Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 16:57
Fenji
Fenji is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-01-2004 @ 16:10:
Dat is grote onzin.
nou ik weet niet hoe school voor jou is maar ik vind het vreselijk en een uniform erbij word nog erger
Oud 19-01-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 17:57:
nou ik weet niet hoe school voor jou is maar ik vind het vreselijk en een uniform erbij word nog erger
Imho mogen de meeste middelbare scholen véél strenger. Je wordt alleen tot je huiswerk gedwongen (en je moet je toch een beetje fatsoenlijk gedragen), meer niet... 't kan best strenger...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:08
ninameisje
ninameisje is offline
op zich zijn die uniformpjes best lief, kort rokje blousje stropdasje lange sokken maar als je er elke dag in loopt wordt et saai en als mensen je willen pesten pesten ze je toch wel dat heeft met het uniform weinig te maken
Oud 20-01-2004, 18:17
Q
Q is offline
Ik stem voor, ook al zit ik niet meer op school.

Als is het alleen maar voor de kinderen die niet van die rijke ouders waardoor ze gepest kunnen worden door de kleding die ze aan hebben. Vooral in deze tijden wordt er bezuinigd op luxe zoals extra kleding. Dus met een uniform zijn de kinderen gelijk.

Ook zal het hoogst waarschijnlijk de integratie van allochtonen kinderen bevorderen, de drempel ligt immers lager als je allemaal tot dezelfde groep behoort, scholier. Het dragen van een hoofdoek, groot kruis of schaars gekleed gaan kan mensen op verkeerde gedachtes zetten.

En als je met je nieuwe kleren wilt showen, dan kan dat altijd nog buiten schooltijd. Op je werk heb je immers vaak ook een kledingscode, waar je met gepaste, vaak dezelfde, kleding moet werken, dus waarom op school niet?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:43
ThugGirly
ThugGirly is offline
Hele grote ONZIN!! Ik zou me egt niej lekker voelen in een schooluniform.. de meeste uniformen zien er ook helemaal niet uit! geef mij maar gewoon me eigen kleren waar ik lekker mezelf in kan zijn!!
Oud 20-01-2004, 20:49
Verwijderd
Ik ben echt tegen een schooluniform. Dit zie je toch alleen nog maar in andere culturen en bij de communisten?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:29
LucyWillow
LucyWillow is offline
Op zich vind ik het wel wat, maar ik vind wel dat je dan moet kunnen kiezen tussen broeken en rokken(of gewoon beide), en mss ook dan dat je verschillende kleuren hebt ofzo...
Oud 27-01-2004, 11:42
supersoaker3
supersoaker3 is offline
Citaat:
BOEREN schreef op 15-01-2004 @ 19:25:
BEDANKT ALLEMAAL VOOR DIE GEWELDIGE ARGUMENTEN! MOET EEN PRESENTATIE DR OVER HOUE!!! uh... ik zelf weet eink nie of ik voor of tegen moet zijn, ma voor me presentatie benk tege, omda daarvoor meer argumenten te vinden zijn,
ma, het heeft wel iets... je hebt mir geld voor leuke uitgaanskleding, sieraden, enz enz enz...
en het went tog wel denk ik!!

houdoe en bedankt!!

BOEREN!!
Ik moet er mijn betoog over houden, en ben hier ook erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:45
koekwaus
koekwaus is offline
Ik heb afgelopen zaterdag geholpen op school met de open dag, alle kinderen die toen hielpen moeten een soort schooluniform aan. Het was gewoon een simpele trui met het logo. Er zat geen broek/rok bij. Het was wel lachen om het voor een dagje aan te hebben en iedereen erin te zien lopen. Maar om zoiets nou elke dag aan te hebben lijkt me niets. Vooral als je dus ook nog andere verplichte kledingstukken erbij krijgt.
Oud 27-01-2004, 16:17
Cherry-Scented
Cherry-Scented is offline
Lijkt mij ook niks hoor ... misschien is het op sommige punten beter... Mij het lijkt me niet egt leuk om in zoiets te lopen.Vooral geen rokjes aangezien ik naar school moet fietsen en in de winter brrr.... maybe een broek dan ? Maare neej lijkt me niks laat mij maar me eigen kledign dragen
Oud 27-01-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
supersoaker3 schreef op 27-01-2004 @ 12:42:
Ik moet er mijn betoog over houden, en ben hier ook erg blij mee
Waar gaat dat betoog over, dat boeren dom zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten