![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het is gewoon ontzettend dom aan te nemen, dat moslims amerika haten omdat amerikanen oa hun cultuur aan het 'vernietigen' zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat niet over alleen maar jou, het gaat over hoe een hele wereld denkt. Je bent echt nog te onervaren om daar iets van door te hebben. Opdringen? Wat valt er op te dringen? Mensen nemen alleen dat over van anderen wat ze zelf willen. (Kolonialisering en bekering in vroeger tijden even buiten beschouwing latend, want dat was te vuur of te zwaard, en daar is nu geen sprake van) |
![]() |
||
Citaat:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je ziet als objectieve toeschouwer toch wel verbanden en internationale trends? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat de stelling betreft, ik kan me moelijk conformen met jouw uitspraak dat alle moslims een diepe haat voor Amerika hebben. Het ligt allemaal wel een beetje genuanceerder.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, en dan vinden *sommigen* het nog steeds zo gek dat men Amerika haat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat een persoon een aanslag pleegt, is ook maar iets van de laatste decennia, en is ontstaan in Europa geloof ik. Dus de Moslims hebben nog maar net door. Wel is er een klein verschil tussen de aanslagen van Moslims en niet-Moslims. Moslims zijn bereid hun leven "op te offeren", omdat hij zodoende in de hemel hoopt te komen. Een niet-Moslim denkt, dood = dood, en zal veel minder snel een aanslag plegen, met een bom om zijn middel. Hij zal de bom waarschijnlijk ergens neerleggen, en hem peren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
1. door een land als geheel, d.m.v. een leger, 2. door een handjevol mensen, binnen een bepaald land. Bij 1 heb je wel veel kracht nodig, en kan je niet met een paar stanleymessen op de vijand afgaan. Dan gaat het om duizenden mannen, allmeaal bewapend met echte wapens, luchtgeschut enz. 2. heb je idd niet veel kracht voor nodig, maar dat is nog maar een nieuwe uitvinding. Jij zegt dat het er al een tijdje was, ik had gehoord dat het in de tachtiger jaren was ontstonden. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar het moderne terrorisme i vooral geinspireerd door Bakunin.
Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 21:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kapitalisme heeft helemaal niets te maken met 'om mensen geven'. |
![]() |
||
Citaat:
idd, Amerika stelt de regels op, houdt zich er bovendien zelf niet eens aan, en valt andere landen die zich er óók niet aanhouden aan. EN opvallend is dat ze alleen die landen aanvallen, die meningsverschillen hebben, terwijl er zoveel landen zijn die zich niet aan verdragen houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moderne asymmetrische oorlogvoering d.m.v. terrorisme is - zo wordt over het algemeen aangenomen - begin twintigste eeuw in Rusland ontstaan met de terroristische groep Narodnaya Volya. Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja het ligt er natuurlijk aan hoe je mijn naam opvat maar dat is niet echt relevant in dit topic dus waarom begin je erover?? Ik zou natuurlijk ook wel een "moeilijk" en diepzinningere naam kunnen pakken maar wat heeft het voor een zin als ik het niet snap of gewoon gebruik om mensen te imponeren?? ZINLOOS!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
wat te doen tegen die amerika haat? juno | 103 | 14-03-2005 23:22 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
friedrich nietzsche, of andere filosofie Zieke Gnoe | 31 | 28-04-2003 14:20 | |
Nederland:broeinest voor moslimterroristen. Fellaci | 85 | 02-02-2002 10:15 |