Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 01:00
Verwijderd
Zo weinig nadelen in de relatie die ik heb dat ik er ook nu niet eens opkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 06:33
A*
A* is offline
Heel af en toe zuipt hij zich helemaal naar de klote, en dat is wel vervelend. Maar dat is dan ook alles.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 06:56
Verwijderd
Ehm, kleine dingetjes, dat hij zijn was niet in de wasmand gooit ofzo en één grote ergernis is dat hij erg traag is met dingen - hij komt altijd nét op tijd enzo, en hij reageert heel traag. Dat is wel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 07:23
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-04-2005 @ 17:13 :
Hey,

Ik vroeg me af of de mensen hier die een relatie hebben hier ook nadelen hebben ondervonden hiervan. Ik heb nu een maand een nieuwe vriend en ik erger me er heel erg aan dat hij zoo jaloers is. Dit vind ik dus weer een nadeel van een relatie hebben. Altijd iemand die je 'in de gaten houdt' en wil weten wat je doet enzo..
Hebben jullie ook zoiets? En wat doen jullie eraan?

x Kim
Tja the jealousy thing is bij de mijne niet makkelijk, ik vind dus, dat als je in gezelschap van anderen zoveel mogelijk met anderen om moet gaan ipv met elkaar, logisch toch? Anders is uitgaan ook geen reet meer aan...
Ook vind ik t lastig dat hij zich moeilijk beweegt in sociale contacten, op n 1 of andere manier heeft hij veel bevestiging en aandacht nodig, en als hij die niet krijgt raakt-ie helemaal geblokkeerd enzo . Hij heeft gewoon te accepteren dat ik naast hem ook nog veel andere contacten heeft, en t zou makkelijk zijn als hij hetzelfde zou hebben, dan begrijp je elkaar tenminste.

(Zo dat lucht op omdat er ff uit te gooien )

Ow ja de afstand maakt t less easy.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 08:41
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik kan er niet tegen dat hij heel vaak dingen veel beter weet dan ik, en dat hij dieper nadenkt over de gevolgen van dingen die ik doe. (wat aan de andere kant ook wel heel lief is, maar soms ergert me dat)
maargoed, dat zal wel aan het leeftijdsverschil liggen
Reageren

Regels voor berichten