Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom je regelmatig in het zuiden van het land? Op de manier waarop jij over het zuiden praat, mag ik de voorzichtige conclusie trekken, dat dat niet het geval is. In de meeste normale, kleine dorpjes wordt er niet zulke kleding opzichtig gedragen, en komt men niet nadrukkelijk uit voor hun radicale gedachten (als ze die al hebben.) Ik ga hier heus niet beweren dat er geen problemen zijn of kunnen voorkomen, maar ze komen heus niet alleen voor in het zuiden. De laatste tijd komen deze berichten nu uit het zuiden des lands, maar ik meen me te herinneren het tot een tijdje geleden vooral in de grote steden onrustig was en in de overige delen van Nederland...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wil je zeggen dat er niet minder allochtonen wonen in dorpen in het zuiden dan in de Randstad?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
anyway, t hele land is verzuild geweest en later weer ontzuild, niet alleen t zuiden van NL. en bij mijn weten heeft de ver/ontzuiling hier niet meer sporen nagelaten dan in het 'noorden' hier was de katholieke zuil t grootst, in het noorden de protestantse, maar dat heeft in t noorden toch ook geen invloed gehad op eventuele radicalisering? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Andeweg, Rudy B.; Andeweg, R. B.; Irwin, Galen A. ![]()
||
Citaat:
hier in en rond amsterdam zijn er toch ook veel katholieken?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar is dat vergelijkbaar met iets als kanaleneiland / overvecht? en komen de "rand"jongeren daar in aanraking met de positieve kant van de allochtonen? ik ben echt niet pro, maar ik vind wel dat je mensen ooit zomaar over 1 kam kan /mag scheren... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik weet niet precies wat je met 'rand'jongeren bedoelt... Kansloze, laagopgeleide of ongeschoolde, agressieve hangjeugd? Zo ja: die komen natuurlijk niet in aanraking met d epositieve kanten van allochtonen. Dat zijn üntermenschen en die moet je vooral niet beter leren kennen! In mekaar meppen, dat moet je! Maar over het algemeen zijn er hier niet meer spanningen tussen autochtonen en allochtonen dan elders, heb ik het idee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ken er nog een.. Jij moet gestenigd worden omdat je achterlijk bent. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Proves my point. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: ik zie in mijn geboortedorp ook steeds meer mensen met lonsdale lopen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, net zo iets als 50 cent ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 |