![]() |
||
Citaat:
![]() En idd, blij dat ie op NL 2 komt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de Baskhi-versie van Lord of the Rings (de tekenfilm) was verschrikkelijk. Ik weet niet waar hij het vandaan haalde dat Boromir een Viking was... (en dat was nog het minste) Nee, ik zou die tekenfilm zeker niet gaan kijken. Kruip met het boek op de bank en je geniet veel meer! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb ze alledrie, maken we er wel een marathon van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() even opzetten! maar komend jaar maar een keertje vrij nemen voor deel 2 und 3, die zijn vet met die bomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() een gooie roetsj trouwens he mini ![]() en nu weer back ontopic goddamnit! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() xx |
![]() |
||
Citaat:
Als paal boven water staat iig dat deel 2 de slechtste is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waarom vond je deel 2 zo slecht dan?
||
Citaat:
Ik ben me er wel van gewust dat ik de films misschien los van de boeken moet zien, maar zelfs dan vind ik 2 slecht. Mede omdat sommige stukken we!ke!lijk! slecht geacteerd zijn en ik de overige delen dat meevalt. Maar, uiteraard, is dit mijn nederige mening. Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 15:53. |
![]() |
||
Citaat:
Maar welke stukken vond je dan slecht geacteerd? Doel je op de scenes met Frodo, Gollem en Sam? Die vond ik namelijk met name in de EE ijzersterk.
|||
Citaat:
Verder waren de stukken met Frodo, Sam en Gollum juist het beste, vooral in TRotK, waarin je bijna de strijd van het scherm af ziet spatten. De zwaarte van Frodo's opdracht drukt op je, je voelt het (zeker in de cinema). Dan nog een algemeen punt: de karakter Gilmi, die als een soort clown is afgeschilderd. Heel jammer. Overigens heb ik niets tegen John Rhys-Davies, de sumblieme acteur die Gimli speelt. De opgewekte sfeer van TFotR sprak me erg aan, TTT was te duister en slecht ge-interpreteerd en TRotK was een waardige middenmoter. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat de rest betreft...Tja. Wat Gimli betreft ben ik het met je eens, alhoewel zijn extra scenes in ROTK wel weer erg goed waren.
||
![]() |
Citaat:
Verder is de bruiloft tussen Arwen en Aragorn naar mijn mening veeeel te Amerikaans. ![]() En wat het acteerwerk betreft... aan het einde van deel 3 zie je zó duidelijk dat het toneel is. Als deel 1 zo geacteerd was, had ik deel 2 misschien niet eens hoeven zien. Orlando Bloom als Legolas vond ik trouwens prima. Maar je moet niet naar hem kijken op de momenten dat hij geen tekst heeft en op de achtergrond staat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Pillars of the Earth Verwijderd | 4 | 21-10-2010 18:54 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 9] Dinalfos | 500 | 13-01-2005 21:57 | |
De Kantine |
Op welke momenten verveel jij je nou vreselijk? Sjoerd | 103 | 03-01-2005 07:30 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 |