Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) Ze leggen minstens 5000x per jaar de doodstraf op, naat vele andere vormen van mensenrechtenschendingen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1029115 |
![]() |
||
Citaat:
![]() En China is toch wel een van de marktleiders erin
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ingrijpen, ja... Ingrijpen zou goed zijn. Vooral ook omdat Noord-Korea een groot nucleair wapenapparaat op poten heeft gekregen en haar geld liever spendeert aan dat arsenaal dan aan de hongerige bevolking. Maar niemand grijpt in. Maar je moet de hele situatie eigenlijk bekijken zoals Javier Guzman zondag deed in zijn Sinterklaasconference: als Bush ergens op een foto een vrachtwagen ind e Iraakse woestijn ziet, en de volgende dag ziet-ie dat die er niet meer staat, valt hij Irak binnen. Maar als vervolgens Noord-Korea zegt: "kijk eens wat wij hebben", gaat Bush er eerst op z'n 11-en-30st mee praten. ![]() Reken er overigens maar niet op dat, a'ls er ingegrepen zou worden, de 'bevrijders' als helden onthaald zullen worden. Dat wordt een 2e Irak. De Noord-Koreanen worden namelijk vannaf jonge leeftijd al geleerd het Westen te haten. Ik zag in 'Tegenlicht' eens een reportage over een kleuterschool, waar aan kindjes van 4 jaar al de hele dag werd geleerd over 'onze Grote Leider Kim-Jong Il'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ik weet het: de doodstraf in de V.S. ![]() Tuurlijk! Maar feit blijft dat Europe/VS/Canada/Australie/NieuwZeeland/Japan/Zuid-Korea... WAARDEN delen. En die waarden zijn waard om te verdedigen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de meeste mensen geloven al lang niet meer in ''hun groote leider'' en dit verklaart ook de groote steiging van vluchtelingen
|
denken jullie ne echt dat de vs gaat ingrijpen omdat daar miljoenen mensen verhongeren. Dat zal hun een worst wezen het enige waar ze niet tegen kunnen is dat N-Korea de nieuwe hema voor atoomwapen aan het worden is. Binnenkort zal er wel weer een uitverkoop zijn en als je lid bent van hamas krijg je natuurlijk een vette korting.
De enige reden waarom VS nog niet is binnengevallen is Irak en natuurlijk de wereld die zegt dat amerika niet moet gaan denken dat het nog steeds alles mag en kan doen wat ze willen. we weten wel "The world is a fucked up place"
||
Citaat:
Het is praktisch onmogelijk om voor een "mobiele" organisatie als de Hamas om atoomwapens te gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu zou je natuurlijk ook een atoom-onderzeeboot kunnen gebruiken, maar die zie ik de Hamas nog niet zo snel stelen/bemannen/gebruiken. Jij wel? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heeft iemand de Noord-Koreaanse regering al gevraagd of ze alsjeblieft hun bevolking wat beter willen voeden?
Geweldig plan trouwens: er is hongersnood, dus gooien we radio's naar beneden. Daar hadden wij in de hongerwinter ook zoveel behoefte aan. Zou je als VN-piloot als je voedsel dropt net zo'n gevoel hebben dat je hebt als je eendjes voert?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
neej maar volgens mij is er nix aan de hand. Want als iedreen plutonium heeft, wie zou er dan als 1e mee gaan rondgooien? Ik denk dat zelfs de domste koe nog wel snapt dat het onlogisch is om voor een paar levens die je wilt nemen, een grote ketingreactie te weeg te brengen waarmee je half de wereld wegvaagd, en de andre helft minstens radioactief maakt? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
Noord-Korea voert kernproef uit Levitating Nun | 294 | 26-10-2006 00:19 | |
Flora & Fauna |
Genetische manipulatie? raziel | 78 | 22-11-2005 16:34 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Korea-oorlog 1950-1953 xMelissax | 5 | 01-03-2005 12:21 | |
Oplossing probleem Israel en de Palestijnen hhendrikxx | 158 | 01-11-2004 16:49 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Koude oorlog L!3K3 | 6 | 19-06-2004 16:23 |