Bij ons heeft iedereen CKV gehad als ie van school komt, op BBL en KBL na want die zitten niet in de bovenbouw bij ons.
3&4 VMBO krijgen ook CKV, activiteiten bezoeken, knutselwerkjes maken..
4HAVO&4VWO krijgt gewoon een bagger pakket.
- We moeten aan het begin van het jaar al onze bonnen inleveren omdat school dingen voor ons gaat uitzoeken. Je moet dus voor al je activiteiten zelf gaan betalen, en als het gratis is moet je het eerst aan haar vragen want misschien is het niet goed geneog voor CKV..
- We hebben het boek "Ziender Ogen Kunst" (CKV1) denk ik maar 1 keer gebruikt, toen we dat gedoe van die moldau moesten zien in het boek. Voor de rest kan je het boek eventueel gebruiken als inspiratie van praktische opdrachten.
Ik vind dat je bij ons best veel moet doen voor CKV1.
- 10 culturele activiteiten
- 4 PO's met daarin 1 praktische activiteit (een zelf gemaakt muziekstuk, een scene, een perfromance) en 1 theoretische scriptie van 2000 woorden.
- Elke periode 3 presentaties over verschillende onderwerpen waaronder iets uit je scriptie.
- Nutteloze opdrachten die de docent aangeeft.
Waardoor ik 140 minuten per week gewoon niets zit te doen omdat je in de les geen tijd mag besteden aan theoretische dingen omdat je daar de PC voor nodig hebt. En praktische dingen kunnen niet uitgebreid want er is geen apart materiaal gekocht voor CKV1-ers dus die mogen kleine beetjes lenen van de 1e, 2e en 3e klas.
Gatverdamme, ik haat het vak echt