![]() |
||
Citaat:
![]() Kom op gast, dat je op je 21e nog niet geneukt hebt, moet je niet op een klein meisje afreageren. Wat een mensen op de wereld.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is nu puberteit. Jezelf zoeken, ontwikkelen en uiteindelijk na 10 jaar vinden als je geluk hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien is het gewoon niet praktisch, zij moet op tijd thuis zijn, heeft een vriendengroep met compleet andere interesses, enzovoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (tenminste.. moest hij overgaan tot bepaalde daden.. iets wat hij - god zij dank - nu niet doet!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en JA dan ben je officieel strafbaar en kan je worden beschouw als een pedofiel... dan kan je de maatschappij ook niets verwijten! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat zij niet weet waar ze aan begint.. hoe bedoel je? Kijk, als ze nou wat krijgen en hij zegt na een week: 'kom op schat, werk eens mee, ik wil je neuken'. Dan heeft ze inderdaad een inschattingsfoutje gemaakt. Maar daar ga ik niet vanuit, eerlijk gezegd. En zo werkt het ook meestal niet. Dus hoezo "ze beseft misschien niet waar ze aan begint"? Een 14 jarige is wel jong maar niet achterlijk. ![]() Maar met een ding ben ik het sowieso eens: Het verschilt per geval en het is niet te beoordelen als je niet beide personen kent. Daarom mijn eerste post: Het kan.. maar of het bij jou werkt weet ik niet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Aantrekkelijkheid is erg belangrijk maar lang niet het enige. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt wel een keertje seks hebben met iemand die je aantrekkelijk vindt, maar voor een relatie die standhoudt is wel wat meer nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
never mind, het komt er int kort op neer dat ik niet zo iemand ben die normaal gezien zo'n uitspraken doet.. maarja.... (laat gewoon, ben te moe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En natuurlijk weet ik ook dat het hardstikke spannend is en superstoer is om tegen je vriendinnen te kunnen zeggen dat je zo'n oude jongen versierd hebt. Het zal vast ook ontzettend goed zijn voor je zelfvertrouwen, want kom op, een jongen waar je tegenop kijkt omdat hij zoveel ouder is, vindt JOU leuk. Geweldig toch. Spannend ook. Maar als een jongen van die leeftijd op dezelfde hoogte zit en goed met een meisje van 14 kan praten... op 14 jaar verander je zo snel. Ik was binnen 2 weken ongeveer uitgekeken. @ de topicstarter. Praat er met je maat over. Is wel het eerlijkste wat je kunt doen en dat verkomt een gruwelijke ruzie vermoed ik als je zomaar wat met haar begint. Kijk dan eens wat haar ouders ervan vinden. Als al deze dingen goed gaan en deze mensen er geen problemen mee hebben, heb je iig een beetje kans van slagen. Maar ga niet de vriendschap verpesten, de relatie van dat meisje met haar ouders (want dat gebeurt als haar ouders het niets vinden en zij jou leuk vindt, want dan luistert ze niet meer naar haar ouders, maar is ze zo beinvloed en verliefd dat ze verkeerde beslissingen gaat maken waar ze ontzettend veel spijt van krijgt).
||
Citaat:
maar das logisch?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |