Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2004, 15:20
RanC
RanC is offline
Citaat:
one-monkee schreef op 08-12-2004 @ 10:20 :
hij is 21
en met dat flirten maakt me tot wie ik ben bedoelt hij mee, laat me gewoon zoals ik ben en als ik af en toe sexueelgetinte grapjes wil maken naar een klasgenootje moet ik dat zelf weten.

en ik vroeg hem ook waarom hij doet alsof hij geen vriendin heeft tegenover zijn klas en op forums enzo.
in zijn klas weet iedereen het al en hij vind het niet nodig om dat overal te gaan neerzetten. "Het gaat die mensen niets aan wat ik met jou heb, ze weten dat ik een vriendin heb... al 2 jaar... en die grapjes.......tsjah dat steld niets voor en zo ben ik nou eenmaal"
"Als jij en ik maar zeker weten dat we gek op elkaar zijn dan is het genoeg, ik heb niet de behoefte om dat aan iedereen te vertellen, belangrijke mensen weten het zoals jij.... en onze ouders en mijn echte vrienden....... wat boeit het mijn klas nou"
Gelijk heeft 'ie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2004, 09:40
zeep007
zeep007 is offline
ik zou me denk ik in jouw positie ook aardig lullig voelen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 10:43
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
RanC schreef op 08-12-2004 @ 16:20 :
Gelijk heeft 'ie.
Nou nee.
Ik vind het eigenlijk gewoon een beetje een slap excuus.
Het lijkt wel alsof hij er onderuit probeert te komen. Als ik jou was zou ik hem ermee confronteren en vragen wat hij nou echt bedoeld en dat hij helemaal eerlijk moet zijn.
En wat een paar andere mensen al zeiden: Het is erg kinderachtig gedrag van een jongen van 21. Je wilt eenvolwassen, serieuze relatie, of je bent daar nog niet aan toe en je wilt flirten en de vrije jongen uithangen.. Choose

Ik snap ook wel dat het heel moeilijk voor jou is omdat te zeggen, zeker omdat jullie al 2 jaar bijelkaar zijn, mja je moet wel weten waar je aan toe bent..
Oud 11-12-2004, 19:02
sweety1987
sweety1987 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-12-2004 @ 10:05 :
tuurlijk niet... die dingen die haar vriend daar post, vind ik prima kunnen en zijn niet rampzalig, toch voelt zij zich er onnodig rot voor... dan kan ze ze toch beter niet lezen? Scheelt een hoop gezeik in de relatie, want ik kan me niet voorstellen dat die vriend het leuk vindt daar gezeur over te krijgen van haar.

nou sorry maar ik vind het belachelijk dat je dat kunt zeggen, als je een goede relatie hebt dan denk je vriend niet aan andere meiden. En zet ook dat soort dingen niet op een forum. En dat ze ze leest, alleen maar beter, zo ziet ze hoe hij echt is.
En dat 'gezeur' van haar is helemaal terecht! En zoals ik het allemaal begrijp gaat het niet alleen over dat forum maar over veel meer dingen. Dat forum is 1 van de problemen die ze in hun relatie hebben!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
sweety1987 schreef op 11-12-2004 @ 20:02 :
nou sorry maar ik vind het belachelijk dat je dat kunt zeggen, als je een goede relatie hebt dan denk je vriend niet aan andere meiden. En zet ook dat soort dingen niet op een forum. En dat ze ze leest, alleen maar beter, zo ziet ze hoe hij echt is.
En dat 'gezeur' van haar is helemaal terecht! En zoals ik het allemaal begrijp gaat het niet alleen over dat forum maar over veel meer dingen. Dat forum is 1 van de problemen die ze in hun relatie hebben!
waarom zou een jongen niet aan andere meiden mogen denken alstie een relatie heeft

daarbij denkt ie jongen niet aan 1 meisje, met speciale bedoelingen, maar aan meerdere meiden om zich gewoon puur aan te stellen en kinderachtig te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 20:32
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 11-12-2004 @ 20:08 :
waarom zou een jongen niet aan andere meiden mogen denken alstie een relatie heeft

daarbij denkt ie jongen niet aan 1 meisje, met speciale bedoelingen, maar aan meerdere meiden om zich gewoon puur aan te stellen en kinderachtig te doen.
Tuurlijk mag je wel aan andere meiden denken, en dat is ook heel logisch. Als die dat niet zou don zou ik het een beetje ongezond vinden.
Het probleem is alleen dat hij van die kinderachtige dingen doet, zoals niet zeggen dat hij een vriendin heeft blablabla .. Het is ook allemaal niet zo'n ramp, maar alles bijelkaar geeft toch wel een beetje een k*t beeld. Zeker als zij al een keer gezegd heeft dat ze het minder vind..
Reageren

Regels voor berichten