Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
jettje schreef op 12-03-2005 @ 16:29 :
tis jouw lichaam enjouw leven!!!
.. en hun huis ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2005, 21:29
analese
analese is offline
Citaat:
Snees schreef op 13-03-2005 @ 14:58 :
.. en hun huis ...
hoeft niet...kan ook bij hem
maarrr t wil niet gelijk zeggen dat er allemaal dingen gebeuren natuurlijk...want dat is niet de reden waarom we bij elkaar willen slapen
Oud 13-03-2005, 22:43
Lorelei
Lorelei is offline
Ik mocht bij m'n eerste vriendje wel blijven slapen als het maar op de logeerkamer was (en zijn ouders waren thuis). M'n moeder was niet helemaal op haar achterhoofd gevallen en wist ook wel dat ze het niet tegen kon houden. Maar dit gaf haar het gevoel dat de drempel nog net iets hoger was. Ach ja.

Maar misschien is dat een idee... een logeerkamer?
Oud 14-03-2005, 12:20
SB_girl
SB_girl is offline
Eeey,

ook ik heb zo´n ouders probleem. Al ruim anderhalf jaar een vriend maar bij elkaar slapen mag niet, van zijn ouders wel. Maar samen op vakantie gaan vinden ze weer geen probleem. Ik heb er te vaak ruzie over gehad dus leg ik me er nu maar bij neer..
Oud 14-03-2005, 13:07
mikk
mikk is offline
na 7,5 maand en dat was eergister eerst mocht het niet omdat hij niet goed voor mij was, maar ze zien nu in dat het heel goed gaat tussen ons en het mocht voor een keertje. daarnaast vonden ze me te jong (16) en hem te oud (23). nu opeens niet meer. vreemd hé.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
ejfe schreef op 14-03-2005 @ 14:07 :
na 7,5 maand en dat was eergister eerst mocht het niet omdat hij niet goed voor mij was, maar ze zien nu in dat het heel goed gaat tussen ons en het mocht voor een keertje. daarnaast vonden ze me te jong (16) en hem te oud (23). nu opeens niet meer. vreemd hé.
Misschien wilden ze zien of het echt serieus was en moesten ze zelf ook nog erg wennen aan het idee?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:46
mikk
mikk is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-03-2005 @ 14:29 :
Misschien wilden ze zien of het echt serieus was en moesten ze zelf ook nog erg wennen aan het idee?
dat viel op zich wel mee, mn zus heeft ook een oudere vriend maar die is dan wel weer 'de perfecte schoonzoon' . Ze (mijn moeder eigenlijk) vonden dat ik meer investeerde dan hij en dat ik meer met leeftijdsgenoten om zou moeten gaan. nu zien ze in dat het echt heel goed gaat en mocht het voor een keer, maar misschien duurt het nog wel lang voordat het nog een keer mag
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:03
Verwijderd
We sliepen bij elkaar op de dag dat we elkaar ontmoetten. Dat heb je als je ver uit elkaar woont. Als het anders was geweest had het misschien 2 maanden geduurd eer we op dezelfde kamer zouden mogen slapen. Onze ouders zijn wel redelijk modern ingesteld. Mijn moeder heeft zelfs het motto dat ze liever heeft dat we het boven haar hoofd doen, dan ergens buiten in de bosjes.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 15:54
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
Citaat:
zuster schreef op 12-03-2005 @ 15:49 :
Ik was 17 en het mocht eigenlijk meteen. Zeg tegen je ouders dat je ook overdag kunt neuken.
lol... mijn vriend mocht eerst ook niet bij mij op de kamer slapen... dus ik zei precies hetzelfde tegen mun ouders... en sindsdien geen problemen meer mee gehad
Oud 14-03-2005, 16:10
Soowl
Soowl is offline
Citaat:
jettje schreef op 12-03-2005 @ 16:29 :
ben 14 en heb 2.5 maanden officieel met mn vriendje.
mn moeder heeft liever van niet maar ze weet dat t me geenene flikker kan schelen dus slaapt ie gewoon bij me als we willen.
maar zijn ouders doen wel wat moeilijker, leggen ze zon apart matrasje neer enzo. ik doe dan of ik daar slaap, maar na een tijdje ga ik gewoon in zijn bed liggen> we neuken dan niet want dat vind ik een beetje sneu voor ze, maar bij mij thuis wel gewoon, want mn slaapkamer is toch 3 verdiepingen hoger dus merken ze beneden niks. Ik zou zeggen doe t gewoon, ze moeten eraan wennen dat jij het ook doet en als ze moeilijk gaan doen: schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!

succes en veel plezier !!!!!!!

Jet
hoe losbandig, jij kleine puber
Oud 14-03-2005, 16:58
Sobe
Sobe is offline
Citaat:
Soowl schreef op 14-03-2005 @ 17:10 :
hoe losbandig, jij kleine puber
Snienke op dreef!

Redelijkheid lijkt me in dit geval zeker het slimste, en vertrouwen moet ook groeien. De elfstedentocht gaat ook niet over één nacht ijs.
Oud 14-03-2005, 17:11
Verwijderd
Toen ik 16 was mocht ik ook nog niet bij m'n vriendje blijven slapen. Het is ons 1x gelukt om voor elkaar te krijgen dat ik bij hem thuis mocht blijven slapen.. 1 nachtje dus. Maar mijn ouders waren het er absoluut niet mee eens.
Ik begrijp die onzin van ouders niet.. ik was toen nog helemaal niet toe aan seks en ik wou gewoon gezellig bij hem blijven slapen en dan samen wakker worden. Ouders kunnen het je zo vreselijk moeilijk maken om niks.. echt onbegrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:42
blackcloud
blackcloud is offline
volgensmij heeft het idd helemaal te maken met de instelling van de ouders en hoe ze er zelf mee omgaan.
Mijn ouders bijvoorbeeld hebben ieder een apart bed met 10cm er tussenin. Laat staan dat er een meisje op mijn kamer sterker nog in de buurt ervan zou mogen slapen. Zelfs overdag ligt mn moeder al op de loer, ZELFS als het meisje niet eens mijn vriendin is ! (heb geen vriendin op't moment)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:44
Soowl
Soowl is offline
Citaat:
Sobe schreef op 14-03-2005 @ 17:58 :
Snienke op dreef!

Redelijkheid lijkt me in dit geval zeker het slimste, en vertrouwen moet ook groeien. De elfstedentocht gaat ook niet over één nacht ijs.
Eigenlijk ging het per ongeluk, maar inderdaad : 'de elfstedentocht...'
Oud 17-03-2005, 14:52
lauxj
lauxj is offline
ik mocht na drie dagen bij hem slapen. mijn ouders hebben zoiets van: als jij toe bent aan seks doe je dat toch wel. en bovendien zit er een verschil tussen bij elkaar slapen en seks.

ik zou gewoon rsutig met je ouders praten, dat werkt meestal het beste
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:31
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Ik en mijn vriend (ik ebn nu 16, hij 18) mochten pas na 1 jaar en 3 maanden samen in 1 bed slapen. Dus ksnap niet dat je er zo'n probleem van maakt. Ik vond t ook kut dat t niet mocht, maarja. Stiekem kan natuurlijk ook Maar kzal je niet meteen op het verkeerde pad zetten
Oud 17-03-2005, 18:14
Gadje
Gadje is offline
ik mocht het bij mn vorige vriendje wel, 2 x maar dat wel
en bij de huidige mag het niet, maar laat nou net mn vader ziek zijn geworden vorig weekend dus moest ik wel blijven slapen.
al had ik geen spullen bij
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:41
~*kar*~
~*kar*~ is offline
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 15:39 :
Heehh

K heb nou sinds 4.5 maand een vriendje...najah officieel
daarvoor gingen we ongeveer anderhalve maand ook al heel goed met elkaar om...en wast eigenlijk ook al btje me vriendje alleen niet officieel...

Maarrr nu wil ik bij m blijven logeren...gewoon omdat het me gezellig lijkt..en leuk om m te zien als ik wakker wordt..

maar nu mag dat niet van me ouders ...
omdat ik nog maar 16 ben...en ze willen niet 'de kat op het spek binden' zoals als ze dat oohh zo mooi zeggen

Maarjah...wanneer mochten jullie bij je vriendje slapen??
en weet iemand manieren om me ouders te overtuigen ????

whaaaaaaaa........ mijn ouders hebben het ook steeds over de kat op het spek vreselijk!
Oud 18-03-2005, 13:51
eefjee
eefjee is offline
Citaat:
lauxj schreef op 17-03-2005 @ 15:52 :
ik mocht na drie dagen bij hem slapen. mijn ouders hebben zoiets van: als jij toe bent aan seks doe je dat toch wel. en bovendien zit er een verschil tussen bij elkaar slapen en seks.

ik zou gewoon rsutig met je ouders praten, dat werkt meestal het beste
same here na een maandje ofzo sliepen we bij elkaar en mn ouders hebben er totaal geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 22:25
Angel82
Angel82 is offline
ik was 15 toen ik na een maand bij men vriendje mocht slapen me ouders waren wel cooltjes maare das nu btje anders... nu heb ik t ze ook nog niet gevraagt maar ik weet zowat zeker dat t antwoord NEE word en ik ben nu 17 en 2 en halve maand same met mn vriend. hopelijk kan t binnekort wel...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:51
Sabbie
Sabbie is offline
Ik mocht al na een maand ofzo en toen was ik 15.

Nu hebben we al een jaar en een maand bijna, en ik slaap nog steeds bijna elk weekend bij em.

Beetje late reactie.. dit topic is redelijk dood
Oud 20-03-2005, 12:54
Eeffiey
Eeffiey is offline
Ik ben 15 en heb een vriend (nu 10,5 maanden). Ik mocht vanaf ong. een half jaar verkering bij hem slapen. Niet te vaak, nu nog steeds niet, want dat vindt zijn moeder niet nodig. Het is voor haar ook extra moeilijk, want ze is alleen, haar man is vreemd gegaan en nu zijn ze dus 1,5 jaar gescheiden. Zij vindt het niet leuk, de gedachte dat wij gezellig bij elkaar in bed hebben en/of sex hebben. Maar ik mocht het dus al vroeg. Ligt er ook aan dat mijn vriend al 17 is (nu bijna 18).
Oud 20-03-2005, 13:07
Verwijderd
Bij mn eerste vriend moest ik wel blijven slapen omdat we naar een of andere ceremonie van em moesten waardoor we heel vroeg weg moesten. Ik sliep toen bij zn zusje op de kamer. Uiteindelijk sliep ik bij hem thuis gewoon bij hem, en toen ik dat mn ma vertelde mocht hij ook gewoon bij mij blijven slapen.

Huidig vriendje hadden we al sex gehad voordat we uberhaupt bij elkaar sliepen. Toen dat eenmaal wel gebeurde, sliepen we ook gewoon bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 13:16
poly sterene
poly sterene is offline
ik was net 15 en ik mocht na 2 weken al slapen bij em. ik hep het trouwens ook niet eens gevraagd aan mn ouders, ik zei gewoon: ik ga naar een feest in den haag, daarna blijf ik bij em slapen. Ze hadden niet echt veel in te brengen

het was trouwens wel een leuke nacht
Oud 20-03-2005, 14:16
Frozen
Frozen is offline
Ongeveer na een half jaartje.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 19:30
Mvr0uwtjj
Mvr0uwtjj is offline
ik zou gewoon nog een keer met ze gaan praten het is jou lijf en jou wil toch..!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:46
snoodaard
snoodaard is offline
De puber op de maagd binden

Blijf zeuren. Kom met het argument dat jullie als het daar tijd voor is het toch wel zullen doen. Dat het dan beter is dat het veilig en comfortabel is.

Ouders vandaag de dag zijn vroeger nooit jong geweest lijkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 23:08
KiMZz
KiMZz is offline
Ik was 16 toen ik mijn eerste 'echte' vriendje kreeg, die woonde ver weg en zag m alleen in t weekend. Mijn moeder zei na een paar weken al "waarom ga je daar niet heen en blijf je daar slapen in het weekend"...
Oud 26-03-2005, 15:13
Stephanie_89
Stephanie_89 is offline
Uhm.. ik had toen nog geen eens een maand met hem. We bleven soms wel eens tot 5 uur 's ochtends bij elkaar.. en toen ging ie ook nog naar huis om te slapen . Toen dat 2 keer was gebeurd zei me ma.. hij kan beter blijven slapen. en toen kreeg ik een preek van vroeger hoe dat bij haar en me vader was gegaan. Maar m'n ouders zijn gescheiden, ik woon nu bij mijn pa. en toen hij hoorde dat me vriendje al was blijven slapen flipte hij helemaal. dus helaas nu mag t niet meer. Hij is gewoon gek. Hij denkt zker dat je t alleen 's nachts kan doen. Pfff
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 13:07
Verwijderd
Ik ben 15, ben bijna 16 en ik mocht precies een jaar geleden al bij mijn vriendje blijven slapen. Mijn ouders zitten er niet over in. Intussen is het allang uit met dat vriendje, en heb ik al bij veel andere jongens geslapen, maar mijn ouders vinden het gewoon goed. Mijn ouders zijn ook wel heel makkelijk met dit soort dingen, want mijn moeder koopt ook condooms voor me.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 19:47
IRKill
IRKill is offline
Ik ben 15 en had pas geleden een vriendin van 22 (ze is trouwens mijn lerares op school) en ik mocht daar ook niet blijven slapen. Toen heb ik dat toch gedaan (en expres toen ook seks gehad ). Nou toen waren mijn ouders echt over de zeik. Ik denk niet dat ik het komend jaar nog bij een meisje mag slapen. Mijn ouders zijn trouwens ook vreselijk ouderwets wat seks betreft. Maar we hebben een fantastische nacht gehad en gelukkig wisten mijn ouders haar adres niet anders waren ze gekomen. Als je tegen de wil van je ouders in dingen blijft doen kunnen ze daar trouwns niets aan doen .
Oud 27-03-2005, 21:29
Verwijderd
Sure
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 08:33
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik was 17 toen ik bij mijn vriend voor het eerst bleef slapen, hij was toen 23. Zijn ouders zeide in het begin wel van "zou je dat wel doen"" maar na een nacht waren ze het er gewoon mee eens, mijn ouders vonden het vrij wel direct goed.
Oud 29-03-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
IRKill schreef op 27-03-2005 @ 20:47 :
Ik ben 15 en had pas geleden een vriendin van 22 (ze is trouwens mijn lerares op school) en ik mocht daar ook niet blijven slapen. Toen heb ik dat toch gedaan (en expres toen ook seks gehad ). Nou toen waren mijn ouders echt over de zeik. Ik denk niet dat ik het komend jaar nog bij een meisje mag slapen. Mijn ouders zijn trouwens ook vreselijk ouderwets wat seks betreft. Maar we hebben een fantastische nacht gehad en gelukkig wisten mijn ouders haar adres niet anders waren ze gekomen. Als je tegen de wil van je ouders in dingen blijft doen kunnen ze daar trouwns niets aan doen .
haha.hah.ha

ot: Het mocht na 10 mnd ofzo keer van mijn ouders, mocht niet van zijn ouders. Maarja, komt vast nog wel keer. Woon 5 min bij hem vandaan dus ja, heeft ook geen haast.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 11:54
leucomelas
leucomelas is offline
op me 16e mocht ik ineens hele weken bij me vriend blijven, in de vakantie etc. weekenden als ik school had. ze hebben mijn gezeur zolang aangehoord en uiteindelijk hoefde ik het ze nieteens meer te vertellen, ze zagen het wel
Oud 29-03-2005, 12:14
alanis
alanis is offline
Ik vind het allemaal wel schattig om dit terug te lezen zo, het lijkt voor mij allemaal zo lang geleden dat ik met dit probleem zat.

Ik was 16 en mijn vriendje 19. Ik mocht eigenlijk al meteen wel bij hem blijven slapen, van zijn ouders. Deed dat ook af en toe. Hij mocht pas na 7 maanden bij mij blijven slapen, officieel. Mijn moeder sliep toen wel 1 keer in de twee weken bij haar vriend in het weekend, dus kwam mijn vriendje toen wel eens stiekem slapen. Maar goed. Mijn moeder had er meer problemen mee dat er dan een 'vreemde kerel' s ochtends op de badkamer zou zijn, enz. dan dat ik sex met hem zou hebben. Want daar zijn we altijd heel open in, en ze weet ook wel dat we allang sex hadden gehad.

Maar met mijn huidige vriendje was het vrij makkelijk. We zitten allebei op kamers, dus kunnen we lekker zelf bepalen wanneer we bij mekaar slapen. En dat is toch wel de helft van de week. Erg gezellig!
Ik sliep zelfs al met hem voordat we verkering hebben!

Dus advies: ga op kamers! ;-)
Of doe het gewoon lekker stiekem...
Oud 29-03-2005, 12:58
Verwijderd
Mijn vriend bleef naar anderhalve maand ofzo al bij mij slapen. En ik bij hem. Hebben onze ouders nooit echt moeilijk over gedaan. Mijn moeder wilde de eerste keer dat hij op zolder ging, maar dat hoefde geloof ik uiteindelijk niet.
Ik zou het gewoon rustig bespreken met je moeder. Rustig uitleggen alles, kan ze bijna geen nee zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 13:02
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 15:39 :
Maarjah...wanneer mochten jullie bij je vriendje slapen??
en weet iemand manieren om me ouders te overtuigen ????
Het is bij mij nooit een issue geweest.

Misschien is het een idee dat ze je vriend goed leren kennen. Speel open kaart met ze.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:51
Roodkopje
Roodkopje is offline
hey, ik ben ook 15 (en een half ) en ik ga nu 4.5 maand met mijn vriend, hij is 17..
van zijn ouders mag het, ze vinden het allang gezellig zeg maar
maar mijn ouders werken nog heel erg tegen
ze vinden me te jong, het is nergens voor nodig.. blaa..
zelfs niet als we op een aparte kamer slapen
ik zie het een beetje duister in, aangezien mijn broer ook pas na heel lang bij zijn vriendin mocht slapen
(hij is 18.. )

maarja, geduld zal wel de oplossing zijn..
Oud 29-03-2005, 18:05
Shitonya
Shitonya is offline
Was 17 toen ik bij de eerste mongool bleef slapen, daar wisten mn ouders niets vanaf. Bij de vriend die ik nu heb weten ze het wel en nog steeds zijn ze er heilig van overtuigd dat ik dus op mijn 19e pas bij iemand "sliep" ^_^
Ik zou het gewoon niet zeggen tegen je ouders als er niet mee valt te praten. Zeg gewoon dat je bij een vriendin blijft slapen. En dan nog "wat voor LAST hebben ouders ervan als je bij je vriend blijft "slapen"? Alleen het idee dat hun kleine meisje eindelijk in een vrouw veranderd omdat een of ander hormoon haar keihard ontmaagd? Ik zal zulke ouders nooit begrijpen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:08
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
IRKill schreef op 27-03-2005 @ 20:47 :
Kunnen dit soort kinders niet gewoon geband worden?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:15
Mennuz
Mennuz is offline
Dat overtuigen gedeelte is een bitch
Bij een ex van me kwamen de ouders ermee aanzetten om half 10 s'avonds "Joh, straks moet je in het donker naar huis fietsen, blijf maar slapen"
Terwijl een uur later nog een bus ging. en dat fietsen hooguit 8 km was ofzo
Maarja, niet elke ouder springt zo onzorgvuldig met de schaamstreek van hun dochter om.
Word een leidensweg van overtuigen dat je wel een goeie jongen bent en shit. En dat is me nog nooit gelukt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:05
filia dei
filia dei is offline
Mijn moeder vindt het teveel moeite, omdat mijn hele kamer verbouwt moet worden wil er een luchtbed inpassen. Dus ze heeft liever dat we 'seks hebben en dat ie dan om 11 uur weer oprot naar z'n eigen huis' (zo zei ze dat echt). En ze vind dat samen slapen geen extra's aan een relatie geeft omdat als je beide slaapt je toch slaapt en het niet door hebt.

Maar na een slaapfeestje waar hij (en nog 10 anderen) kwamen. Had ik uitvoerig verteld hoe schattig hij er wel niet uitzag toen die op mijn schoot in slaap viel. En nu mag het als het van zijn ouders mag zeggen ze. Zij denken nog steeds dat zijn ouders hartstikke streng zijn. Maar volgens mijn vriendje zijn ze al bij gedraait. Ik weet niet wat er zou gebeuren als we allebij thuis zouden vragen mogen we dan en dan?

Maar ik mag in juni voor m'n verjaardag en m'n examen een tuinfeest geven. En ik heb een paar weken geleden gezegt dat ik als cadeautje graag wilde dat ie mag blijven slapen. En me moeder heeft 't onthouden en gaat 't misschien als verrassing regelen met zijn moeder. (nou jah... nu is 't geen verrassing meer omdat ze het gezegt heeft)
Oud 29-03-2005, 23:41
JCG
JCG is offline
De eerste keer bleef ik bij haar slapen. Haar ouders vonden het niet zo leuk idee dat ik 's nacht om 2 uur nog een uur naar huis zou fietsen. Er werd een extra kussen op haar bed gegooit en daar moest ik slapen. (Toch jammer dat als je het uit maakt met je vriendin dat je de schoonfamilie ook kwijt bent )

De eerste keer dat ze bij mij bleef slapen en ik citeer: "Als jullie maar niet te veel herrie maken"
Oud 30-03-2005, 08:28
Verwijderd
Ik zou zeggen doe maar naar eigen keuze, het is niet dat je anders toch niks zou doen.....

Ouders denken er alleen zo over omdat ze zelf van de gelegenheid gebruik zouden maken denk ik. Maar ja, kan ook gewoon aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 08:46
punxnotdead
punxnotdead is offline
Hmm we sliepen gelijk bij elkaar, en onze ouders doen er niet moeilijk over.
Maarja ik was 18 en zij 17 dus das wel n beetje anders.
Maar mijn mijn moeder had er ook niet moeilijk over gedaan al was ik 16
Oud 30-03-2005, 18:04
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 29-03-2005 @ 19:15 :
Dat overtuigen gedeelte is een bitch
Bij een ex van me kwamen de ouders ermee aanzetten om half 10 s'avonds "Joh, straks moet je in het donker naar huis fietsen, blijf maar slapen"
Terwijl een uur later nog een bus ging. en dat fietsen hooguit 8 km was ofzo
Maarja, niet elke ouder springt zo onzorgvuldig met de schaamstreek van hun dochter om.
Word een leidensweg van overtuigen dat je wel een goeie jongen bent en shit. En dat is me nog nooit gelukt.
whehehe om half 10 whehe ik fiets om 5 uur nog gewoon zelf rustig terug naar huis.. tjah.. eigenlijk sliepen we al bij elkaar omdat we wat in slaap waren gevallen op elkaar
Oud 30-03-2005, 22:55
relyt
relyt is offline
sinds donderdag een vriendin en ze is gelijk vant weekend blijven slapen en ja ook in mijn bed (2persoon) en nee er is nix gebeurd puur om t feit dat we het allebei te vroeg vinden

mijn ouders? lol die maakten er absoluut geen probleem van... me ma: ik vind t best maar als ik wakker word heb je n probleem ohja ze had een condoom op me nachtkastje gelegd terwijl ik die zelf ook wel heb ( doos van een ma )

maargoed het slapen ging prima, wel gezoend geknuffeld aber naturlich maar voor de rest niets hoor... en het is toch wel lekker wakker worden en t eerste wat je ziet is haar

p.s. 1 nadeel ze jat constant me deken had steenkoude poten
Oud 30-03-2005, 23:02
JCG
JCG is offline
Citaat:
relyt schreef op 30-03-2005 @ 23:55 :
sinds donderdag een vriendin en ze is gelijk vant weekend blijven slapen en ja ook in mijn bed (2persoon) en nee er is nix gebeurd puur om t feit dat we het allebei te vroeg vinden

mijn ouders? lol die maakten er absoluut geen probleem van... me ma: ik vind t best maar als ik wakker word heb je n probleem ohja ze had een condoom op me nachtkastje gelegd terwijl ik die zelf ook wel heb ( doos van een ma )

maargoed het slapen ging prima, wel gezoend geknuffeld aber naturlich maar voor de rest niets hoor... en het is toch wel lekker wakker worden en t eerste wat je ziet is haar

p.s. 1 nadeel ze jat constant me deken had steenkoude poten
Je poten opwarmen aan haar, dan leert ze snel genoeg af om je dekens te jatten
Oud 30-03-2005, 23:07
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Het gaat mijn moeder geen flikker aan bij wie ik in bed lig. De eerste keer dat ik bij iemand anders in bed lag, was ik 15. Bij de 2e persoon 16, en die ligt nog steeds naast me.

Ik heb het trouwens hier nog nooit over gehad met mijn moeder.
Reageren

Regels voor berichten