![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het eigenlijk gewoon een beetje een slap excuus. Het lijkt wel alsof hij er onderuit probeert te komen. Als ik jou was zou ik hem ermee confronteren en vragen wat hij nou echt bedoeld en dat hij helemaal eerlijk moet zijn. En wat een paar andere mensen al zeiden: Het is erg kinderachtig gedrag van een jongen van 21. Je wilt eenvolwassen, serieuze relatie, of je bent daar nog niet aan toe en je wilt flirten en de vrije jongen uithangen.. Choose Ik snap ook wel dat het heel moeilijk voor jou is omdat te zeggen, zeker omdat jullie al 2 jaar bijelkaar zijn, mja je moet wel weten waar je aan toe bent..
||
![]() |
Citaat:
nou sorry maar ik vind het belachelijk dat je dat kunt zeggen, als je een goede relatie hebt dan denk je vriend niet aan andere meiden. En zet ook dat soort dingen niet op een forum. En dat ze ze leest, alleen maar beter, zo ziet ze hoe hij echt is. En dat 'gezeur' van haar is helemaal terecht! En zoals ik het allemaal begrijp gaat het niet alleen over dat forum maar over veel meer dingen. Dat forum is 1 van de problemen die ze in hun relatie hebben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daarbij denkt ie jongen niet aan 1 meisje, met speciale bedoelingen, maar aan meerdere meiden om zich gewoon puur aan te stellen en kinderachtig te doen. |
![]() |
||
Citaat:
Het probleem is alleen dat hij van die kinderachtige dingen doet, zoals niet zeggen dat hij een vriendin heeft blablabla .. Het is ook allemaal niet zo'n ramp, maar alles bijelkaar geeft toch wel een beetje een k*t beeld. Zeker als zij al een keer gezegd heeft dat ze het minder vind..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen?? -- girlmeisje | 7 | 31-10-2009 19:10 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou jaloers??? *geksku* | 17 | 21-06-2002 20:36 | |
Liefde & Relatie |
is dit nou zo erg?? tiktoktak | 1 | 10-03-2002 19:03 |