![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf drink ik amper melk en als ik eieren gebruik dat zijn het de "beste" die ik kan vinden (liefst van "loslopende kippen" of andere eco-dingen of wat dan ook)... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als ik uit huis ben ga ik er natuurlijk wel op letten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor vegetariers is er genoeg te vinden. En voor veganisten ook in de gewone supermarkt. Kwestie van gewoon even verdiepen erin en daarna gewoon zeggen tegen je moeder of ze volgende keer van het Merk X ipv Y moet meenemen omdat dat beter bij je past qua filosofie.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
trouwens ergens zeg je "vegetarisch is gewoon lekker"... Die opmerking heeft me bijna aangezet tot vegetarier af, en waarom? Omdat er gewoon niks zo lekker is als vlees, heel simpel ![]() Doordeweeks boeit het me niet zoveel, met standaard groentes als worteljes, aardappeln, rode kool en die mikmak, vind ik het helemaaaal niet erg om vleesvedrvangers te eten. Het vlees erbij at ik toen alleen maar om het iets draaglijker te maken. Maar als we fonduen ofzo, dan zit het me soms toch wel hoog. Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 17:36. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, men moet dat zelf bepalen. Ik kan het echt niet aan als ik mijn keuze niet verder kan zetten omdat de pot niet geschikt voor mij is en ik het maar moet eten ofzo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zie niet in wat daar slecht aan is, er zijn zóveel vleesvervangende producten. Veganistisch opvoeden vind ik wel wat anders (ivm kinderfeestje, overblijfpuaze's op school ed). Dat zou ik niet snel doen.
||
![]() |
Citaat:
Beter is natuurlijk geen snoepgoed. En eventueel aanbieden om te helpen als men het niet precies weet. Een veganistische taart is zo gemaakt. En niet lastiger dan een niet-veganistische taart. Alleen gooi je er geen eieren doorheen maar andere middelen (bv. maizena of ei-vervanger (no-egg))
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vegetarisch zijn en vis ''moeten'' gaan eten. Verwijderd | 128 | 11-03-2007 22:38 | |
Eten & Drinken |
[ Het eenvoudige-gerechten topic! ] Mahonie | 32 | 04-02-2007 16:51 | |
Lifestyle |
Wat voor effect heeft het jaar 2005 gehad op je lifestyle? idontcare | 148 | 08-01-2006 23:06 | |
Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |
Eten & Drinken |
geen vlees en geen melk Ingemar | 101 | 04-12-2003 16:15 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |