Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2005, 18:45
Bridget Jones
Bridget Jones is offline
Wat vinden jullie van Roger Federrer? Lelijk, knap, arrogant, nu al een legende?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 18:59
Verwijderd
heeftie nog verloren van safin?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 18:59
Verwijderd
Juh
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:13
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Hij is hard bezig om de beste tennisser ooit te worden, beter dan Sampras en beter dan Laver.

Ondanks zijn verlies van vandaag...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:34
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik ken geen Roger FederRer.. Maar als je het over Roger Federer hebt: ik vind hem arrogant en niet sympathiek. Jammer dat hij zo verrekte goed kan tennissen.
Oud 27-01-2005, 19:53
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Federer arrogant ? Zou niet mijn mening zijn; tuurlijk heeft die man zelfvertrouwen, maar hij praat nóóit denigrerend over zijn tegenstander.
Ondanks het verlies van vandaag blijft hij gewoon de beste speler in het mannenveld. De toekomst zal uit moeten wijzen of hij ook dan nog ver boven de rest uitsteekt en een recordaantal toernooizeges zal behalen. Ik geef hem wel een goede kans!

Wat ik het allermooiste zou vinden; als hij Roland Garos wint dit jaar!
Oud 27-01-2005, 21:15
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 27-01-2005 @ 20:34 :
Ik ken geen Roger FederRer.. Maar als je het over Roger Federer hebt: ik vind hem arrogant en niet sympathiek. Jammer dat hij zo verrekte goed kan tennissen.
Das bullshit, Federer is nu echt een van de weinige tennissers, die zo gruwelijk goed is, maar nooit minachtend of arrogant is tov. tegenstanders of pers. Hij is gewoon een van de grootste talenten ooit en op dit moment bijna (getuige vandaag) onverslaanbaar, waardoor hij heel zelfverzekerd is, maar absoluut niet arrogant. Vind het juist zo mooi, dat hij zo down-to-earth blijft. Nee, mijn petje af voor Roger, nu idd alleen nog Roland Garros winnen.
Oud 27-01-2005, 21:36
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 27-01-2005 @ 22:15 :
Das bullshit, Federer is nu echt een van de weinige tennissers, die zo gruwelijk goed is, maar nooit minachtend of arrogant is tov. tegenstanders of pers. Hij is gewoon een van de grootste talenten ooit en op dit moment bijna (getuige vandaag) onverslaanbaar, waardoor hij heel zelfverzekerd is, maar absoluut niet arrogant. Vind het juist zo mooi, dat hij zo down-to-earth blijft. Nee, mijn petje af voor Roger, nu idd alleen nog Roland Garros winnen.
We zijn het roerend met elkaar eens
Oud 27-01-2005, 21:50
Ketjing
Ketjing is offline
ik moet zeggen dat Federer op mij ook geen arrogante indruk maakt, en hij is zeker zeer goed. Hij kan idd de grootste worden, maar dat zei men ook over Lleyton Hewitt
Oud 27-01-2005, 22:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bridget Jones schreef op 27-01-2005 @ 19:45 :
Wat vinden jullie van Roger Federrer? Lelijk, knap, arrogant, nu al een legende?
!K V!ñD h€M L€KK€®!

Maar goed, ik vind hem een ontzettend goede tennisser. Blijft altijd vrij rustig en bescheiden op de baan. Beschikt over fantastisch spel. Bijna onverslaanbaar... alleen hij heeft nu verloren, wat ik echt niet had verwacht.
Oud 27-01-2005, 22:17
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 27-01-2005 @ 22:36 :
We zijn het roerend met elkaar eens
Oud 28-01-2005, 10:47
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Ik denk dat je het toch over een andere tennisser hebt hoor
Oud 28-01-2005, 12:42
JessieL
JessieL is offline
Citaat:

Wat een stomme opmerking zeg, grow up!

Federer is goed, dat kan niemand ontkennen. Hij heeft alleen niet veel charisma en daarom vinden denk ik veel mensen hem niet sympathiek (hij is rustig, toont geen emotie etc)
Maar arrogant, nee dat is hij niet!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 12:44
samoth
samoth is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2005 @ 22:50 :
ik moet zeggen dat Federer op mij ook geen arrogante indruk maakt, en hij is zeker zeer goed. Hij kan idd de grootste worden, maar dat zei men ook over Lleyton Hewitt
hewitt heeft nog maar 2 slams gewonnen. Federer heeft er al 4.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:50
Nuck
Nuck is offline
Federer is een geweldige tennisser en juist bescheiden en rustig, ik zat ook met open mond te kijken toen ie tegen Safin met zijn racket ging gooien ergens in de 3e set.. Als iemand hem arrogant vindt, moet diegene de betekenis van het woord arrogantie maar eens even gauw gaan opzoeken. Ik vind hem trouwens niet echt te vergelijken met Hewitt, Federer is een groter talent, heeft een veel betere slag in huis. Hewitt moet het vooral hebben van zijn snelheid en doorzettingsvermogen.
Oud 30-01-2005, 14:08
Bridget Jones
Bridget Jones is offline
Citaat:
Nuck schreef op 28-01-2005 @ 15:50 :
Federer is een geweldige tennisser en juist bescheiden en rustig, ik zat ook met open mond te kijken toen ie tegen Safin met zijn racket ging gooien ergens in de 3e set.. Als iemand hem arrogant vindt, moet diegene de betekenis van het woord arrogantie maar eens even gauw gaan opzoeken. Ik vind hem trouwens niet echt te vergelijken met Hewitt, Federer is een groter talent, heeft een veel betere slag in huis. Hewitt moet het vooral hebben van zijn snelheid en doorzettingsvermogen.
inderdaad! En heel erg jammer dat hij had verlore tegen Safin, want van Hewitt had hij wel gewonne. Het verbaasde mij dat Safin had gewonne. Maar wat een mooie finale zeg!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:11
Bridget Jones
Bridget Jones is offline
Citaat:
ALS JE HEM NIET KENT, WAAROM ZEG JE ER DAN IETS OVER! Je kent hem blijkbaar neit goed genoeg...
Met citaat reageren
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Kan je misschien geen kleurtjes gebruiken?

Je komt nogal kinderachtig over
Met citaat reageren
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Bridget Jones schreef op 30-01-2005 @ 15:11 :
ALS JE HEM NIET KENT, WAAROM ZEG JE ER DAN IETS OVER! Je kent hem blijkbaar neit goed genoeg...
Je bent vrij dom, leer lezen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:19
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
omg...
Oud 30-01-2005, 14:51
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Ik vind Federer ook heel beschaafd. ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op wangedrag of uitingen van minachting naar andere spelers.

En arrogant? Je meot gewoon zelfverzekerd zijn als je zo goed bent. Tot 2 jaar geleden was het mentale vlak zijn zwaktepunt. Dus het is maar wat goed vor hem dat hij nu een wat andere instelling heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:41
Golden afca
Golden afca is offline
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 30-01-2005 @ 15:51 :
Ik vind Federer ook heel beschaafd. ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op wangedrag of uitingen van minachting naar andere spelers.

En arrogant? Je meot gewoon zelfverzekerd zijn als je zo goed bent. Tot 2 jaar geleden was het mentale vlak zijn zwaktepunt. Dus het is maar wat goed vor hem dat hij nu een wat andere instelling heeft.
Precies, een fantastische tennisser, mijn inziens de beste sinds sampras.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 10:47
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Roger federer is volgens mij wel een aardig persoon, in juni met wimbledon, antwoordde die alle vragen van journalisten en is hij ook altijd vriendelijk tegen mede splers (wat ik gezien heb tenminste)etc. In tegenstelling tot leyton hewit die niet altijd zo vriendelijk is. De ts wilde waarschijnlijk zelf een toptennisser worden en is gewoon jaloers op zn succes .
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 15:17
levi's
levi's is offline
Tuurlijk is roger federer wel een goede speler, maar ik vind hem nogal saai om te zien op tv. Hij is zoo saaaai en ingetogen.
Neem nou Marat Safin, das pas echt toptennis en zo leuk om naar te kijken.
Oud 01-02-2005, 16:33
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
levi's schreef op 01-02-2005 @ 16:17 :
Tuurlijk is roger federer wel een goede speler, maar ik vind hem nogal saai om te zien op tv. Hij is zoo saaaai en ingetogen.
Neem nou Marat Safin, das pas echt toptennis en zo leuk om naar te kijken.
Nou, voor toptennis kan je toch echt beter naar Federer kijken, dat Safin meer emotie toont is duidelijk. Het is maar net waar je liever naar kijkt, maar als je dan toch voor emotie kiest is Hewitt nog een mooiere speler
Oud 01-02-2005, 19:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, vind ik ook. Ligt er aan of je dus van de emotie houdt.
En aan emotie kan ook een negatieve kant zitten. Als het bij Safin niet gaat scheld hij en gooit-ie zijn racket kapot. Beetje onsportief en niet zo ontzettend leuk om te zien. Federer blijft gewoon "lekker" rustig.
Oud 01-02-2005, 19:26
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Federer is de nieuwe Ivan Lendl, in vele opzichten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:45
number9
number9 is offline
K heb liever Roddick (als tennisser dan), ik weet niet waarom maar er is iets aan Federer dat ik niet mag.

Nu we t over talent hebben, Michaëla Krajicek
Oud 01-02-2005, 20:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Oud 04-02-2005, 12:32
levi's
levi's is offline
Citaat:
en jij wel zeker
Oud 08-02-2005, 11:56
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-02-2005 @ 17:33 :
Nou, voor toptennis kan je toch echt beter naar Federer kijken, dat Safin meer emotie toont is duidelijk. Het is maar net waar je liever naar kijkt, maar als je dan toch voor emotie kiest is Hewitt nog een mooiere speler
Dat van Hewitt zou ik eerder agressie dan emotie noemen ..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:28
squat
squat is offline
Agressie is geen emotie dan?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:35
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
squat schreef op 08-02-2005 @ 14:28 :
Agressie is geen emotie dan?
Jawel, maar ik word zo ziek van die verslaggevers die het over emotionele spelers hebben zoals Hewitt, terwijl ze gewoon agressief en asociaal zijn.
Emotie vind ik niet het goeie woord daarvoor eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:04
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 08-02-2005 @ 14:35 :
Jawel, maar ik word zo ziek van die verslaggevers die het over emotionele spelers hebben zoals Hewitt, terwijl ze gewoon agressief en asociaal zijn.
Emotie vind ik niet het goeie woord daarvoor eigenlijk.
Agressie is een emotie... ?
Oud 08-02-2005, 15:14
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-02-2005 @ 16:04 :
Agressie is een emotie... ?
2e keer ..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 08-02-2005 @ 16:14 :
2e keer ..
Ik vind dat wel het juiste woord, dus dan zijn we uitgepraat
Oud 08-02-2005, 15:21
HybridTheory
HybridTheory is offline
Oke.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 22:24
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Hoppa, en al weer een toernooizege

De 15e finale op rij gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 08:21
levi's
levi's is offline
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 20-02-2005 @ 23:24 :
Hoppa, en al weer een toernooizege

De 15e finale op rij gewonnen.
ja, maar de Grand Slam niet... naja dat was een halve finale
Oud 21-02-2005, 08:27
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
levi's schreef op 21-02-2005 @ 09:21 :
ja, maar de Grand Slam niet... naja dat was een halve finale
'

Maar.. wat nou maar ... uiteraard bedoelt ie de 15e FINALE pfff
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:38
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
En alweer een titel op naam. Ditmaal in het Dubai Duty Free Open.

Zijn stats beginnen zo langzamerhand ansgtaanjagend te worden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 14:32
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Federer is een legende in wording, wordt wel gezegd. Hij gaat in ieder geval heel erg de goede kant met idd een zege in Dubai
Prima tennisser, maar dat had ik al eens gepost geloof ik
Oud 28-02-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 27-01-2005 @ 20:13 :
Hij is hard bezig om de beste tennisser ooit te worden, beter dan Sampras en beter dan Laver.

idd

Hij is iets van 22 jaar toch? En nu al 4 Grand Slam titels. Het record staat op 14 volgens mij van Pete Sampras, dat gaat hij wellicht als het zo doorgaat wel verbreken.
Hij is trouwens op dit moment 16 finales ongeslagen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 18:22
Sketch
Sketch is offline
Federer is gewoon goed. Heel, erg, goed. Z'n techniek is fantastisch. Z'n backhand enkelhandig (vind ik veel mooier om te zien). Hij is alleen niet zo spectaculair. Of beter, hij is wel spectaculair, maar het ziet er bij hem uit alsof het niets is (omdat hij zo verschrikkelijk goed is natuurlijk).
Maar hij is niet m'n favoriet. Geen idee waarom niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 22:18
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 28-02-2005 @ 18:07 :
idd

Hij is iets van 22 jaar toch? En nu al 4 Grand Slam titels. Het record staat op 14 volgens mij van Pete Sampras, dat gaat hij wellicht als het zo doorgaat wel verbreken.
Hij is trouwens op dit moment 16 finales ongeslagen
Federer is 23. Om 14 slams te winnen zal hij er toch wel elk jaar 1 moeten winnen.

En 16 finales op rij gewonnen is een dik record (Borg en McEnroe wonnen er geloof ik 12 op rij).

Maar of Federer nou wel of niet dat record van Sampras evenaart of verbetert. Op basis van wat hij de afgelopen 2 jaar heeft laten zien is hij al een legende. Hij is zo ontzettend compleet en beheerst bijna alle facetten tot in de perfectie.

Van het huidige veld is alleen Safin, mits hij in topvorm is, in staat om Federer te evenaren. Hewitt, Roddick, Coria, Henman en anderen zijn allemaal te eenzijdig en beperkt. Zij kunnen natuurlijk ook Federer kloppen en grote prijzen winnen als de Zwitser steken laten vallen, maar Marat is momenteel eigenlijk de enige die constant de handschoen kan opnemen tegen hem.

Federer gaat de komende jaren nog het tennis domineren, tenzij hij vaak blessures krijgt of een enorme vormcrisis hem treft.

Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 22:21
sapientia
sapientia is offline
Ik vind Federer een saaie speler, vergelijkbaar met hoe ik over PSV denk. Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij hard op weg is een legende te worden, alleen is zijn spel, in mijn optiek, niet aantrekkelijk te noemen. Geef mij maar een speler als Safin, misschien ietwat wispelturig maar wel een genot om naar te kijken!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 22:31
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
sapientia schreef op 28-02-2005 @ 23:21 :
Ik vind Federer een saaie speler, vergelijkbaar met hoe ik over PSV denk. Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij hard op weg is een legende te worden, alleen is zijn spel, in mijn optiek, niet aantrekkelijk te noemen. Geef mij maar een speler als Safin, misschien ietwat wispelturig maar wel een genot om naar te kijken!
Ik kan me heel goed voorstellen dat men Federer saai vind. Hij toont meestal weinig emoties op de baan, en daardoor lijkt het of hij er nogal ongeinteresseerd en achteloos bij loopt.

Zijn tennis is gewoon steengoed, maar niet spectaculair. Hij heeft zo'n enorm slagenarsenaal waardoor hij de punten kort kan houden. Safin is natuurlijk een stuk robuuster en wilder. Vind ik ook een schitterende tennisser, een ongeslepen diamant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 28-02-2005 @ 23:31 :
Ik kan me heel goed voorstellen dat men Federer saai vind. Hij toont meestal weinig emoties op de baan, en daardoor lijkt het of hij er nogal ongeinteresseerd en achteloos bij loopt.
.
doet me dus ook denken aan Sampras
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:38
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 01-03-2005 @ 19:01 :
Ja, Sampras was ook altijd zo stoicijns. Maar bij Sampras had ik wel meer dat ik kon zien wanneer hij het moeilijk had. Hij zweette meer en hij keek gewoon een beetje meer alsof het niet allemaal zo ongelooflijk makkelijk ging (ozo, ik weet het niet precies).

Ik vind het leuker om naar een wedstrijd van Sampras te kijken dan naar Federer. Maar ik ben dan ook een fan service-volley spel. Jammer dat Federer dat niet zo vaak speelt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:10
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 01-03-2005 @ 19:01 :
En Ivan Lendl.

Het is wel een grappig toeval dat Lendl de beste tennisser was in de jaren 80, Sampras in de jaren 90 en Federer in het huidige decennium.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten