Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Duh! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat stukje ben ik na 1 zin mee gekapt, ik werd er ziek van, dit topic is ruk en verder weet ik niets om over te kankeren omdat ik net wakker ben so sue me.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
leuke up he hihiiiiii
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ohja, dat gedoe van dat ons DNA uit 12 strengen zal gaan bestaan.. een tijd geleden was daar ook eens een topic over.
Op de site die toen genoemd werd stond dat er al kinderen met 3 helices bestaan en dat ze telepathisch zijn. Ook zal koolstof vervangen worden door silicium, daar zullen we binnenkort dus allemaal uit bestaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Die site is natuurlijk gelul, maar ik vind die Maya's wel fascinerend hoor. De berekeningen die zij maakten blijken te kloppen en zij wisten misschien nog wel meer dan wij van astronomie. Bovendien zegt de voorspelling helemaal niet dat de wereld vergaat, alleen dat we een soort nieuw tijdperk ingaan. Ik hou zelf helemaal niet van soft gedoe, maar dit is gewoon wiskundig/sterrenkundig vakmanschap
![]() Al dat gelul over DNA, buitenaards contact, dat zijn van die softies die alles ompraten tot iets spiritueels. Nee, die oude Indianenvolken hebben al zoveel juiste voorspellingen gedaan wat betreft astronomie (bewezen!), dat wil ik best aannemen. Of er echt iets opmerkelijks gebeurt in 2012 is de vraag. In elk geval maar eens een telescoop aanschaffen en een spoedcursus sterrenkunde doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
21 december Verwijderd | 48 | 06-01-2012 09:52 | |
De Kantine |
Mars der Besaaiving in de saaiende hitte #1434 Verwijderd | 500 | 27-06-2011 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Apocalypse 2012 ? Oktay-Y | 35 | 02-05-2007 00:10 | |
2012 Weetikveel86 | 110 | 26-02-2007 21:39 | |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 |