Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 21:41
Bram
Bram is offline
Citaat:
L_angel schreef op 06-02-2005 @ 16:15 :
O zenden ze het elke dag uit?
Ik ging er gewoon van uit dat het een aflevering per week was ofzo.

Nee inderdaad, als ze het elke dag laten zien, dan zijn die seizoenen zo voorbij.
inderdaad het is elke weekdag. De vorige keer dat men de ganse serie uitzond, van seiz 1 tem 6, duurde het ongeveer 6 maand denk ik. Wel leuk om zo de gehele serie na elkaar te zien, zo zie je eigenlijk pas echt de ganse evolutie vd serie.
Oud 09-02-2005, 11:45
Verwijderd
afgelopen aaf weer gekeken. Was nu de aflevering dat ze elkaar horrorverhalen gaan vertellen. Vond er weinig aan, het heeft niets met het verhaallijn te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 17:08
Bram
Bram is offline
daarnet de laatste aflevering van seizoen 3, zijnde dat pacey en joey samen vertrekken met pacey's boot
Oud 09-02-2005, 20:11
Anaïs
Anaïs is offline
ja 'k heb die ook gezien! 'k Vond het zo emotioneel... Pacey's gezicht straalde weer toen Joey naar hem kwam toegelopen. Prachtig!

'k Zie er al tegenop dat het op het einde van seizoen 4 misloopt tussen die 2

'k had ze beter allemaal opgenomen op video...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:14
Verwijderd
Ik probeer het niet te volgen (A). Misschien als het weer wat leuker wordt, maar midden in de nacht vind ik toch niet het meest perfecte tijdstip.

Ze regelen het in België wel veel beter dan. Inderdaad, zo'n serie volg je gewoon een keer. En niet als ze vijf jaar later pas het laatste seizoen gaan uitzenden.
Die aflevering 'True Love' waar jij het over hebt, vind ik echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-02-2005 @ 21:14 :
Ze regelen het in België wel veel beter dan. Inderdaad, zo'n serie volg je gewoon een keer. En niet als ze vijf jaar later pas het laatste seizoen gaan uitzenden.
Eerlijk gezegd kan Dawson's Creek me ook weinig meer boeien nu. De behoefte om het einde te weten is allang verdwenen. Wat wil je, na zoveel jaar :/
En aan de andere kant zullen er nu ook weinig nieuwe kijkers komen. A door het tijdstip en B omdat ze midden in een serie vallen.
Op die manier verliest Net 5 dus alleen maar weer meer kijkers en is de serie al weer van de buis voordat ze bij de nieuwe afleveringen zijn aangekomen...
Oud 09-02-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 09-02-2005 @ 21:23 :
Eerlijk gezegd kan Dawson's Creek me ook weinig meer boeien nu. De behoefte om het einde te weten is allang verdwenen. Wat wil je, na zoveel jaar :/
En aan de andere kant zullen er nu ook weinig nieuwe kijkers komen. A door het tijdstip en B omdat ze midden in een serie vallen.
Op die manier verliest Net 5 dus alleen maar weer meer kijkers en is de serie al weer van de buis voordat ze bij de nieuwe afleveringen zijn aangekomen...
Inderdaad. Ze zijn gewoon niet zo erg slim bezig.
Jammer, want het was best een leuke serie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 23:34
Bram
Bram is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-02-2005 @ 21:23 :
wat vrij jammer is hé, want het einde vd serie is echt mooi. Net5 heeft et in NL dus serieus verkl***. Wat kan nu de reden zijn dat seizoen 6 nooit uitgezonden werd ?? Die licentie om uit te zenden moeten ze toch wel al hebben me dunkt ?? In Belgie is het intussen een jaar geleden dat seizoen 6 afgelopen is ... Nochtans duurde het in belgie lang vooraleer men seizoen 5 begon. NL was al klaar met seizoen 5 toen Belgie er nog mee moest beginnen lol, en nu krijgt men in NL seizoen 6 helemaal niet meer ...
Oud 09-02-2005, 23:51
heavinly
heavinly is offline
Chad Michael Murray. <3
&Wat een klotetijd dit zeg.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 08:56
Verwijderd
Is dat die Charlie, of niet?

Nou heb ik het toch gekeken Deze aflevering vond ik dan wel weer leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 10:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bram schreef op 10-02-2005 @ 00:34 :
wat vrij jammer is hé, want het einde vd serie is echt mooi. Net5 heeft et in NL dus serieus verkl***. Wat kan nu de reden zijn dat seizoen 6 nooit uitgezonden werd ?? Die licentie om uit te zenden moeten ze toch wel al hebben me dunkt ?? In Belgie is het intussen een jaar geleden dat seizoen 6 afgelopen is ... Nochtans duurde het in belgie lang vooraleer men seizoen 5 begon. NL was al klaar met seizoen 5 toen Belgie er nog mee moest beginnen lol, en nu krijgt men in NL seizoen 6 helemaal niet meer ...
Net 5 rommelt altijd met afleveringen.
Bij Gilmore girls stopten ze bijvoorbeeld 2 afleveringen voordat het seizoen was afgelopen. En nu bij de nieuwe serie Gilmore Girls stoppen ze 2 afleveringen ná het einde van het seizoen. Vervolgens houden ze een lente/zomer stop van 6 mnd.
Ik zou bijna zeggen 'we zijn niet anders gewend van ze'.

En het is idd zonde, want ik weet nog dat ik, toen ik Dawson's Creek volgde, echt enorm baalde dat het was afgelopen en dolgraag de nieuwe afleveringen wilde zien.
Oud 10-02-2005, 13:02
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
heavinly schreef op 10-02-2005 @ 00:51 :
Chad Michael Murray. <3
&Wat een klotetijd dit zeg.
Dat is dan ook het enige lichtpuntje

Ik zag het gisteravond, nu weet ik weer waarom ik stopte met kijken.. Series zijn natuurlijk allemaal vol drama, maar dawson's creek heeft dat extra ofzo, er gebeurd zo veel en allemaal slecht en sip lijkt wel.. &Die Jen die ziet er ook altijd uit alsof ze in elkaar gaat storten. En en en en.

Nee, niet mijn serie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 22:16
Anaïs
Anaïs is offline
Oh bij mji wel... Maar ik haakte altijd af wanneer Joey en Pacey uit elkaar waren. Seizoen 5 en 6 heb ik nog niet helemaal gezien, en ook het einde weet ik niet. Maar het komt op tv in België dus volhouden deze keer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 11-02-2005 @ 23:16 :
Oh bij mji wel... Maar ik haakte altijd af wanneer Joey en Pacey uit elkaar waren. Seizoen 5 en 6 heb ik nog niet helemaal gezien, en ook het einde weet ik niet. Maar het komt op tv in België dus volhouden deze keer
ja jij hebt geluk

ik vind die twee nog steeds een leuk stel.. alleen nooit gezien waarom het uitging nadat ze vertrokken voor de zomer
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 16:41
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Even een vraagje: ik heb de afgelopen afleveringen namelijk niet gezien vanwege het tijdstip. Hoe staat het er op dit moment in de serie voor met Jack? Wat gebeurt er met z'n personage?
Dat zou voor mij de enige reden zijn om te gaan kijken

Pas als er nieuwe afleveringen komen, zal ik weer echt kijken.
Oud 13-02-2005, 17:09
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Laen schreef op 02-02-2005 @ 13:31 :
Seizoen 4 is al vanaf 16 December te koop hoor..
Omg ok....want op de officiele site paar maanden terug stond dat ie pas in de zomer van 2005 uit zou komen

"RENT NAAR DE WINKEL"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-02-2005 @ 17:41 :
Even een vraagje: ik heb de afgelopen afleveringen namelijk niet gezien vanwege het tijdstip. Hoe staat het er op dit moment in de serie voor met Jack? Wat gebeurt er met z'n personage?
Dat zou voor mij de enige reden zijn om te gaan kijken

Pas als er nieuwe afleveringen komen, zal ik weer echt kijken.
Jack.. die is nu bij een studentenvereniging en is daar nogal mee bezig. Hij heeft zn vriendje daarvoor ook gedumpt. Verder niet echt iets bijzonders mee gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 20:35
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-02-2005 @ 18:56 :
Jack.. die is nu bij een studentenvereniging en is daar nogal mee bezig. Hij heeft zn vriendje daarvoor ook gedumpt. Verder niet echt iets bijzonders mee gebeurd.
Was dat vriendje Tobey? Ow nee he, heb ik dat gemist
Oud 14-02-2005, 10:40
innogen
innogen is offline
ik vergeet het elke keer te kijken / op te nemen omdat het zo laat komt en ik er gewoon niet meer aan denk
Oud 14-02-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-02-2005 @ 21:35 :
Ja dat was Tobey...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:42
Verwijderd
Wat heeft Charlie Jen nou geflikt? Die aflevering miste ik net
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:43
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-02-2005 @ 13:42 :
Wat heeft Charlie Jen nou geflikt? Die aflevering miste ik net
hij ging vreemd
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
lipglossnblack schreef op 14-02-2005 @ 13:43 :
hij ging vreemd
Was dat nou toch met die zogenaamde zus?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:27
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-02-2005 @ 14:23 :
Nee volgens mij zag ze hem eerst met een meisje, en toen dacht ze van alles, en toen bleek het wel zijn zus te zijn..
Maar daarna ging ze een keer op bezoek en toen was hij overduidelijk niet met een zus zeg maar (maar hij zag niet dat zij het zag geloof ik).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-02-2005 @ 21:35 :
Maar dat lieten ze toch niet zien? Ze begonnen pas met herhalen nádat dat gebeurde, dacht ik.
Tobey is vond ik leuk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:25
lipglossnblack
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-02-2005 @ 14:23 :
ja wat al gezegd werd hierboven. Eerst dacht ze dat hij vreemd ging en bleek het zijn zus te zijn en toen heeft ze hem voor vanalles en nog wat uitgescholden. En toen voelde ze zich toch wel schuldig en had een mand met allemaal spulletjes voor hem gekocht en toen ze daarmee bij zijn appartement aankwam zag ze hem met iemand anders zoenen
en ik vond ze zo leuk bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:28
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-02-2005 @ 19:50 :
Tobey is vond ik leuk
Hij is schattig! Daarom baal ik dat ik dat gemist heb
Oud 14-02-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-02-2005 @ 20:28 :
Hij is schattig! Daarom baal ik dat ik dat gemist heb
Oeh ja, vond ik ook al. Jammer dat hij er maar even in zat. <3 Veel leuker dan die eeuwige Dawson...

Maar ach, net 5 kennende, herhalen ze het nog wel een keer.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 08:43
--Alassea--
--Alassea-- is offline
gaap gaap
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:31
Verwijderd
Citaat:
--Alassea-- schreef op 15-02-2005 @ 09:43 :
gaap gaap
erg veel toevoegde reactie

Vanavond komt het weer, kan ergens niet wachten wil weten hoe het verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:16
Bram
Bram is offline
Citaat:
--Alassea-- schreef op 15-02-2005 @ 09:43 :
gaap gaap
tja 14 jaar, ze snapt waarsch de helft niet die erin komt
Oud 16-02-2005, 19:32
nivava
nivava is offline
toen een paar jaar geleden had je in de boekelier van die pocket boekjes van Dawson's creek. Ik die met mijn welverdiende geld kopen (weet nog wel dat ze rond de 10 gulden waren)...

maar mijn vraag is..kun je die nog ergens kopen?
Ik heb er namelijk 4 of 5...dus lang niet allemaal...

Ik vind het trouwens belachelijk dat t 's nachts op televisie komt..
aangezien ik iedere morgen rond 6 uur 's ochtends op moet staan, is het niet te doen om tegen die tijd nog te kijken!
En ik baal daarvan!!!
grrr...

*spaart hard voor de dvd box*
Oud 16-02-2005, 22:24
Verwijderd
Ok, ik kan het niet meer volgen. Volgens net5-teletekst komt het 1 keer per week, maar als ik dan kijk (op dinsdag), dan heb ik het gevoel dat ik wat afleveringen gemist heb tussen de laatste die ik gezien heb en de nieuwe.
Slaan ze er nu dus gewoon steeds een paar over, of mis ik een paar uitzendingen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 22:48
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 16-02-2005 @ 23:24 :
Ok, ik kan het niet meer volgen. Volgens net5-teletekst komt het 1 keer per week, maar als ik dan kijk (op dinsdag), dan heb ik het gevoel dat ik wat afleveringen gemist heb tussen de laatste die ik gezien heb en de nieuwe.
Slaan ze er nu dus gewoon steeds een paar over, of mis ik een paar uitzendingen?
Ja, dat idee had ik dus ook al. Ligt dat nou aan ons, of..?
Want vorige week was volgens mij dat Dawson bij Joey op bezoek was en dat het allemaal wat ongemakkelijk was, ze was opgelucht dat hij weer naar huis ging.
En in de aflevering van deze week was er in de terugblik van de vorige afl., dat Joey die docent zoende toch? Maar dat was vorige week niet.

Nou ja, ik weet het ook niet.

Edit: en dan heb ik het inderdaad ook over die afleveringen die laat op de dinsdagavond uitgezonden worden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 22:54
lipglossnblack
Ja ow gelukkig, ik ben niet de enige.
Ik heb het vorige week gekeken en ik heb inderdaad ook gemist dat Joey met die docent ging zoenen. Ze laten volgens mij gewoon een paar afleveringen ertussen uit ofzo
En vorige week haden Dawson en Jen iets met elkaar en in deze aflevering was daar niks meer van terug te zien
Erg jammer dat het zo laat komt trouwens
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 22:56
Orsino*
Orsino* is offline
Volgens mij was nog wel te zien dat ze wat hebben..
Maar ik vind het zoiezo heel raar, als dit wel klopt, dat er afleveringen weggelaten zijn. Ik hoop maar dat het een foutje was.. Want om dat te doen is helemaal niet logisch.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 23:01
Bram
Bram is offline
ik weet het natuurlijk niet (ben uit belgie) maar volgens een hollands meisje die ik ken, worden er idd afleveringen gewoon weg gelaten .. hier zijn we inmiddels aan seizoen 4 toegkomen, seizoen 6 zal dus ergens in mei volgen.
Oud 17-02-2005, 11:05
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
nivava schreef op 16-02-2005 @ 20:32 :
toen een paar jaar geleden had je in de boekelier van die pocket boekjes van Dawson's creek. Ik die met mijn welverdiende geld kopen (weet nog wel dat ze rond de 10 gulden waren)...

maar mijn vraag is..kun je die nog ergens kopen?
Ik heb er namelijk 4 of 5...dus lang niet allemaal...
Bij bol.com hebben ze alleen het vierde deel in het Engels. Verder niks. Zou je het niet gewoon bij een boekhandel kunnen laten bestellen? Ze kosten nu trouwens tegen de 9euro...
Oud 17-02-2005, 11:43
lipglossnblack
ja die boekjes hebben ze bij Boekenvoordeel allemaal
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 14:20
Sithan
Sithan is offline
Het is nou weer gestopt geloof ik
Oud 17-02-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 17-02-2005 @ 15:20 :
Het is nou weer gestopt geloof ik
geloof dat het nog 1x per week komt ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 18:46
nivava
nivava is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 17-02-2005 @ 12:05 :
Bij bol.com hebben ze alleen het vierde deel in het Engels. Verder niks. Zou je het niet gewoon bij een boekhandel kunnen laten bestellen? Ze kosten nu trouwens tegen de 9euro...
dan heb jij denk ik andere boekjes voor ogen dan ik ...
want mijn laatste aankoop van zo'n boekje was 1 euro 50 bij de slegte (wel nieuw)....

maar toen hadden ze bij wijze van 20 boekjes van deel 4....
Oud 17-02-2005, 18:46
nivava
nivava is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 17-02-2005 @ 12:43 :
ja die boekjes hebben ze bij Boekenvoordeel allemaal
nu nog?
alleen een nadeel dat de dichtsbijzijnde boekenvoordeel voor mij in Arnhem is ...en dat is al anderhalf uur van mijn huis vandaan
Oud 19-02-2005, 12:12
Greenleaf
Greenleaf is offline
Dan is zeker ook al de aflevering geweest, waarin ze Pacey's verjaardag gaan vieren bij hem thuis? Wanneer Dawsons met de zus van Pacey heeft. En wanneer iedereen (z'n vrienden) erachter komt dat Pacey niet in de gezelligste familie is opgegroeid.
Dat vond ik zo'n mooie aflevering.

En ik vroeg me eigenlijk af hoe DC episode: "Guerilla Filmmaking", vorige week is afgelopen. Want ik had mijn dvd-recorder niet goed ingesteld, waardaardoor niet alles is opgenomen.
Ik heb het gemist vanaf het gedeelt, wanneer Jack het studentenhuis verlaat en die ene jongen in het donker staat.
Dan zegt Jack iets en dat was voor mij het einde.

Weet iemand wat er gezegd werd en wat er verder allemaal gebeurt is?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:01
Greenleaf
Greenleaf is offline
Volgens mij zijn de DVD's van Season 1, 2, 3, 4 en de laatste 6 al uit, behalve van season 5.
Rare volgorde.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:24
Verwijderd
up

straks weer, ben benieuwd want heb het vorige week niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Greenleaf schreef op 19-02-2005 @ 14:01 :
Volgens mij zijn de DVD's van Season 1, 2, 3, 4 en de laatste 6 al uit, behalve van season 5.
Rare volgorde.
Nee alleen de laatste aflevering van seizoen 6 is te krijgen, seizoen 5 en 6 moeten nog uitkomen...

Ik begrijp de programmatie van net 5 niet meer...
Vorige week zou die to be continued zijn en nu zijn we ineens 10 afleveringen verder...zenden ze soms smorgens om 6 uur elke dag de andere afleveringen uit of verdwijnen die in het niets
Oud 23-02-2005, 00:18
lipglossnblack
godver! net5 is echt aant kutten zeg
nu heeft joey ineens iets met Charlie??? Ik snap er geen aars meer van

niet leuk!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 08:13
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Op deze manier houden ze de weinige kijkers die ze al hadden, echt niet vast
Oud 23-02-2005, 09:57