Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 11:14
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-03-2005 @ 20:32 :
Elke echte man weet dat je geen vrienden kunt zijn met een vrouw, hooguit zakelijke vrienden ofzo, collega's dus of iets in die trant. Een echte man weet dat hij alleen maar met andere mannelijke vrienden goed zal kunnen praten, het is nou eenmaal zo. Ik ken een jongen die de hele dag om een meisje heenhangt, zij gelooft dat hij gewoon vrienden met haar wilt zijn, maar na een lang gesprek met hem bleek maar weer dat mannelijke vrienden niet mogelijk zijn als vrouw zijnde, het enige wat hij namelijk wilde was een relatie, en dat wilde maar niet lukken omdat hij zo'n stumper was. Tja,

Natuurlijk kan je wel mannelijke vrienden hebben als het de vrienden zijn van vriendinnen. Maar dan leer je elkaar meer kennen als 'vrienden van'

Anyway, als je met een man uitgaat moet je niet denken dat hij je niet zal zien als een (misschien) toekomstige vriendin. Misschien was hij wel 'zoekende'....
He shit, Je verahaaltje klopt bij mij niet. Ben ik dan toch geen echte man?
Wat ben ik dan? een onechte man?
Oud 07-03-2005, 13:03
blupp
blupp is offline
Waarom zo snel veralgemeniseren, iedereen verschilt hoor en meiden zijn misschien anders met hormonen ofzo ja...ik kan ook zeggen dat ALLE MEIDEN indirect zijn en roddelen over andere meiden en blabla omdat superveel meiden dat doen, maar je hebt uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-03-2005 @ 08:49 :
Ik denk dat een bepaalde dosis aandacht, bij mannen een bepaald hormoon losweekt, waardoor ze verliefd worden op een vrouw. Als je maar lang genoeg en frequent genoeg met ze om blijft gaan, is het onvermijdelijk dat ze verliefdheid gaan voelen.
You are só right.

Citaat:
Nu is deze verliefdheid anders dan de op-het-eerste-gezicht-tot-over-je-oren-verliefd,
Het is nog veel heviger.

Citaat:
maar toch, het is erg vervelend voor een vrouw, omdat je dan kunt denken of je misshcien de verkeerde signalen hebt afgegeven:
Dat heb ik wel eens van een vriendin gehoord, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:21
Shitonya
Shitonya is offline
Vrienden van het andere geslacht moet je altijd nog redelijk op afstand houden, want er is altijd wel een...tja hoe moet je zoiets noemen...seksuele aantekkingskracht tussen mensen, of degene moet afschuwelijk lelijk zijn. Dus afstand moet je altijd houden. Zodra er een vriend(in) verliefd wordt, heb je kennelijk niet goed genoeg afstand bewaard en moet je degene zo snel mogelijk duidelijk maken dat je absoluut niet geinteresseerd bent om ongelukken te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-03-2005 @ 10:41 :
a) je hebt al een vriendin
b) je hebt geen behoefte aan een vriendin
c) je wordt niet snel verliefd
d) je bent homo
e) je bent een uitzondering op de regel
a) Nopes
b) Nopes
c) Bwoah, niet heel snel maar ook niet traag
d) Nopes
e) Nogal veel uitzonderingen op je regel dan hoor.
Oud 07-03-2005, 16:41
blupp
blupp is offline
Hehe, mensen zijn oorspronkelijk DIEREN. DIEREN reageren op bepaalde dingen van het 'teefje' waardoor ze worden aangetrokken door het teefje, logisch toch, t kan ook andersom. Maar meiden zijn vaak(niet altijd) gewoon 'liever' qua gedrag en maken wat meer lichamelijk contact, misschien komt het daardoor vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:45
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
blupp schreef op 07-03-2005 @ 17:41 :
Hehe, mensen zijn oorspronkelijk DIEREN. DIEREN reageren op bepaalde dingen van het 'teefje' waardoor ze worden aangetrokken door het teefje, logisch toch, t kan ook andersom. Maar meiden zijn vaak(niet altijd) gewoon 'liever' qua gedrag en maken wat meer lichamelijk contact, misschien komt het daardoor vaak voor.
Vertaling: mensen zijn dieren. Dieren worden geboren en geacht om voort te planten. Dat kan met elk ander geslacht ongeacht of het een vriend(in) is. De mannen worden aangetrokken door de feromonen die om de vrouwen zweven, waardoor ze als een zwerm wespen er boven op duiken. Vrouwen schijnen daar minder last van te hebben andersom.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:55
cupido777
cupido777 is offline
ik heb een aantal vriendinnen waar ik zeer goed mee kan omgaan. Ben niet op ze verliefd ofso, maar meestal andersom.
Pas nog gezoend door ene,

Het werkt dus ook andersom ?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:00
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
blacky schreef op 07-03-2005 @ 10:32 :
De meeste van mijn gewone vrienden zijn mannen en nee geen last van verliefdheid van een van de kanten.
Ik heb wel vrienden die ooit verliefd op me zijn geweest, maar ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet op hun was en juist die mensen zijn nu m'n beste vrienden......duidelijkheid en daar houden ze van i.p.v. hints, want die begrijpen ze toch niet.
Hier moet ik mij bij aansluiten. Ik heb nergens zo'n hekel aan als aan van die ontzettend vage hints. Zelfs voor vrouwen duidelijke hints zijn voor de meeste mannen volslagen koeterwaals, zelfs als we geen rekeing houden dat je in zo'n geval nou eenmaal elles door een roze bril ziet.

Hij zal het denk ik echt meer op prijs stellen als je het hem gewoon vetelt, dan is het ook meteen duidelijk.
Oud 07-03-2005, 18:19
blupp
blupp is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-03-2005 @ 17:45 :
Vertaling: mensen zijn dieren. Dieren worden geboren en geacht om voort te planten. Dat kan met elk ander geslacht ongeacht of het een vriend(in) is. De mannen worden aangetrokken door de feromonen die om de vrouwen zweven, waardoor ze als een zwerm wespen er boven op duiken. Vrouwen schijnen daar minder last van te hebben andersom.
Was meer een melige reactie maar zoiets bedoelde ik ja
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:11
Wolter
Wolter is offline
Ik heb meer vriendschappen met meisjes dan met jongens. Het is notnutoe bijna nooit voorgekomen dat ik op één van die meisjes verliefd ben geworden. Ik heb totaal niet meer gevoelens dan vriedschappelijke gevoelens en helaas is dat voor veel andere mensen niet te begrijpen, die denken gelijk weer dat je verliefd bent...
Zeer frusterend
Reageren

Regels voor berichten