Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 18:26
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 10-06-2005 @ 10:23 :
2 jaar. Wat is dat nou. Ik heb toen ik 18 was, 1 keer een oppervlakkige relatie gehad van 2 weekjes. Ben nu 25 en in de tussentijd is er gewoon niks gebeurt. Snap er zelf ook niks van. Maar ja. Heb zelf de 'hoop' wat relaties betreft wel een beetje opgegeven. Ben niet meer actief op zoek of wat dan ook.

Dus het kan altijd nog stukken erger...
Lelijk ben je niet, dus het moet wel aan iets anders liggen (mss je game passie )
Oud 10-06-2005, 20:01
Miss_Mystery
Miss_Mystery is offline
Ik heb niet gezegt dat ik wanhopig geworden ben, alleen dat ik er op ten duur onzeker van wordt. Ik ben helemaal niet stil of teruggetrokken. Ook ben ik niet "wanhopig" op zoek. Wat ik hiermee bedoelde was dat ik bang ben dat die ene relatie er zo veel invloed op heeft. En dat ik graag advies zou hebben van iemand die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft en op welke manier hij/zij erover heen is gekomen. Misschien was dat niet helemaal duidelijk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Miss_Mystery schreef op 10-06-2005 @ 21:01 :
Ik heb niet gezegd dat ik wanhopig geworden ben, alleen dat ik er op ten duur onzeker van word. Ik ben helemaal niet stil of teruggetrokken. Ook ben ik niet "wanhopig" op zoek. Wat ik hiermee bedoelde was dat ik bang ben dat die ene relatie er zo veel invloed op heeft. En dat ik graag advies zou hebben van iemand die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft en op welke manier hij/zij erover heen is gekomen. Misschien was dat niet helemaal duidelijk
Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar toch een goed bedoelde replay.

Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon zo loopt, en dat het weinig met die oude (slecht aflopende) relatie te maken heeft. Ik zou je er ook niet teveel aan vast klampen dat je vorige relatie zo gelopen is. Dit hoeft toch niks te zeggen over volgende relaties.
Je wordt niet verliefd, dat is denk ik meer de oorzaak. Ik zou je er niet al te druk over maken, waarschijnlijk kom je dan vanzelf een keer een leuke jongen tegen met wie je een goede relatie krijgt!
Ook niet wanhopig gaan doen (maar dat doe je dus ook niet ). Wel snap ik dat het je onzeker maakt, maar laat je niet onzeker maken .
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 21:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet wanhopen, het komt allemaal wel.
Ik ben 22 en ik heb in mijn leven maar 1 echte relatie gehad (basisschoolvriendinnetje en een ander meisje waar ik een paar maanden geleden gek op ben geweest en zij ook op mij maar toch nix geworden even allebei niet meegerekend) dus er zijn wel meer mensen. Op dit moment hoef ik niet zo een relatie, ik laat het lekker op me afkomen en genieten van het vrijgezellenleven.
Oke, na een aantal jaartjes gaat dat bij sommige mensen natuurlijk vervelen. Naja, probeer dan eens wat meer contacten te leggen met jongens die je leuk vindt. En kijk dan gaandeweg of dat "leuk vinden" uitgroeit tot verliefdheid.
Maar 1 ding: je moet je er niet druk over gaan maken, anders word je gek van jezelf.
Oud 10-06-2005, 21:21
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-06-2005 @ 18:44 :
mensen die zo'n antwoorden plaatsen beschikken niet over het vermogen vragen met een iq-eis van boven de 20 te beantwoorden.
Hele goede, mensen met een iq van 20 kunnen nog niet eens lezen of een computer gebruiken

Je zin klopt trouwens niet echt... lees hem nog eens door
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:05
Miss_Mystery
Miss_Mystery is offline
Bedankt voor de reacties. Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Dan ga ik nog maar even genieten van het vrijgezellen leven
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-06-2005 @ 15:36 :
Dus het is niet strafbaar... zie je wel. Zou me ook absurd belachelijk lijken.
Je probeert altijd te voorkomen dat je een relatie aangaat met een patient. Bijvoorbeeld door die patient over te plaatsen naar 1 van je collega's.
Het is niet strafbaar, maar het staat wel in alle beroepscodes, en tijdens je studie (vb .geneeskunde) wordt het je ook zo geleerd.
Oud 11-06-2005, 18:06
Kaa
Kaa is offline
waarom zegt iedereen altijd dat als je niet zoekt...je sneller iemand tegenkomt? volgens mij klopt daar geen hol van...hooguit lijkt het sneller omdat je er niet mee bezig was. Als ik actief ga zoeken vind ik vaak wel iemand, dan sta ik er meer voor open ofzo...En daarnaast, is het altijd leuk om actief te zoeken
Oud 13-06-2005, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 10-06-2005 @ 19:26 :
Lelijk ben je niet, dus het moet wel aan iets anders liggen (mss je game passie )
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Vroeger was dat misschien zo. Het probleem is niet het gevoel heb dat er vrouwen geïnteresseerd zijn. Ik kom vaak genoeg meiden tegen met wie ik een leuk gesprek kan aanknopen, maar ze zijn altijd zo oppervlakkig. En ALS er dan al eens in de zoveel tijd iemand langskomt die wel interessant is, dan is dat alleen maar op vriendschappelijke basis.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:25
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bracelance schreef op 09-06-2005 @ 23:03 :
ben nu goed een jaar vrijgezel, maar dat wil niet zeggen dat ik sommige dingen in die tussentijd niet leuk vind. Een vrouw die zenuwachtig naar me kijkt kan mijn avond goed maken, misschien bedoelde ze er niets mee en ik ben te scheit om erop af te stappen maar je krijgt het gevoel in de markt te liggen en dat maakt je avond wel weer leuk.

Ach, jaartje vrijgezel, moet kunnen, die schone jonkvrouwe die mij komt versieren en die me aankan zal er vast nog wel komen.
Here the same!
Soms kun je echt dingen heel goed voor mij op papier zetten Bracelance!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:03
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 10-06-2005 @ 22:21 :
Hele goede, mensen met een iq van 20 kunnen nog niet eens lezen of een computer gebruiken

Je zin klopt trouwens niet echt... lees hem nog eens door
blah blah blah
Oud 13-06-2005, 13:51
Verwijderd
ik heb ook nog steeds geen vriend Hmz..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:22
fakie01
fakie01 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-06-2005 @ 12:47 :
Je hebt geen fotoboek dus ik kan niet beoordelen waar het aan ligt.
Haha, same here...
Oud 24-06-2005, 16:17
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 13-06-2005 @ 14:51 :
ik heb ook nog steeds geen vriend Hmz..
Nou...ik ben wel een maand beschikbaar voor je..!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 16:21
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-06-2005 @ 12:47 :
Je hebt geen fotoboek dus ik kan niet beoordelen waar het aan ligt.
Oud 24-06-2005, 19:42
SuperAn
SuperAn is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-06-2005 @ 18:44 :
mensen die zo'n antwoorden plaatsen beschikken niet over het vermogen vragen met een iq-eis van boven de 20 te beantwoorden.
Reageren

Regels voor berichten