Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2005, 12:10
Luusjuh
Luusjuh is offline
ik ook !!!
korfbal is gewoon lijp !!
afgelopen weekend nog een toernooi in
leeuwarden gehad...!! het was egt mega cowl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 14:41
Anno2007
Anno2007 is offline
korfbal is gewoon coowl! Doe t nu zo'n ehm 12 jaar ofozw, nog steeds keivet! en zaterdag kampioenswedstrijd DSO B1 - albatros B2. We moeten thuis, en enkel als hun winnen zijn we samen kampioen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 14:49
Verwijderd
Wij hebben hier geen korfbal vereninging
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:47
knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb al heel lang niet meer gekorfbalt

Ik ga dit jaar echt meedoen met bedrijfskorfbal
Is pas in Mei ofzo maar toch
Oud 09-10-2005, 17:43
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Oeh zomaar weer eens een korfbaltopic

korfbal is leeeuk ik zit nu in de a1 bij Rood Wit (goh waar komt dat nou weer vandaan ) Spelen toch 2 klasse wat redelijk hoog is voor onze vereniging.

Ik vind de feesten ook altijd zooo leuk Ga ook wel eens naar die van de voetbal, maar dan vind ik die bij de korfbal toch echt wel veel gezelliger hoor!

En sjaa homosport? Tis juist gemengd, dus sja dat ze bij voetbal nou met zn 11en onder de douche staan , bij korfbal is dat nog altijd gemengd he
Oud 09-10-2005, 18:35
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Guissie schreef op 08-06-2005 @ 15:23 :
Gezellig is relatief .. en het hangt er maar vanaf wat je gezellig vindt..
Er hangt over het algemeen bij korfbal clubs een leukere sfeer dan bij voetbal... Dan kan je zeggen dat gezelligheid relatief is... Maar dan is alles relatief.
Oud 10-10-2005, 14:15
Anno2007
Anno2007 is offline
wij spelen trouwens ook 2e klas, wat redelijk hoog is voor ons, en dan kampioen worden (H), onze c1 speelt ook 2e klas, maar daar ga t nie zo goed meej
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 14:59
Chosen
Chosen is offline
Korfbal is wel leuk . Alleen sinds die focking plastic gedrochten die ze korven durven te noemen er zijn vind ik het serieus minder leuk . Zit in het 9e van Oranje Wit Vrienden-team =D altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 17:37
Anno2007
Anno2007 is offline
hahahaha we hebben laast tegen oranjewit b1 (uit dord) gebekert...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 12:07
Vief.
Vief. is offline
waarschijnlijk omdat ze het niet kennen en daarom denken van oooh dat is toch wel stom.

ik dacht het ook altijd maar me zus sleurde me een keer mee en liet me zien hoe leuk het was!!
Ik ging mee trainen en ik doe het nu 1 jaar echt superleuk vind ik het!
Oud 20-10-2005, 12:08
Vief.
Vief. is offline
Citaat:
Chosen schreef op 11-10-2005 @ 15:59 :
Korfbal is wel leuk . Alleen sinds die focking plastic gedrochten die ze korven durven te noemen er zijn vind ik het serieus minder leuk . Zit in het 9e van Oranje Wit Vrienden-team =D altijd leuk.
ik vind die korven echt 80 keer beter spelen! ze gaan er allemaal in! Alleen ze zien er nietttttt uit!
Oud 20-10-2005, 12:10
Vief.
Vief. is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 23-05-2005 @ 18:01 :
Ik korfbal nu 8 jaar bij PKC..en hier is die hele korfbal mentaliteit heel anders! We hebben hier erg veel leden en korfbal is hier sport nummer 1. Dus dat is weer een andere kant! Korfbal is geweldig en heerlijk! Een duel aangaan vind ik een uitdaging en geeft me een kick. Ik zeg altijd maar tegen mensen die zeggen dat het ene mietjessport is dat ze maar eens mee moeten trainen

offtopic: PKC is niet arrogant en vervelend voordat de vooroordelen komen
haha pkc is best wel goed dat ze hierdoor soms wel arro trekjes beginnen te krijgen hoor!
Oud 20-10-2005, 16:07
Anno2007
Anno2007 is offline
ff offtopic: PKC vindt zichzelf alleen een beetje goed.... (en toen wonnen we van hun =D)

maar ontopic: mijn conditie is beter dan een boel andere die een andre sprot doen dan korfbal...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 13:00
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 20-10-2005 @ 17:07 :

maar ontopic: mijn conditie is beter dan een boel andere die een andre sprot doen dan korfbal...
Ik heb jarenlang op korfbal gezeten, ben er 2 jaar geleden ofzo afgegaan, omdat ik de club juist helemaal NIET gezellig vond. De sport begon me ook te vervelen en ik had helemaal niet zo''n goede conditie toen ik op korfbal zat . Nu zit ik op basketbal en echt wel dat het veeeel zwaarder is en dat je er een betere conditie van krijgt. Bij de basketbal vind ik het ook veel gezelliger maar dat verschilt natuurlijk ook per club
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 13:14
Anno2007
Anno2007 is offline
ik denk dat t ook voor een groot deel mee te maken heb op welk nivo je speelt en nog meer hoeveel jij je inzet... welke klasse heb je gespeelt???

en gezelligheid ligt per persoon verschillend (dus hoeft zelfs nie aan de club te liggen)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 21:48
ook hallo
ook hallo is offline
Geen idee welke klasse ik heb gespeelt zo hoog zou het niet zijn geweest, en als er bijvoorbeeld 3 B's waren zat ik meetsal in B2 ofzo...

Maar met basketbal speel ik ook echt NIET hoog en het is gewoon over het algemeen veel zwaarder..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 14:46
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Nou over het algemeen moet je bij ons echt wel een goede conditie hebben wil je een beetje mee kunnen doen en wij spelen 2e klas.

Trouwens iedereen alweer zin om de zaal in te gaan? Ik wel, aangezien ik in de zaal veel minder last van mn enkel heb en dus ook eindelijk weer hele wedstrijden kan gaan spelen
Oud 25-10-2005, 15:15
Vief.
Vief. is offline
Ik vind het veld toch ook wel leuk! We hebben nu weer eerste training binne gehad, het is in die zaal ZO heet! echt niet tof! je krijgt het al warm van het trainen en dan ook nog in de zaal zelf zo heet
Oud 26-10-2005, 11:08
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Aelin schreef op 30-05-2005 @ 18:06 :
Dôh tuurlijk is korfbal leuk.. ik korfbal nu al bijna 15 jaar (oh.. jah vrij ziekelijk) en ik vind het nog steeds echt superleuk.. ookal speel ik maar 2e klasse A in Noord-West... en sorriej maar er lopen heeeeeeeeel veel leuke lekkere lieve jongens op korfbal rond en geloof mij.. die zijn verre van gay.. maak maar eens een goed korfbalfeest mee!!!

Aelin x x x
Ik korfbal nu denk ik ook een jaartje of 13/14. Vanaf de welpjes. Het niveau van jezelf is ook heel erg afhankelijk van waar je gewoon geboren bent. Wij hebben een sleche jeugdopleiding maar kom je uit Nijeveen heb je al in de jeugd eigen traininspakken met naam ed.

Hehe... idd zijn de korfbal feesten altijd erg mooi! *Heeft alweer zin in het mooiste korfbalfeest van het jaar: JuniorFun*.

Speel nu zelf senioren en vorig jaar Junioren eerste klas..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 11:11
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
vivian1992 schreef op 25-10-2005 @ 16:15 :
Ik vind het veld toch ook wel leuk! We hebben nu weer eerste training binne gehad, het is in die zaal ZO heet! echt niet tof! je krijgt het al warm van het trainen en dan ook nog in de zaal zelf zo heet
Veld vind ik persoonlijk maar nix! Behalve kunstgras .. nu weer de zaal in.. dan gaan er bij mij weer heel wat meer in
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 17:39
Vief.
Vief. is offline
even een nieuwe vraag: wat voor schoenen dragen jullie buiten?
Ik draag ook op gewoon gras kunstgrasschoenen van nike... heb er geen enkel probleem mee, ik glij er helemaal niet dooruit of zo!!
Oud 26-10-2005, 23:36
Blaatkop
Blaatkop is offline
buiten: nike air zoom dacht ik

binnen: zwart witte nikes.. basketballschoenen..

HEERLIJKE DINGEN ZIJN HET
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:47
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Citaat:
vivian1992 schreef op 26-10-2005 @ 18:39 :
Ik draag ook op gewoon gras kunstgrasschoenen van nike... heb er geen enkel probleem mee, ik glij er helemaal niet dooruit of zo!!
buiten adidas gewone schoenen voor thuiswedstrijden (aangezien wij gewoon gras hebben) en adidas kunstgrasschoenen voor kunstgras. Ik heb wel gewone schoenen aangezien ik wel vaak uitglij als het gras nat is en dat is niet echt bevorderlijk voor mn enkels

en in de zaal de echte korfbalschoenen wit met rood
Oud 24-04-2006, 09:46
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
vivian1992 schreef op 26-10-2005 @ 18:39 :
eh m op gras adidas (blauwe)
op kunstgras dita's (zwarte, wel het herenmodel, die zijn iets breder)
in de zaal asics (die zwart met witte, de echte korfbal schoen)

en ze zitten allemaal heeel lekker!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten