Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
groetjes, fantome p.s. Brengt dit 'straffen' niet het gevaar met zich mee dat mensen zich gaan bekeren zodat ze iig, mocht de hel bestaan, daar niet in terecht komen?? Doorziet jullie god dat? en wat dan? xxx
|||
Citaat:
Citaat:
Bovendien zou God toch vergeeflijk zijn ofzo? Kan me niet voorstellen dat hij zoveel mensen eeuwig laat branden in de hel... Want als hij dat doet is hij gewoon een vieze vuile schoft. En dan maakt het dus ook niet uit wat je doet in je leven als je niet christelijk ben. Dus Hitler krijgt dezelfde straf als ik? Terwijl ik nog nooit echt iets fout heb gedaan Oja en denk je ook als christen dat Joden en Islamieten naar de hel gaan. Dat zou helemaal scheef zijn, aangezien het christendom is afgeleid van het jodendom en de islam weer is afgeleid van het jodendom en het christendom... Ze vereren alle 3 dezelfde God op (bijna) dezelfde manier. En ik had nog een vraag: Wat maakt je christelijk? Want ik ken zat mensen die wel gedoopt zijn en dan maar 2 keer per jaar naar de kerk gaan ofzo, want als dat je christelijk maakt. Dan ga ik me ook ff laten dopen en kom ik ook in de hemel, yessss
Laatst gewijzigd op 18-12-2004 om 13:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovigen in de ogen van niet-gelovigen RanC | 129 | 21-01-2005 13:28 | |
Verhalen & Gedichten |
In een roes geschreven Larsman | 3 | 18-12-2004 17:39 | |
Waarom gaan evangelisten "zieltjes winnen" bij Passion of Christ? Gatara | 163 | 07-04-2004 19:58 | |
Liefde & Relatie |
Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes. juliettebinoche | 15 | 23-01-2004 11:58 | |
invloed van jezus. Márit | 88 | 20-12-2003 21:51 |