Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() compleet met makeupjes en een ego van hier to heel erg ver ![]() |
![]() |
|
ben ik de enige hier die het echt VRESELIJK vind?
Nagelak boeit me geen reed, maar mascara, lijntjes, lippenstift en oogschaduw bij jongens vind ik vreselijk. Ik vind het persoonlijk het hele beeld van "mannelijk" en "vrouwelijk" verstoren!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
besides, jongetjes met vrouwelijke trekjes zijn lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en...ik bedoel alleen dat 2 jaar geleden mannen bij dit topic "EWWWWWWW!" zouden zetten en ze het vreselijk zouden vinden om het nog maar zelfs te proberen. Dat daar verranderingen in komen is op zich niet erg...maar zometeen lopen alle jongens in jurken en sandaaltjes met makeup, en de vrouwen in baggy broeken met tenten-shirts, hun haar kaalgeschoren en een baard... ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik vind vrouwlijke jongens ook altijd erg mooi, niet dat ze van mij allemaal in het roze hoeven te gaan lopen, maar make-up (subtiel aangebracht) en lange fluwelen rokken en vooral géén borsthaar/snor/baard/okselhaar/lang beenhaar ( ![]() ![]() Ik vind make-up iets toevoegen aan je uiterlijk, je kunt jezelf als je wilt ermee uiten, en waarom zou je dat als man zijnde niet doen?
|
k vind het vrij nutteloos maar ach t kan misschien wel leuk staan maar k zie liever gewoon meisjes met make-up en jongens zonder
(en ja ik promoot hier fijn het standaart beeld van de "man" en "vrouw") (en ja uiteraard horen vrouwen ook achter aanrecht en moet de man de kost verdienen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik heb foto's van je hier gezien en geloof me, je ziet er echt niet uit als een meisje, de enige die je aanzien voor vrouw zijn blinde, of van die personen die grappig proberen te zijn. en inderdaad maar goed dat er ook nog open - minded people zijn. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ben t met Morphia eens hihihi
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mja en dat kruisje is oowk niets inderdaad.. (woei wat ben ik weer aant afkraken.. mja tblijft mijn mening) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik zou het nooit gewoon naar school doen ofzow....
maar we gaan misschien met een hele groep vrienden (iets van 20 man) een keer zoiets doen op een schoolfeest....maar dan egt overdreven, zodat we erbij lopen als marilyn manson ofzow want die schoolfeesten zijn tog altijd in van die grote discotheken....kijken of ze ons binnen laten ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
voor altijd player??? oODuShIOo | 60 | 25-09-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |