![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tip: Haal eerst al 't dode gevoelloze weefsel weg, en doe daarna pas de formule W erop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Naar de huisarts en aan laten stippen. En als hij dan niet weg gaat; nog eens. En nog eens. En nóg eens. Tot hij weg is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij de dokter wordt het wit, na een tijdje komt er ook vocht onder. Bij die wartner wordt het wit maar dat trekt na een halve minuut alweer volledig weg. Ook kan je dat spul er heeel lang ophouden zonder dat het pijn doet (zoals bij de dokter, dat stekende gevoel). |
![]() |
||
Citaat:
Wartner is idd een prutmiddel, en formule W 'vreet' gewoon je huid weg. Bleh
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
allemaal van die vieze kindjes! ![]() zag er ook tegenop en het deed even een klein beetje pijn worden bloedblaren maar het was wel helemaal weg al die thuiszooi hielp bij mij niet
||
Citaat:
||
Citaat:
En Formule W heb ik al zó vaak geprobeerd toen ik wratjes had: dat werkte echt voor geen meter bij mij. Bij mij zijn m'n wratjes (ook 1 met 10 kindjes ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je naar de dokter gaat moet je ook nog een paar ker terug komen, dacht ik, gaan ze echt niet vanzelf weg??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ts: de meeste huisartsen praktijken hebben eens per maand een zgnd 'wrattenspreekuur' dan hebben ze een grote fles stikstof waarmee ze je wratten aanstippen, dit zou moeten helpen ![]() verder zijn er een heleboel andere middeltjes. bijv. formule W of duoform (of duofilm ofzo?) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Het wordt nogal wit, dus doe 't als je niet meer 't huis uitmoet 2) Haal al 't dode weefsel zo goed mogelijk weg, zodat je zo dicht mogelijk bij 'gezonde' huid zit 3) Formule W er flink op smeren 4) Niet meer aanraken 5) Na een aantal uur kan je de formule W incl een laagje huid (ja, dit klinkt vies ![]() 6) Weer formule W erop Dit gewoon lang herhalen, op een gegeven moment is 't wel weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je gaat pulken kun je je huid kapot trekken, kan gaan bloeden of erger nog; gaan zweren. Gewoon lekker vanaf blijven en het werkt als een tierelier!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja, morgen doc ![]()
|
[QUOTE]DarkSide schreef op 25-03-2005 @ 00:07 :
[B]Wratten betekenen dat je een onhygienische viespeuk bent. Uhm, dat is niet waar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
( wat ik echt een ramp vind) en kun je de inhoud van dat flesje, ook ergends kopen..? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wratten aanstippen ellen16 | 18 | 15-08-2005 07:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
wrat...rood en zwart na aanstippen? I love stars | 20 | 09-07-2005 11:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rare bult wrat? Angeleyes16 | 6 | 11-04-2005 14:37 | |