Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2005, 09:13
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 02-06-2005 @ 01:43 :

door werk in horeca enzo moest ik andere kleding gaan dragen,
Zelfde geld voor mij, eerst over sized shit XXXXXXXL was nog niet genoeg, etc. Nu gewoon heel normaal, heel netjes i.v.m horeca zooi .
Oud 02-06-2005, 09:22
Back Door Man
Back Door Man is offline
nou eerst ging ik altijd skateboarden en luisterde ik punkrock, en toen steeds meer rock n roll achtig, en ging ik in een bandje spelen.

verder werk ik ook al 2 jaar in de horeca, en daardoor ben ik minder gaan blowen maar kreeg ik daar geen andere lifestyle door
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:25
Broeder
Broeder is offline
ohja, HELEMAAL VERGETEN. ik was dus eerst enorm metal met te grote burzum-shirts et cetera. dat was vet gaaf maar het ging een beetje vervelen en nu ben ik eigenlijks niks meer, behalve uiteraard heel gothic. ik heb nog wel mijn kisten, maar die zijn gewoon enorm stoer natuurlijk. ja.
Oud 02-06-2005, 09:49
George
George is offline
Op de basisschool was ik een nerd met een sociale handicap, met van die bergschoenen en te grote kleren die altijd van m'n zus geweest waren.
Toen hoorde ik Smells like teen spirit en was ik opeens stink-alto, met zo'n blauwe glimmende overzeas-broek en duizend ribbroeken, maar de regenboogkleurtjes heb ik netjes uit m'n kast kunnen houden. En kisten en vage bandshirts natuurlijk, en roze rood groen blauw paars zwart haar gehad.
Toen heb ik een gothicsoepjurk gekocht omdat het in was, en zo'n enge rok met punten, en heb ik nog een tijdje daarin rondgelopen.
Toen leerde ik de juiste mensen kennen en werd ik een vage hippie met wijde broeken en bloemetjesjurkjes en extreem lang haar, en iedereen vond me een elf.
En nu heb ik een stijl waarvan ik eigenlijk niet denk dat het een stijl is want het slaat gewoon nergens op en is iedere dag compleet anders. ( casp&tommm noemen me emo maar dat doen ze alleen om me te pesten )
Oud 02-06-2005, 09:50
Mennuz
Mennuz is offline
Toen ik jong was "worgh" was ik een C&A huftertje, naja, was te lui om zelf kleren te kopen. maar toen ik een jaar of 12 was moest dat imagotechnisch maar eens. was een gigantisch stereotype nerd. Gelukkig was er altijd iemand die nog kutter was dan ik, dus ik werd niet fulltime gepest. en naja, ik had altijd nog dat figuur wat erger was dan ik, kon ik mn frustraties weer op uittrappen
Toen werd ik van school gesk0pped. Toen ging ik Limp Bizkit en Linkin Park luisteren.
Heb ik in 3 maanden tijd teveel t-shirts van gekocht. Toen kon een metalhead uit mn klas het niet meer aanzien, en me aan de Carcass, Behemoth en dat soort muziek geholpen. sindsdien ben ik een Nihilistische klootzak in zwart. sindsdien niet echt veel veranderd, op mn haar erafscheren na.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten