![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien, ik heb dit al eens vaker betoogd, je kunt het begrip 'verdedigen' zover oprekken als je zelf wilt, net zoals Amerika een geheel nieuwe definitie heeft gegeven van het begrip 'preventieve aanval' na Irak. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij denkt alles te kunne verklaren door simpelweg te zeggen dat bepaalde mensen de Kuran verkeerd interpreteren. Ik weet dat dat niet zo is. Als je bijvoorbeeld een verklaring van de grootste terrorist aller tijden, bin laden er bij zou pakken, en van het begin tot het einde zou afluisteren, zou je tot de zelfde conclusies komen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik denk te weten dat zo'n video niet bestaat, omdat ik wederom dénk te weten wat denkwijze van deze mensen zijn. je zei niet dat je dacht dat de kans dat zoiets zou kunnen bestaan niet uit te sluiten, maar je zei letterlijk "Hoezo 'er is geen film die oproept ongelovigen te vermoorden'. Ik durf te wedden dat Al Zarqawi in zijn privéstudiootje in een buitenwijk van Baghdad wel degelijk filmpjes maakt waarin wordt opgeroepen ongelovigen te vermoorden." Dat is toch heel wat anders. Ik zou de eerste zijn om te zeggen dat zulke mensen zo hard mogelijk moeten worden aagepakt, indien ze anderen slechts om hun geloof vermoorden, of whatever.( nu ben ik ook tegen mensen als bin laden die burgers aanvallen hoor, begrijp me niet verkeerd!). Nu zeggen bepaalde Moslims aanvallen, omdat ze genoeg hebben van het incasseren. Citaat:
![]() ik kan trouwens de mening die mij wordt opgedragen ook leren, naast mijn eigen mening. Dan weet ik beide visies, en kan ik zelf beoordelen wat goed is, en wat fout. maar op mijn proefwerkblaadje hetgeen zij willen horen opschrijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Servie, 6 miljoen doden volgens een s.comforummer. Maar volgens mij waren het er veel minder. In ieder geval veel Moslimdoden. Palestina, had ik 2 weken geleden de cijfers van ingezien, van het aantal doden sinds de 2e intifada, ruim 4000 Palestijnen ( maar ook 1000 israeli's). Afghanistan, hoeveel weet ik niet Irak, een keer hoorde ik 200000, een keer 20000, ik weet hte niet, maar weer heel veel Moslims. Indonesie, het grootste moslimsland van de wereld, wordt bestuurd door Christeen ofzo, ik weet ook daar niet hoe alles in mekaar steekt, maar ook daar zijn er veel Moslimdoden gevallen. Verscheidene Islamitische Afrikaanse landen, daar heb ik helemaal geen benul van, maar ik weet wel dat tienduizenden zijn vermoord. En dit is wat een leek als dat ik ben weet, van wat er nu aan de gang is. *edit* tjetjenie ![]() Wie zijn die andere groepen die meer bescherming nodig hebben? Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 20:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat ik maar wil zeggen is, dat het absoluut niet het geval is, historisch gezien, dat moslims tot de meer bedreigde groepen behoren. Integendeel; het aantal groeit gestaag en zowel binnen als buiten de traditionele islamitische regio's. Veel ernstiger bedreigd zijn bijvoorbeeld de Joden, die nu al zowat als een bedreigde diersoort kunnen worden beschouwd, bij wijze van spreken. Zelfde verhaal voor de Armeniërs, de Twa, een heel aantal Amerikaanse Indianenvolkeren, de traditionele Zuid-Amerikaanse Indianenculturen, de Tibetanen, de Uyguren, etc. Allemaal volkeren die veel meer bedreigd zijn en veel meer bescherming verdienen dan de moslims als groep.
||
Citaat:
Als ik dit punt lees dan krijg ik het idee dat je feitenkennis rond Indonesie ronduit ontoereikend is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die vergelijking slaat nergens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|