Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 20:45
Verwijderd
als je het serieus wilt weten kun je altijd nog een keylogger installeren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2005, 22:38
Poffertje
Poffertje is offline
als 'r één ding is wat je NIET moet doen is zelf naar je pa gaan en in geuren en kleuren vertelle wat je ma heeft geflikt.
Maar vooral je ma vertellen dat ze de consequinties moet accepteren van haar daden en naar je pa moet gaan. En 't beter zelf kan zeggen voor hij het van een ander hoort (desnoots laat je haar denken dat jij t'gaat vertellen, zolang ze er zelf maar heen gaat)
Hij kan 't echt 't allerbest uit haar mond horen, ipv dat van een ander, 't is 10x erger om 't van een ander te horen.
Oud 25-05-2005, 12:03
Rubia
Rubia is offline
Update'je:
Mijn ma had dus niet gezegd dat wij het ook weten, wat dus betekende dat wij nog altijd onze mond moesten houden... Waar ik dus niet mee akkoord was. Ze had het naar onze vader toe laten uitschijnen dat ze zich schuldig voelen en dat ze er daarom vooruit kwam, terwijl de enige reden dat ze heeft verteld was omdat ík haar voor die keuze had gezet. Weer eens een laffe streek dus, en ik had er genoeg van!
Gisteren was ik alleen met mijn pa, mijn ma sliep nog. Ik heb hem verteld dat wat mama hem gisteren had verteld, wij al langer wisten en dat ik mama had gezegd dat ze het hem moest vertellen. Hij heeft nog enkele vragen gesteld waaruit blijkt dat mijn moeder toch niet de volledige waarheid heeft verteld aan hem. Hij trekt het zich wel meer aan dan dat ie laat blijken, en ook naar mijn moeder toe. Ik denk dat hij wel blij was dat ik het hem kwam vertellen dat we het ook wisten, want hij voelde zich slecht toen bleek dat iedereen het wist behalve hij (hij had wel een vermoeden). Hij zal op een gepast moment wel met mijn moeder erover praten en ze moeten maar zien hoe ze eruit geraken. Mijn moeder weet trouwens niet dat ik met mijn vader heb gepraat, dus zij doet lekker alsof er niets gebeurd is... (het gesprek tussen mijn ouders duurde trouwens max. 10 minuten, ik heb een half uur met mijn pa gesproken... )

Iedereen bedankt voor de reacties he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten