Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 11:47
Jules
Jules is offline
Citaat:
maanmeisj schreef op 06-04-2005 @ 17:10 :
Is dat hetzelfde als aanstippen wat ze normaal altijd doen..?
( wat ik echt een ramp vind)
en kun je de inhoud van dat flesje, ook ergends kopen..?
Nee dat is met stikstof. Denk niet dat je het ergens kopen kan, heb het idee dat dit een zelf bedacht middeltje is.

En Gmom zo vies vind ik je verhaal niet, mijn wratjes zijn allemaal doorschijnend geworden en daaronder zit zwart, ik ging er 1 open maken met een tenenknippertje en het zwarte was geen blaar maar allemaal prut. En daaronder zat gewoon weer de wrat, dus volgens mij helpt mijn spul helemaal niet en het prikt als een gek. Maar ik hou het gewoon een maand vol, kijken wat ervan komt.
Oud 17-06-2005, 14:50
charming_aine
charming_aine is offline
Citaat:
W1A schreef op 25-03-2005 @ 10:05 :
Aan laten stippen (bevriezen met stikstof) bij de huisarts helpt ook wel.
ja helemaal mee eens...
Oud 17-06-2005, 16:27
Mara
Mara is offline
Citaat:
charming_aine schreef op 17-06-2005 @ 15:50 :
ja helemaal mee eens...
Wat een nuttige up toch weer.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 17:49
Infern0
Infern0 is offline
Na hoeveel dagen vallen aangestipte wratten eraf? Ze zijn inmiddels zwart.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 17:54
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 18-06-2005 @ 18:49 :
Na hoeveel dagen vallen aangestipte wratten eraf? Ze zijn inmiddels zwart.
Bij mij was het binnen een week na aanstippen...maar toen kwam hij weer terug
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 22:38
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
AirWave94 schreef op 25-03-2005 @ 00:08 :
Ja, kan ook maar volgens mij is er een middel wat je gewoon kan kopen en dan er op druppelen oid. Is wel een stuk makkelijker. En zoals je zei kan hij zo weer terugkomen.
Dat kan. kan je gewoon bij de drogist halen.. weet alleen ff niet hoe dat heet... Het is een superklein flesje... blauw doosje volgens mij... ik heb het ook wel eens gebruikt een aantal jaar geleden, naar 1,5 week was hij weg.
Na een jaar kwam hij weer terug op precies dezelfde plek, toen weer met dat spul gedaan en na zo'n 4 dagen was hij weg en is tot nu toe niet meer terug gekomen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 22:52
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-04-2005 @ 22:16 :
ghehehe dan nu het echte vieze verhaal. ik heb in mijn hele leven 1 klein wratje gehad, en die heb ik zelf verwijderd, niet door rare middeltjes, maar gewoon eruit getrokken. heeeeel lang gepeuterd en toen ineens kwam het weefsel eruit. en bloeden als een rund, maar na een week zag je er echt niks meer van. daarna nooit meer iets gehad. en dat nog wel terwijl ik paardenschijt had staan scheppen.
Dat heb ik bij 1 van mijn wratten vroeger ook zo gedaan ja.

Die zat op de rug van m'n duim, en heb ik er gewoon "afgebeten".
Die wrat was echt enorm irritant ik schaafde hem vaak al half open, en dan herstelde die weer wat. Hij was ook helemaal rond, het leek op het eerste gezicht niet zo erg op een wrat.

Ik schaamde me zo voor die wrat dat ik hem er een keer afgebeten heb ( op school notabene, lekker slim het bloedde als een runt ) Hij is weg gebleven! en ik heb er geen litteken aan over gehouden. Niet dat het aan te raden is....

Ik denk haast dat iedereen in z'n leven een periode heeft dat hij of zij veel wratten heeft. Ik had dat toen ook en nu nooit meer. Mijn broertje heeft ook zo'n periode gehad dat z'n hele handen vol zatten.
Oud 18-06-2005, 22:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik heb trouwens ooit eens gehoord van m'n huisarts dat wanneer je veel nagels afbijt je ook meer kans hebt op wratten, omdat je huid dan vaak nat wordt en je meer kans hebt op dat soort infecties.
Oud 19-06-2005, 14:29
Spydogez
Spydogez is offline
Formule gel. Dat is doorzichtih spul als het uit de tube komt, en kristaliseerd na een paar seconden als je het op de wrat hebt gesmeerd. Vaak herhalen, geduld hebben. Pleister erop als je het erop hebt gesmeerd.
Oud 19-06-2005, 21:50
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
TIEN schreef op 26-03-2005 @ 16:44 :
je hebt ook wratnerr gwoon bij de kruitvat ed, maar of dat echt helpt.. bij mij gingen ze ong na half jaartje vanzelf weg
Dat heb ik gekocht, heb er n paar onder mn voet, ben benieuwd of t werkt. Had als kind ook n paar, die heeft de huisarts gestipt, was zeer pijnlijk (toen).

Heb al eens n zalfje gehad van de huisarts, maar werkte niet echt. Heeft er iemand trouwens n tekening met de doorsnee van zon ding, ben wel benieuwd hoe diep zon ding nou is...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 22:55
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
AirWave94 schreef op 25-03-2005 @ 00:03 :
en wegbijten oid heeft natuurlijk ook geen zin.
ow bij mij wel hoor, op de basisschool had ik er een paar op 1 vinger, na flink me tanden erin te hebben gezet (en berg pijn en beetje bloed) waren ze weg en bleven ze weg, nu niks meer van te zien. 1tje is vanzelf weg gegaan, me eigen methode deed daar teveel pijn voor
Oud 20-06-2005, 12:20
Verwijderd
Ik gebruikte vroeger Noxacorn met zown flesje deed je vet lang, het was aanstip vloeistof, nu had ik weer een aantal wratjes en was ik naar de apotheek gegaan om een nieuw flesje te halen, ze hadden er nog 2 maar mochten het eigenlijk niet meer verkopen, omdat het uit de handel is gehaald, stiekem kreeg ik het toch mee, en het werkt super goed, drie dagen aanstippen en ze zijn weg, bij ander aanstip vloeistof worden je wratjes week en dan ging ik er weer aan zitten friemelen en dan verspreidde ik het alleen maar meer etc, maar bij dit spul droogt het je wratje uit, ik had al veel geprobeerd voor ik dit weer probeerde, zoals ducktape en vloeistof en zelfs aanlaten stippen bij de huisarts(auw).. maar dat werkte allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Party_P schreef op 19-06-2005 @ 23:55 :
ow bij mij wel hoor, op de basisschool had ik er een paar op 1 vinger, na flink me tanden erin te hebben gezet (en berg pijn en beetje bloed) waren ze weg en bleven ze weg, nu niks meer van te zien. 1tje is vanzelf weg gegaan, me eigen methode deed daar teveel pijn voor
Ieuw

Ik gebruik elke keer weer een ander spulletje. Sommige dingen werken, andere niet of maar één keer. Vroeg of laat gaan ze allemaal wel weg, toch?

(heb er nu ook geen meer)
Oud 20-06-2005, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb toen ik klein was een keer een wratje gehad. Die heb ik iedere avond aangestipt met medicinale alcohol en op een gegeven moment hing ie nog maar een stukje vel vast, heb ik toen losgetrokken en sindsdien nooit meer last van gehad
Oud 20-06-2005, 17:10
Roadrunner
Roadrunner is offline
is het voldoende om één keer n wratje bij de huisarts te laten aanstippen (stikstof) , of moet je dat nog eens laten herhalen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:50
Cola
Cola is offline
niet altijd, soms moet je nog een keer.
maar gewoon niet moeilijk doen, gewoon naar de dokter en bevriezen die hap, en ze sterven daarna van zelf wel af( dan worden ze zwart enzo ) zo niet ga je gewoon nog een keer.
heeft bij mij perfect gewerkt, ik had 4 jaar geleden redelijk veel wratten en nu zijn ze allemaal weg
Oud 21-06-2005, 09:57
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
IK heb gisteren dat Wartnerspul geprobeerd, 20 sec op elke wrat gehouden, ben benieuwd hoe het werkt... En of het werkt..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 12:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 21-06-2005 @ 10:57 :
IK heb gisteren dat Wartnerspul geprobeerd, 20 sec op elke wrat gehouden, ben benieuwd hoe het werkt... En of het werkt..
Is dat ook zo'n soort stikstofspul? Dat deed pijn, maar volgens mij deed mijn moeder veel langer dan twintig seconden Ze werden uiteindelijk wit en zachter en toen gingen ze weg
Oud 21-06-2005, 14:32
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 21-06-2005 @ 13:17 :
Is dat ook zo'n soort stikstofspul? Dat deed pijn, maar volgens mij deed mijn moeder veel langer dan twintig seconden Ze werden uiteindelijk wit en zachter en toen gingen ze weg
T deed geen pijn, voelde wel apart. Heb ze ms minder dan 20 sec erop gehouden, kwam n soort blaartje rond. Anders als t niet is gelukt probeer ik t nog es
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 17:28
Infern0
Infern0 is offline
Ahh heb ze laten aanstippen en nu is het zwarte eraf aan het gaan. Maar ik zie eronder nog een oneffenheid zitten. Moet ik dat nu weer opnieuw laten aanstippen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten