![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En aan de andere kant zullen er nu ook weinig nieuwe kijkers komen. A door het tijdstip en B omdat ze midden in een serie vallen. Op die manier verliest Net 5 dus alleen maar weer meer kijkers en is de serie al weer van de buis voordat ze bij de nieuwe afleveringen zijn aangekomen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer, want het was best een leuke serie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bij Gilmore girls stopten ze bijvoorbeeld 2 afleveringen voordat het seizoen was afgelopen. En nu bij de nieuwe serie Gilmore Girls stoppen ze 2 afleveringen ná het einde van het seizoen. Vervolgens houden ze een lente/zomer stop van 6 mnd. Ik zou bijna zeggen 'we zijn niet anders gewend van ze'. En het is idd zonde, want ik weet nog dat ik, toen ik Dawson's Creek volgde, echt enorm baalde dat het was afgelopen en dolgraag de nieuwe afleveringen wilde zien.
||
Citaat:
![]() Ik zag het gisteravond, nu weet ik weer waarom ik stopte met kijken.. Series zijn natuurlijk allemaal vol drama, maar dawson's creek heeft dat extra ofzo, er gebeurd zo veel en allemaal slecht en sip lijkt wel.. &Die Jen die ziet er ook altijd uit alsof ze in elkaar gaat storten. En en en en. Nee, niet mijn serie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind die twee nog steeds een leuk stel.. alleen nooit gezien waarom het uitging nadat ze vertrokken voor de zomer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "RENT NAAR DE WINKEL" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar daarna ging ze een keer op bezoek en toen was hij overduidelijk niet met een zus zeg maar (maar hij zag niet dat zij het zag geloof ik). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tobey is vond ik leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik vond ze zo leuk bij elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ach, net 5 kennende, herhalen ze het nog wel een keer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vanavond komt het weer, kan ergens niet wachten wil weten hoe het verder gaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Want vorige week was volgens mij dat Dawson bij Joey op bezoek was en dat het allemaal wat ongemakkelijk was, ze was opgelucht dat hij weer naar huis ging. En in de aflevering van deze week was er in de terugblik van de vorige afl., dat Joey die docent zoende toch? Maar dat was vorige week niet. Nou ja, ik weet het ook niet. Edit: en dan heb ik het inderdaad ook over die afleveringen die laat op de dinsdagavond uitgezonden worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
want mijn laatste aankoop van zo'n boekje was 1 euro 50 bij de slegte (wel nieuw).... maar toen hadden ze bij wijze van 20 boekjes van deel 4....
||
Citaat:
alleen een nadeel dat de dichtsbijzijnde boekenvoordeel voor mij in Arnhem is ...en dat is al anderhalf uur van mijn huis vandaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp de programmatie van net 5 niet meer... Vorige week zou die to be continued zijn en nu zijn we ineens 10 afleveringen verder...zenden ze soms smorgens om 6 uur elke dag de andere afleveringen uit of verdwijnen die in het niets ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
laatste seizoen Dawson's Creek Bram | 80 | 07-11-2004 10:26 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [4] Verwijderd | 500 | 22-03-2004 11:59 | |
Films, TV & Radio |
oude afleveringen dawson's creek muziekvlinder | 31 | 15-11-2003 23:55 | |
Films, TV & Radio |