![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop ( en verwacht ) dat deze hype rondom Moslims zal leiden tot meer Moslims die hun bek durven, en kunnen opentrekken. Meer politici en advocaten. Je moet nooit afhankelijk zijn van anderen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoiets kan je van te voren toch wel verwachten. Vind het een beetje dom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar, dan praat ik op papier, iedereen is uiteraard vrij zijn eigen interpretatie te vormen en afstand te nemen van dat soort zaken. En ja, om nu iedere keer te verzanden in een discussie over wat nu 'de ware' gelovige is en de juiste interpretatie... dat werkt nietm, dus praat ik dan theoretisch. Ik kan vervolgens de hele bovenstaande uitleg wel als disclaimer onder elke post gaan plaatsen, maar ja, dan vul je toch al gauw een pagina met puur voorbehoud maken.... Ga er maar van uit dat ik tenzij ik anders vermeld niet vind dat dit per definitie niet geld voor hele groepen plus iedereen die toevallig in de buurt was. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
2) Waar begin ik te schelden? 3) Waaruit blijkt dat ik nooit de dialoog aanga? Of nog beter, ik ga hetzelfde spelletje spelen. Hoe weet JIJ hoe ik ben? Hoe weet JIJ wie ik ben? Hoe baseer JIJ je oordeel over mij? Precies. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helaas is het niet zo, heb je gezien hoeveel forummers op Wilders zouden stemmen als er verkeizingen waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ach, als wij de media moeten geloven dan zijn alle autochtonen Wildersfanaat, zijn de intellectuelen uitgestorven en is elke moslim een kutmarokkaan. ![]() Dus, de stelling/vraag van dit topic is al zeer subjectief. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind arabische gerechten veel lekkerder dan de Nederlandsche pot. ![]() Liever een broodje shoarma dan stamppot boerenkool na het stappen zeg maar. ![]() En als we ze zouden assimileren, dan zou dat allemaal verloren gaan. ![]() (Turkse pizza's, shoarma, dat sexy accent met een arabische achtertoon van veel moslima's, etc.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vooral veel jonge mensen en heel oude mensen zijn veel radicaler hoor. Die oude mensen vind ik niet erg, over een paar jaar zijn die er toch niet meer. Maar die groep jonge mensen is een heel ander verhaal. btw, ik vind 95% van dit forum verre van racistisch. Maar als ik op een site als fok.nl kom, sta ik echt zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met andere woorden, je wordt in de huidige samenleving gewoon gedwongen een kant te kiezen. |
![]() |
||
Citaat:
Of extreem links (a la Jan Marijnissen rent er geschrokken van weg) met intellectuele kapsones of extreem-rechts met een kritiek gebrek aan grijze cellen lijkt het daarzo wel. (waarop ik natuurlijk de enige uitzondering ben, als je mijn nickname daar ziet staan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan er ook voor kiezen juist geen kant te kiezen. dat is toch ook zo Nederlands, poldermodel./ Dat 2 extremen door discussie aan te gaan, tot iets komen dat voor beide partijen aanvaardbaar is. En btw, die mensen die meteen aankomen met dat je links bent enzo, zie ik als mensen die niet met argumenten hun mening kracht kunnen bijzetten, maar alleen met persoonlijke aanvallen dit kunnen doen. Ik zit eigenlijk ook in zo'n soort situatie. Enerzijds heb je de moslims die extremer zijn dan jij. Aan de andere kant heb je de moslims die jou extreem vinden. Weer aan de andere kant heb je allochtonen die vinden dat je je uitslooft om maar bij de Nederlanders in het goede licht komt te staan. Je zou bijna vergeten dat je zelf ook nog een eigen mening hebt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sarcasme hoop ik? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
waarom vinden is de islamitische cultuur minderwaardig? Optima | 93 | 27-02-2004 22:04 | |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 |