![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon zo loopt, en dat het weinig met die oude (slecht aflopende) relatie te maken heeft. Ik zou je er ook niet teveel aan vast klampen dat je vorige relatie zo gelopen is. Dit hoeft toch niks te zeggen over volgende relaties. Je wordt niet verliefd, dat is denk ik meer de oorzaak. Ik zou je er niet al te druk over maken, waarschijnlijk kom je dan vanzelf een keer een leuke jongen tegen met wie je een goede relatie krijgt! Ook niet wanhopig gaan doen (maar dat doe je dus ook niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je zin klopt trouwens niet echt... lees hem nog eens door ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet strafbaar, maar het staat wel in alle beroepscodes, en tijdens je studie (vb .geneeskunde) wordt het je ook zo geleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Soms kun je echt dingen heel goed voor mij op papier zetten Bracelance! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de persoon onder je? fizzle-fluffy | 500 | 11-05-2007 19:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang zijn jullie al vrijgezel? Muchacha | 115 | 27-04-2006 19:23 | |
Seksualiteit |
[POLL] Seks zonder liefde AngelLena | 58 | 16-06-2005 11:48 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Lange(re) relatie > 1 jaar?/Getrouwd/Wat anders? blueeyes_jochie | 151 | 23-04-2005 18:57 | |
Liefde & Relatie |
Jouw gevoelens bij je (liefdes)relatie(s) Verwijderd | 39 | 21-07-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
ik besef ineens weer dat ik hem al jaren mis...hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik h Lilything | 7 | 07-07-2003 22:20 |