha met of zonder vriendje.... ik ben gewoon erg romantisch ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen .. ga je trouwen/samenwonen geen ideeee zou wel heel lang duren denk ik... ben ook nog maar 16... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt eraan..Soms durf ik niet goed..Dit keer toevallig pas na een dag of 4, we waren op kamp .. ga je de schoonouders ontmoeten? Euhm, duurde lang..Ik geloof na een maand of 2 .. zoen je elkaar? Dezelfde dag natuurlijk! (ik dan) .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Dat was, ff denken, 5 maanden .. ga je met elkaar naar bed? Weet ik niet..Nu, na bijna 10 maanden nog niet iig .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Duurde niet lang, het roddeltje verspreidde zichzelf..maar als je er blij mee bent, vertel je het z.s.m. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Euhm, vanaf een maand of 7/8 (mja, t voelt zo goed...) .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Nu nog niet, ik denk na een jaar of 3, ligt aan je leeftijd .. ga je trouwen/samenwonen Euhm, na een jaartje of 4, ligt ook weer aan je leeftijd |
![]() |
|
![]() |
.. vertel je je familie dat je verkering hebt
-Uhm, meteen, mn ouders kenden hem al vrij lang voor ik iets met hem had dus heb wel verteld toen het mijn vriend was. .. ga je de schoonouders ontmoeten? Ik heb z'n ouders na 5 maanden nog niet ontmoet...Maar zn familiesituatie is nogal ingewikkeld en hij woont bij z'n oma, die heb ik na een paar dagen ontmoet ![]() .. zoen je elkaar? Half jaar voor we iets hadden. En daarna ook gewoon meteen. .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Weet niet wanneer dat was, hij zei het al wel eerder dan ik. .. ga je met elkaar naar bed? Nog niet(maar ik schat na een half jaar ![]() .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Vrienden meteen en anders gewoon als iemand me ernaar vraagt. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Pfff, dat weet ik niet hoor. Beetje dagdromen, maar na hoelang ik dat deed weet ik echt niet ![]() .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Nog niet, ben nog jong. .. ga je trouwen/samenwonen Daar heb ik echt nog niet aan gedacht. |
![]() |
|
![]() |
na hoelang in een relatie/je relatie...
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? meteen .. ga je de schoonouders ontmoeten? mijn schoonvader al meteen die dag dat we iets kregen en m'n schoonmoeder een weekje later .. zoen je elkaar? meteen natuurlijk .. vertel je je partner dat je van hem houdt? we hebben dat nog niet tegen elkaar gezegd.. wel eens love you in een smsje ofzo, maar nooit echt serieus ik hou van je! we zijn nu 4 maanden samen, dan hoeft dat ook nog niet van mij.. .. ga je met elkaar naar bed? na een maand .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben zodra ik iedereen zie .. fantaseer je over trouwen/samenwonen pfff.. geen idee.. na een jaar? .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen wanneer ik echt zielsveel van hem hou en me geen leven zonder hem kan en wil voorstellen .. ga je trouwen/samenwonen wanneer het goed voelt en de mogelijkheid er is |
![]() |
|
heel snel..why not??tenzij je je voor je vriend(in) schaamt.. .. ga je de schoonouders ontmoeten? ja...maar niet zo snel.. .. zoen je elkaar? hehe das lekker..en je kan er niks van krijgen...hooguit sars ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? duh.. .. ga je met elkaar naar bed? kan binnen een paar weken, maar als je niet wil moet je het niet doen, ligt gewoon wanneer je er zelf aan toe bent!ieder geval niet laten opdringen...je kan ook heel leuk 6 maanden verkering hebben zonder sex..heb ik dus gehad met me ex..ze wou niet..so respect .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben ook zo snel mogelijk,tenzij je je schaamt.. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen mmmm...dat doe ik niet zo snel...so i don't know .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen zie boven .. ga je trouwen/samenwonen zie boven ![]() |
![]() |
|
.. vertel je je familie dat je verkering hebt? Mn ouders gelijk...de rest komt er vanzelf achter
.. ga je de schoonouders ontmoeten? vrij snel, als je bij hem bent .. zoen je elkaar? Op het moment dat je voelt dat je elkaar lief/leuk/aardig ![]() .. vertel je je partner dat je van hem houdt? als het echt goed zit.. .. ga je met elkaar naar bed? als je er zeker van bent dat je het wil..met hem-haar... .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben..vooral aan het begin, gewoon uit vreugde...daarna worden het meer de mensen zelf die vragen.. .. fantaseer je over trouwen/samenwonen...mmm, ik denk er welles over of het iets zou zijn als mn liefje en ik later samen gaan wonen... .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen...dat nog lang niet .. ga je trouwen/samenwonen...nog lang niet.. |
![]() |
|
Dat is verschillend.. meestal wanneer ik voor het eerst echt iets met hem afspreek. Ik stel het meestal zo lang mogelijk uit, omdat mijn moeder dan zo raar gaat doen ![]() .. ga je de schoonouders ontmoeten? Ook verschillend, meestal toch wel binnen een maand .. zoen je elkaar? Voordat je iets krijgt al, meestal .. vertel je je partner dat je van hem houdt? Ik doe dat meestal al vrij snel, maar ik heb geleerd dat ik dat beter niet kan doen, omdat mijn gevoelens heel snel kunnen wisselen. .. ga je met elkaar naar bed? 2 maanden ofzo .. vertel je iedereen dat jullie wat hebben Meteen, behalve dus mijn ouders ![]() .. fantaseer je over trouwen/samenwonen Nooit eigenlijk. .. denk je serieus na over trouwen/samenwonen Zie hierboven. Voor mij hoeft dat voorlopig nog even niet hoor ![]() .. ga je trouwen/samenwonen Daar denk ik dus echt nog niet over na...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Hoelang duurt het voordat ze elkaar tegenkomen Martijnvds | 2 | 16-02-2013 00:03 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang werd je ex weer je beste vriend(in)? Verwijderd | 43 | 11-01-2004 10:47 | |
Liefde & Relatie |
N hoelang ong. probleempjes Tiga | 17 | 15-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Na hoelang is een zwangerschapstest betrouwbaar? Janicha | 9 | 20-02-2002 15:07 |