![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft zij nog naar jou geglimlacht tijdens het gesprek en jij naar haar?; Je zegt althans dat het een leuk gesprek was.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verwacht er nu niet té veel van, dat ze je meteen gaat knuffelen en spontaan vanalles samen te gaan doen. Keep it cool. Bovendien mag ze toch ook met anderen praten, hoeft niks te betekenen. Gewoon volhouden en probeer wat te ritselen dat je haar na schooltijd ook eens kan zien. (gezamelijk huiswerk opdracht ofzo)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NOOOOO, je moet NOOIT opgeven!!!! Hou vol man, ZEG gewoon dat je haar leuk vind!! DOE HEEET!!!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() U're fucking kidding me ![]() Gewoon een keer wat gezelligs met haar (alleen!) gaan doen, naar de film ofzo. Als ze dan een btje hint naar meer dan komt het helemaal goed, als ze dat niet doet dan heb je gewoon een gezellige avond met een goede vriendin. Zij mag namelijk ook wel een btje initiatief tonen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zit vaak genoeg bij dr.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zeg het nu gewoon, beter nu afgewezen worden dan haar over 60 in een bejaardenhuis tegen te komen en dan hoor je haar zeggen "dat was altijd zo'n schatje" ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Haar mee uit vragen? TotaleOnzin | 6 | 20-03-2015 00:24 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd op een meisje waar ik al een tijdje mee bevriend ben tm4u | 6 | 30-12-2014 07:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
m'n borsten shopaholicxoxo | 7 | 18-08-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje uit m'n klas Nelvalhil | 23 | 23-04-2013 16:04 | |
Liefde & Relatie |
M'n klas ofniet | 20 | 19-05-2004 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind m'n ex ALWEER leuk!!! HELLUPH!! Wat moet ik hiermee?? kopspijker87 | 56 | 19-06-2003 17:23 |