Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik vind hem een ontzettend goede tennisser. Blijft altijd vrij rustig en bescheiden op de baan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat een stomme opmerking zeg, grow up! ![]() Federer is goed, dat kan niemand ontkennen. Hij heeft alleen niet veel charisma en daarom vinden denk ik veel mensen hem niet sympathiek (hij is rustig, toont geen emotie etc) Maar arrogant, nee dat is hij niet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Emotie vind ik niet het goeie woord daarvoor eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar.. wat nou maar ... uiteraard bedoelt ie de 15e FINALE pfff |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is iets van 22 jaar toch? En nu al 4 Grand Slam titels. Het record staat op 14 volgens mij van Pete Sampras, dat gaat hij wellicht als het zo doorgaat wel verbreken. Hij is trouwens op dit moment 16 finales ongeslagen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En 16 finales op rij gewonnen is een dik record (Borg en McEnroe wonnen er geloof ik 12 op rij). Maar of Federer nou wel of niet dat record van Sampras evenaart of verbetert. Op basis van wat hij de afgelopen 2 jaar heeft laten zien is hij al een legende. Hij is zo ontzettend compleet en beheerst bijna alle facetten tot in de perfectie. Van het huidige veld is alleen Safin, mits hij in topvorm is, in staat om Federer te evenaren. Hewitt, Roddick, Coria, Henman en anderen zijn allemaal te eenzijdig en beperkt. Zij kunnen natuurlijk ook Federer kloppen en grote prijzen winnen als de Zwitser steken laten vallen, maar Marat is momenteel eigenlijk de enige die constant de handschoen kan opnemen tegen hem. Federer gaat de komende jaren nog het tennis domineren, tenzij hij vaak blessures krijgt of een enorme vormcrisis hem treft. Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 22:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zijn tennis is gewoon steengoed, maar niet spectaculair. Hij heeft zo'n enorm slagenarsenaal waardoor hij de punten kort kan houden. Safin is natuurlijk een stuk robuuster en wilder. Vind ik ook een schitterende tennisser, een ongeslepen diamant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het leuker om naar een wedstrijd van Sampras te kijken dan naar Federer. Maar ik ben dan ook een fan service-volley spel. Jammer dat Federer dat niet zo vaak speelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is wel een grappig toeval dat Lendl de beste tennisser was in de jaren 80, Sampras in de jaren 90 en Federer in het huidige decennium. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het algemene tennis-topic MarcyMarc | 60 | 08-11-2009 11:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans Tekst samenvatten Gast53456 | 1 | 12-06-2008 11:48 | |
Vrije tijd |
Tennisseizoen 2006 tss | 381 | 07-10-2006 19:25 | |
Vrije tijd |
[Tennis] WTA Tour Championships en ATP Masters Cup 2005 tss | 38 | 21-11-2005 13:08 | |
Vrije tijd |
Australian open tss | 138 | 02-02-2004 15:50 | |
Vrije tijd |
Davis Cup Verwijderd | 22 | 09-02-2003 21:02 |