![]() |
||
Citaat:
Volgens mij zijn veel meer mensen dan dat je denkt bi/lesbisch/homo. Die vriendin van jou lijk me een onzekere doos, je kan denk ik wel betere vrienden krijgen. Je moet zelf weten of je het vertelt. Maar persoonlijk vind ik 'uit de kast komen' maar raar, je vertelt het toch ook niet als je hetero bent? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vertellen dat je verliefd bent op Truus. Ja, en Truus is een meisje. Of gezellig samen met paps naar mooie vrouwen kijken en daar commentaar op geven. ![]() En als ze er dan zelf over beginnen, beaam je netjes. Dat bespaart wat "Mam, pap, willen jullie even om de tafel gaan zitten?" spanningen. En dan kunnen ouders niet rustig iets verwerken, wat weer resulteert in niet-fijne reacties. (Want het is logisch dat het een schok is, als je er nog nooit bij hebt stilgestaan.)
||
Citaat:
Ten eerste: als je DENKT dat je op meisjes valt, zul je er ook wel op vallen... zoiets weet je gewoon denk ik; vanaf een jaar of 12 of zo weet je het diep van binnen wel als je lesbisch/bi/homo bent... (dat was iig zo bij mezelf (bi) en de homo's, lesbische meiden en biseksuelen die ik ken) Over die vriendin van je: Ze kan best een homohater zijn; sommige mensen zijn nu eenmaal erg narrow-minded... maar het zou ook best kunnen zijn dat ze zoiets alleen maar zegt om stoer te zijn. Bepaalde mensen moeten altijd iets hebben om af te zeiken, en minderheden zijn dan erg voor de hand liggend. Ik weet niet of ze ook andere dingen/mensen afzeikt? Er bestaat zelfs een kleine kans dat ze zelf ook op meisjes valt, en dit probeert te verbloemen door middel van zogenaamd homo's vies te vinden. (dat heb ik namelijk ook jaren gedaan ![]() En als het echt een goede vriendin van je is, zal ze het wel accepteren... iig uiteindelijk wel... want als het beestje een naam heeft wordt het (meestal) een heel ander verhaal. Bovendien: Je hoeft het helemaal niet aan je vriendin te vertellen dat je lesbisch/bi bent. Dat zijn immers jouw zaken, en daar heeft zij niets mee te maken... je kunt het altijd nog overwegen het haar te vertellen als je uiteindelijk een vriendinnetje hebt... ik weet niet waarom, maar als je al een relatie hebt voelen mensen zich over het algemeen minder bedreigd... misschien dat het er iets mee te maken heeft dat ze 'bang' worden dat je verliefd op ze wordt op zo... ![]() anyway: ik heb het mijn beste vriendin pas verteld toen ik al 3 maanden een relatie had met een meisje. Zij nam dit tamelijk goed op... maar okay, het is wel iemand van wie ik wist dat ze niet narrow-minded is. Wat ik verder nog ff kwijt wil: Je vriendin weet niet dat jij op meisjes valt. Daarom moet je de negatieve dingen die ze zegt over homo's niet te serieus nemen... ik weet dat dit moeilijk is, maar voel je alsjeblieft niet gekwetst door uitspraken van iemand die niet weet waar ze over praat. Deze vooroordelen moet je niet te persoonlijk oppakken... (ja okay; makkelijker gezegd dan gedaan ![]() ff vraagje: Wat zeg jij eigenlijk als ze zo lullig doet over homo's?! ![]() Veel suc6 ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 09:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dat is dus bij mij gebeurd... en toen gingen ze door t lint... OMG wat heb ik toen veel problemen gehad ![]() ![]() Maar ik denk dat je t t beste eerst aan een ouder kunt vertellen; degene waar je het beste mee kunt praten en dergelijke... enkele subtiele hints... en daarna een soort van bekentenis... onder het afwassen of zo... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() van mij ook niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze vond het helemaal geen erg! Mama heeft het dan tegen mijn zussen en famillie verteld...niemand die problemen had!
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 07:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lesbisch? molienatje | 9 | 13-12-2010 14:52 | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch wat vind jij er van? mischabarton | 96 | 22-10-2007 04:03 | |
Liefde & Relatie |
was ongeveer 11 jaar, niet lesbisch maar wel.... HelpMePlease | 26 | 14-09-2002 17:41 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch? chanie | 16 | 17-04-2002 07:21 |