Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 21-02-2005 @ 23:51 :
Wie is hier nou mongool? Tss.
ja sterk. zeg dan niks, freak die je bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 22:58
Verwijderd
Take care of yourself and each other.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:04
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-02-2005 @ 23:58 :
Take care of yourself and each other.
Hippie.
Oud 21-02-2005, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 22-02-2005 @ 00:04 :
Hippie.
Tree-hugging hippie!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 08:17
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-02-2005 @ 00:06 :
Tree-hugging hippie!
Tree-hugging, pot-smoking hippie!
Oud 22-02-2005, 11:09
Pikey
Pikey is offline
Citaat:
Paris schreef op 21-02-2005 @ 17:47 :
Paar mensen beledigt die me gewoon irriteerden, maar niks bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Pikey schreef op 22-02-2005 @ 12:09 :
I fcking hate pikeys
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:49
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ik vond mijn leraar biologie een incompetente zak, maar dat heb ik maar niet hardop gezegd.
Oud 26-02-2005, 21:43
r0b-i
r0b-i is offline
ik heb laatst mijn wiskunde lerares - coördinator en schooldirecteur beledigd/uitgescholden.
Ben d'r niet trots op
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 03:05
Kreator
Kreator is offline
Ja, gegarandeerd, ik doe niet aan subtiele opmerkingen
Oud 27-02-2005, 08:49
Uice
Uice is offline
Ik heb tegen mijn ex gezegd dat het hoogtepunt van ons seksleven voor mij het moment was dat ik aan een hier niet nader te noemen vriendin dacht.

Toen kreeg ik een klap. Maar zij had daarvoor eerst ook echt een paar kutopmerkingen gemaakt.
Oud 27-02-2005, 12:04
Briseïs
Briseïs is offline
Volgens mij heb ik gister wel een paar mensen beledigd. Maar ze verdienden het.
Oud 27-02-2005, 16:45
Skilly
Skilly is offline
Ja een meisje op de manege.

Meisje je weet niet eens hoe je moet praten zelf een kleuter praat beter.

Oud 28-02-2005, 08:30
cyntha
cyntha is offline
Nee, ik ben de laatste tijd erg aardig.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 08:52
Qamra
Qamra is offline
Toen ik nog les had, jup. Ik best eerlijk en strooi graag met mijn mening, dus ik beledig elke dag wel iemand. Boeie, sommigen verdienen het ook gewoon hoor..
Oud 28-02-2005, 12:09
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Volgens mij had ik tegen iemand gezegd zaterdag dat ze niet goed bij d'r hoofd was dat ze op D66 stemde. Maar dat was meer een feit dan een belediging
Oud 28-02-2005, 12:53
Verwijderd
neh
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 12:59
freud
freud is offline
Citaat:
Juice schreef op 27-02-2005 @ 09:49 :
Ik heb tegen mijn ex gezegd dat het hoogtepunt van ons seksleven voor mij het moment was dat ik aan een hier niet nader te noemen vriendin dacht.
Auw.

Ik ben nogal uitgevlogen tegen twee meisjes. We moesten werken en er was een doorschuifsysteem en doordat zij niet op tijd kwamen, liep alles mank. Toen ik ze daarop met haar vriendje zag zoenen, kookte ik over en heb ik haar uitgescholden voor luie egoïst en dergelijke meer.
Oud 28-02-2005, 19:12
Flip!
Flip! is offline
Vandaag maakte ik een meisje uit voor schaap.
Oud 01-03-2005, 08:03
hasseltboy
hasseltboy is offline
De dag is nog jong!
Oud 01-03-2005, 08:19
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nee, ik ben nogal vriendelijk.
Oud 01-03-2005, 09:22
Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Natuurlijk, met mijn perfectie beledig een ieder die imperfect is.
Oud 01-03-2005, 15:13
perfectme
perfectme is offline
Ja, een of andere opmerkzame sukkel uit mijn klas die even moest opmerken dat we al 2 hoofdstukken verder zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vriendin van me: En nu moet ik een 5,9 halen voor mijn CE
Ik: Zó hoog?

Dat was beledigend omdat zij het opvatte als dat ik het zo slecht vond dat ze zo'n hoog cijfer nodig had voor een voldoende voor Frans als eindcijfer. Maar ik dacht gewoon verkeerd na, het was niet expres
Oud 02-03-2005, 16:16
Xymox
Xymox is offline
Ik heb beledig elke dag mensen

Maarja, ik kan er opzich ook niet veel aan doen dat ik altijd overal wat achter zoek en me bij alles beledigd voel.

Maar ik kan me zeer irriteren aan domme mensen, en daar zijn er toch echt teveel van. Ik kan me soms gewoon net inhouden

Vandaag was eerst de politie aan de beurt.
JEZUS! wat zijn die lui bij mij dom. die lui die hebben geen idee waar ze meebezig zijn. Een paar luitjes gooien sneeuwballen tegen hun busje, rijden ze ophun af. En uitenraad rennen ze weg, richting het 'zitplekje' in het centrum van ons dorp. Politie in volle glorie er achter aan, om vervolgens in een stel ondergesneeuwde struiken te rijden, die helemaal kapot te maken en tot stilstand te komen tegen een beeld. Obscene gebaren tijd!

Daarna vond ik het ook eens tijd worden om mensen onder de sneeuw te gooiên ^.^ naja, iedereen dus gezellig terug gooien of iig een leuke reactie geven. Dan opeens zn lompe boer met zn vriendin Rot op domme junkies heb je nix beters te doen ga dood bla bla. Hup, die ook maar de volle laag.

Vervolgens op naar een vriendin dr huis (waar haar broer woont) We gaan gezellig met zn alle op het veldje er voor ene sneeuwballen gevecht houden, en sneak stiekem ff achter om om ze te grazen te nemen, komen er opeens allemaa lui+de broer de grote pillen slikkende stoere gangsta mafia boerenlul er aan rennen 'pak de homo!' Jammer dat die infantiele malloot niet 1x raak kon gooien met die idotige schapen achter zich. Die ook maar de volle laag.

Vervolgens op naar het winkel gebied om winkels te pakken, belt mn vader, en begint vet te zeiken over het feit dat de wiskey 'opgedronken' is en dat ik huis arrest heb. Hem heb ik maar subtieler aan gepakt, maar hij is z'n maloot dat hij niet eens door heeft dat ik hem afzeik. Sins waarneer betekend 1/3 van de vles 'opgedronken'. Bah, domme boer.

Nu verveel ik me dus omdat ik huisarrest heb .

Opschool ben ik ronduit een bitch, maar dat reageer ik gewoon allemaal af op die hersenloze wannebe nazi's. Hoe komen ze erbij dat ze nazi zijn? ze weten er niks van. Maar ach, idioten zijn overal...

Vrolijke dag verder

~*Nik
Oud 02-03-2005, 16:49
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Xymox schreef op 02-03-2005 @ 17:16 :
Ik heb beledig elke dag mensen

Maarja, ik kan er opzich ook niet veel aan doen dat ik altijd overal wat achter zoek en me bij alles beledigd voel.

Maar ik kan me zeer irriteren aan domme mensen, en daar zijn er toch echt teveel van. Ik kan me soms gewoon net inhouden

Vandaag was eerst de politie aan de beurt.
JEZUS! wat zijn die lui bij mij dom. die lui die hebben geen idee waar ze meebezig zijn. Een paar luitjes gooien sneeuwballen tegen hun busje, rijden ze ophun af. En uitenraad rennen ze weg, richting het 'zitplekje' in het centrum van ons dorp. Politie in volle glorie er achter aan, om vervolgens in een stel ondergesneeuwde struiken te rijden, die helemaal kapot te maken en tot stilstand te komen tegen een beeld. Obscene gebaren tijd!

Daarna vond ik het ook eens tijd worden om mensen onder de sneeuw te gooiên ^.^ naja, iedereen dus gezellig terug gooien of iig een leuke reactie geven. Dan opeens zn lompe boer met zn vriendin Rot op domme junkies heb je nix beters te doen ga dood bla bla. Hup, die ook maar de volle laag.

Vervolgens op naar een vriendin dr huis (waar haar broer woont) We gaan gezellig met zn alle op het veldje er voor ene sneeuwballen gevecht houden, en sneak stiekem ff achter om om ze te grazen te nemen, komen er opeens allemaa lui+de broer de grote pillen slikkende stoere gangsta mafia boerenlul er aan rennen 'pak de homo!' Jammer dat die infantiele malloot niet 1x raak kon gooien met die idotige schapen achter zich. Die ook maar de volle laag.

Vervolgens op naar het winkel gebied om winkels te pakken, belt mn vader, en begint vet te zeiken over het feit dat de wiskey 'opgedronken' is en dat ik huis arrest heb. Hem heb ik maar subtieler aan gepakt, maar hij is z'n maloot dat hij niet eens door heeft dat ik hem afzeik. Sins waarneer betekend 1/3 van de vles 'opgedronken'. Bah, domme boer.

Opschool ben ik ronduit een bitch, maar dat reageer ik gewoon allemaal af op die hersenloze wannebe nazi's. Hoe komen ze erbij dat ze nazi zijn? ze weten er niks van. Maar ach, idioten zijn overal...

Vrolijke dag verder

~*Nik
Wat ben jij nou even stoer.
Deze sukk0l dus.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
freud schreef op 28-02-2005 @ 13:59 :
Auw.
Maar zoals ik al zei, daar heeft ze heel wat kutopmerkingen voor moeten maken. (Het was trouwens wel de waarheid).
Oud 02-03-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Xymox schreef op 02-03-2005 @ 17:16 :
ROFL.

"Ja, ik beledig mijn pappie, dus ik ben heel stoer, maar hij weet me nog wel binnenshuis te houden, dus eigenlijk ben ik best wel een beetje dom."
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:36
RanC
RanC is offline
Citaat:
N00dles schreef op 02-03-2005 @ 18:27 :
ROFL.

"Ja, ik beledig mijn pappie, dus ik ben heel stoer, maar hij weet me nog wel binnenshuis te houden, dus eigenlijk ben ik best wel een beetje dom."
Pwned.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:48
hasseltboy
hasseltboy is offline
Alleen omdat je zo'n stuk tekst hebt getypt, ga ik je al homo noemen...

Homo!
Oud 02-03-2005, 17:48
hasseltboy
hasseltboy is offline
Alleen omdat je zo'n stuk tekst hebt getypt, ga ik je al homo noemen...

Homo!
Reageren

Regels voor berichten