Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2005, 00:51
the_conquer
the_conquer is offline
wil je me even de volgende dingen uitleggen:

waarom je er nog tijd in haar wilt steken? Denk dat je wel veel beter je tijd in iemand anders kunt steken.
Oud 27-04-2005, 02:53
Verwijderd
Weet je wat ik niet begrijp? Waarom je probeert jezelf voor de gek te houden. Je hebt met je eigen ogen gezien dat ze je geblockt heeft (aangezien je dat op 4 sites hebt gechecked toch?). Je hebt gehoord dat het veel te stil was, tijdens die zogenaamde voetbalwedstrijd. Ze verzint stomme dingen en geeft haar moeder de schuld. En toch lijkt het alsof jij maar WIL geloven dat ze niet liegt.. Dat is toch stom?

Jij moet echt even respect voor jezelf opbrengen, want van haar hoef je dat niet te verwachten. Hoe oud is dat mens eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:11
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 27-04-2005 @ 03:53 :
Weet je wat ik niet begrijp? Waarom je probeert jezelf voor de gek te houden. Je hebt met je eigen ogen gezien dat ze je geblockt heeft (aangezien je dat op 4 sites hebt gechecked toch?). Je hebt gehoord dat het veel te stil was, tijdens die zogenaamde voetbalwedstrijd. Ze verzint stomme dingen en geeft haar moeder de schuld. En toch lijkt het alsof jij maar WIL geloven dat ze niet liegt.. Dat is toch stom?

Jij moet echt even respect voor jezelf opbrengen, want van haar hoef je dat niet te verwachten. Hoe oud is dat mens eigenlijk?
Ja je hebt wel gelijk .... ze is 17.
Maarja ze is zo leuk... qua uiterlijk dan qua innerlijk niet blijkt nu maar....
Maarja van een mooi bord kun je niet eten

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:53
groovy
groovy is offline
Misschien heb ik iets gemist

maar jullie zouden na die wedstrijd toch afspreken? Is dat niet doorgegaan? Waarom ben je niet gewoon naar haar toe gegaan en het dan later recht in haar gezicht gevraagd?

Ja misschien heb ik het niet goed begrepen, heb alles beetje snel doorgelezen..

Maar waarom is die afspraak dan niet doorgegaan, jullie zouden toch naar de film gaan? Want dan zou ze toch wel interesse moeten hebben?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 11:40
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
groovy schreef op 27-04-2005 @ 11:53 :
Misschien heb ik iets gemist

maar jullie zouden na die wedstrijd toch afspreken? Is dat niet doorgegaan? Waarom ben je niet gewoon naar haar toe gegaan en het dan later recht in haar gezicht gevraagd?

Ja misschien heb ik het niet goed begrepen, heb alles beetje snel doorgelezen..

Maar waarom is die afspraak dan niet doorgegaan, jullie zouden toch naar de film gaan? Want dan zou ze toch wel interesse moeten hebben?
We zouden inderdaad naar de film gaan maar omdat dit voorgeval plaatsvond en we er ruzie om kregen hebben we verder niet meer afgesproken. Bovendien hadden we ook nog niets concreets afgesproken hoor omdat we de film van 7 uur wilden maar het nog niet zeker was of we dat zouden halen.
Reageren

Regels voor berichten