Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 22:27
Verwijderd
Van zoveel tennissers moet er alsnog 1 uitblinken

Je hebt het wel over Lendl, maar wat dacht je van Borg,McEnroe,Conners,Nastase? Die domineerden net zo goed mee. Maar federer heeft wel die 16 finales op rij gewonnen, maar ik vind dat hij dit jaar wel wat moeite heeft met zijn partijen dan afgeloepn jaar of zie ik het verkeerd? Vorig jaar was echt een top jaar. Het kan ook niet altijd perfect gaan. Maar toen had hij nog geen trainer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 08:41
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 01-03-2005 @ 23:27 :

Je hebt het wel over Lendl, maar wat dacht je van Borg,McEnroe,Conners?
Die hebben in de jaren 80 ook het nodige gewonnen, maar Lendl stond 3 jaar op rij op nummer 1 en won in totaal 94 toernooien.

Hij was de meest constante topper in die tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:

Je hebt het wel over Lendl, maar wat dacht je van Borg,McEnroe,Conners,Nastase? Die domineerden net zo goed mee. Maar federer heeft wel die 16 finales op rij gewonnen, maar ik vind dat hij dit jaar wel wat moeite heeft met zijn partijen dan afgeloepn jaar of zie ik het verkeerd? Vorig jaar was echt een top jaar. Het kan ook niet altijd perfect gaan. Maar toen had hij nog geen trainer.
Ja dat viel mij ook al op. In Dubai was hij er de eerste ronde al bijna uit. Hij lijkt makkelijk verslaan te zijn, gelukkig is hij mentaal ook erg sterk.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:07
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 28-02-2005 @ 23:18 :
Van het huidige veld is alleen Safin, mits hij in topvorm is, in staat om Federer te evenaren. Hewitt, Roddick, Coria, Henman en anderen zijn allemaal te eenzijdig en beperkt.
Je noemt Henman in dit rijtje. Ik ben het met je eens dat Henman geen hele gevaarlijke concurrent is voor de grandslam-titels, maar Federer heeft Henman nog niet zo vaak verslagen (Henman is een beetje zijn angstgegner).
Oud 03-03-2005, 20:16
samoth
samoth is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 02-03-2005 @ 10:07 :
Je noemt Henman in dit rijtje. Ik ben het met je eens dat Henman geen hele gevaarlijke concurrent is voor de grandslam-titels, maar Federer heeft Henman nog niet zo vaak verslagen (Henman is een beetje zijn angstgegner).
Ik zou eerder zeggen Nalbandian. In 2003 heeft hij daar 3x van verloren.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 12:03
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Safin is idd een waardig tegenstander voor Federer, mits Safin mentaal in orde is en bij het spel blijft. Verder vind ik Henman niet echt een sterkte tegenstander voo Federer, maar Hewitt daarentegen maakt vaak wel kansen en heeft ook wel een paar keer gewonnen volgens mij
Federer is een legende in wording en er zijn maar weinig mensen die hem kunnen evenaren Tot op een dag mijn spaanse held Rafael Nadal van hem gaat winnen, dat lijkt me leuk
Oud 04-03-2005, 21:21
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
Citaat:
samoth schreef op 03-03-2005 @ 21:16 :
Ik zou eerder zeggen Nalbandian. In 2003 heeft hij daar 3x van verloren.
Nalbandian is idd 1 van de angst-gegners van Roger samen met Henman.....hoewel federer de laatste paar keer van Nalbandian won. Toch denk ik dat Nalbandian samen met Safin van Federer kan winnen, omdat ze compleet zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Fritske1987 schreef op 04-03-2005 @ 13:03 :
Safin is idd een waardig tegenstander voor Federer, mits Safin mentaal in orde is en bij het spel blijft. Verder vind ik Henman niet echt een sterkte tegenstander voo Federer, maar Hewitt daarentegen maakt vaak wel kansen en heeft ook wel een paar keer gewonnen volgens mij
Federer is een legende in wording en er zijn maar weinig mensen die hem kunnen evenaren Tot op een dag mijn spaanse held Rafael Nadal van hem gaat winnen, dat lijkt me leuk
Safin wint toevallig dit jaar 1x in de finale van de australian open..het jaar is net begonnen..Ik ben benieuwd als ze weer tegenover elkaar staan dat Safin weer wint.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:44
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ben ik ook benieuwd naar, maar we hadden het toch over wie de meeste kans had om te winnen van Federer
Oud 20-03-2005, 21:38
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
En Roger Federer heeft ook het eerste Masters - toernooi in Indian Wells gewonnen. Finale in straight sets van Hewitt gewonnen.

Eerst nog Miami en dan begint het gravelseizoen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:18
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Fed express wint ook de Nasdaq 100 - Open in Miami. Finale in 5 sets gewonnen van Rafael Nadal, na te zijn teruggekomen van 2 sets achterstand.

Terugkomen van een grote achterstand en toch winnen kan ie dus ook al.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:01
samoth
samoth is offline
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 03-04-2005 @ 22:18 :
Fed express wint ook de Nasdaq 100 - Open in Miami. Finale in 5 sets gewonnen van Rafael Nadal, na te zijn teruggekomen van 2 sets achterstand.

Terugkomen van een grote achterstand en toch winnen kan ie dus ook al.
Weet je toevallig of hij meedoet aan monte carlo of een lange vakantie neemt.?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 13:38
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ja hij doet mee. Hij heeft gisteren van Rusedski gewonnen 6-3, 6-1
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 19:14
samoth
samoth is offline
En weer gewonnen van Montanes. Die man is echt ziekelijk goed.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:47
stoffig
stoffig is offline
Die gast kan ook egt alles. IK ben zelf ook een fannatiek tennisser maar dan merk je wel dat hij alles heeft alleen maakt hij soms een uitschieter en verliest hij...het is gelukkig dus wel een mens..
Oud 15-04-2005, 21:26
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Na een reeks van 25 overwinningen verloor Federer vandaag in de kwartfinale van Monte Carlo van de Franse tiener Richard Gasquet.

Op gravel blijkt Fed Ex dus alles behalve onkwetsbaar.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:33
samoth
samoth is offline
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 15-04-2005 @ 22:26 :
Na een reeks van 25 overwinningen verloor Federer vandaag in de kwartfinale van Monte Carlo van de Franse tiener Richard Gasquet.

Op gravel blijkt Fed Ex dus alles behalve onkwetsbaar.
Vandaag wel gewonnen van Coria op gravel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 17:28
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
samoth schreef op 13-05-2005 @ 17:33 :
Vandaag wel gewonnen van Coria op gravel.
En uiteindelijk ook toernooiwinnaar in Hamburg.

Nu is Hamburg wel een snelle gravelbaan. Roland Garros is veel trager. Benieuwd of Federer het daar ook zo goed kan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:00
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:

Denk niet dat je van iedere topsporter zoals Federer mag verwachten dat ze ieder jaar optimaal presteren. En als ie nu een trainer had, zou het volgens mij beter moeten gaan...
Oud 18-05-2005, 11:30
Shotje
Shotje is offline
Ik wil ook nog even vertellen dat ik Federer een enorm goeie tennisser vind! Hij is hartstikke compleet, alleen vind ik het af en toe jammer dat hij een beetje nonchalant wordt op de baan. Maar goed als hij gewoon in vorm is hoort hij van iedereen te winnen, hij is absoluut een complete tennisser, die nog heel veel toernooizeges gaat halen! Daar ben ik van overtuigd
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 14:55
Sketch
Sketch is offline
Oh, en zoals ie z'n haar nu heeft vind ik veel beter dan dat staartje van vroeger. mja
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ook al is Roland Garros nog niet begonnen, maar je hebt groot kans dat de finale Federer-Nadal wordt... tenminste, als ze elkaar niet eerder kunnen tegenkomen in het speelschema.
Oud 20-05-2005, 15:42
samoth
samoth is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-05-2005 @ 19:31 :
Ook al is Roland Garros nog niet begonnen, maar je hebt groot kans dat de finale Federer-Nadal wordt... tenminste, als ze elkaar niet eerder kunnen tegenkomen in het speelschema.
Vergeet Gaudio en Coria niet. Die twee staan ook dit jaar weer erg goed te spelen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 21:23
Roslyn
Roslyn is offline
Goeie speler, heb m mogen bewonderen tijdens het ABN AMRO - toernooi in Rotterdam tegen Ljubicic.
Oud 28-05-2005, 21:27
Sketch
Sketch is offline
Federer en Nadal komen elkaar nog voor de finale tegen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, die bevinden zich allebei in de bovenste helft van het schema, dus een finale zit er niet in.
Reageren

Regels voor berichten