Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geloof het trouwens ook niet... |
![]() |
||
Citaat:
je kunt dat ook wel doen bij stenen denk ik, alleen moet je dan wel letterlijk onmenselijk hard slaan om een luchtverplaatsing te genereren die sterk genoeg is om de steen te breken.
||
Citaat:
Plasebo Illusie |
![]() |
||
Citaat:
de tijd vertraagd ook .. je hebt het idee dat je je vuist bijna niet vooruit krijgt.. lijkt heel langzaam te gaan en alles om je heen ook. eerste keer dat ik KI echt gebruikte dacht ik verdorie lukt me nooit waarom gaat m'n vuist zo traag ![]() en dan vlak voordat je vuist erop klapt hoor je een scherpe knal. het is trouwens placebo, en het placebo effect is het bewijs dat dit soort dingen bestaan. hoe kan een pil waar nix inzit anders enig effect hebben en wilskracht is de basis voor chi/Ki / Magie WILLEN !! met alles wat je in je hebt. Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 11:28. |
![]() |
||
Citaat:
Daar zijn tig boeken en studie's over... Zover ik weet bestaat placebo gewoon 'met mate' er zijn zat mensen die ik ken die zichzelf letterlijk ziek hebben gepraat. zo was er pas ook zo'n doco over mensen die ziczelf vergiftigde met het placebo effect Er zijn by the way zat middelen die gebruik maken van het placebo effect |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zit ik nu juist de hele tijd te vertellen. waarom de westerse wetenschap dat steeds af probeert te liegen terwijl de bewijzen voor hun neus liggen snap ik ook niet. bij onderzoeken houden ze er zelfs rekening mee.. maar naar buiten toe noemen ze het onzin.... beetje dubbele moraal he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er is gewoon meer in de wereld dan alleen "materie" en eurologische reacties?? laat me niet lachen dat is pas ECHT onzin .. daarmee kan je nooit van een kwaal afkomen kijk het is gewoon zo dat niet alles on omstotelijk te bewijzen valt.. maar daarom is het nog geen onzin ... en als iets werkt .. dan werkt het |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil je absoluut niet tegenspreken als je zegt dat er meer is op deze wereld dan wat we nu kennen (dat valt toch niet aan te tonen), ik zeg alleen dat je het placebo-effect niet mag gebruiken als bewijs voor chi. Het placebo-effect werkt zeker. |
![]() |
||
Citaat:
Chi ki .. en hier in het westen magie zijn allen vormen van de zelfde kracht. het placebo effect ( overigens een kut therm) is het effect hebben van een niet werkend medicijn (of iets anders) waar wel in gelooft wordt. nou: "geloven in" en "willen dat" is nu juist hoe je magie (ik reken chi en ki daar ook onder) gebruikt. dus het feit dat er een placebo effect bestaat is op zijn minst een zeer sterke aanwijzing... het erkennen van deze krachten is veel aannemelijker dan wat er door de westerse "ik heb oogkleppen op" wetenschap van gemaakt wordt. "wij hebben het niet bedacht dus we moeten maar aan iedereen vertellen dat het onzin is" die mentaliteit bedoelde ik dus in mijn vorige post. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
uuh dat IS magie... simpel uit gelegd maar dat is KI ook .. de kracht tussen mogelijkheid en werkelijkheid. tussen willen en gebeuren simpel voorbeeld ( magie is een stuk ingewikkelder maar dit is wel een stukje basis stof) stel iemand heeft last van paniekaanvallen. je geeft diegene een steen, en je zorgt ervoor dat diegene ervan overtuigd is dat die steen hem/haar zal helpen.. dat zal al heel wat doen.. maar als je zelf als heks/magier er ook in "gelooft" en WIL dat die steen wat doet dan zal het effect veel groter zijn. en waarom kom jij altijd met die negatieve voorbeelden ..griezelig mannetje ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] Chi-kwadraat Ivana21 | 0 | 19-05-2009 18:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] chi-kwadraat-toets (?) (statistiek) Verwijderd | 11 | 31-08-2006 19:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |