Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 19:50
I C U
I C U is offline
Citaat:
Saarah schreef op 13-06-2005 @ 20:13 :
Idd... Ik loop zelf ook wel eens hand in hand met een vriendin als we elkaar niet kwijt willen raken in een vol café, of als we bv. van de trap gaan waar er maar één leuning is of weet ik veel (of als we dronken zijn ), maar dat vind ik toch nog heel anders dan wanneer 2 jongens hand in hand met elkaar lopen... Kortzichtig misschien, maarja . Net zoals een kus op de wang: als ik afscheid neem van m'n vriendinnen geef ik hen vaak een kus op de wang, maar als ik jongens hetzelfde zie doen, ga ik er eigenlijk meteen vanuit dat ze (of één van de twee) homo is... Behalve wanneer het voor de grap is natuurlijk

Edit: net zoals arm in arm lopen bv. Dit doe ik heel af en toe ook wel eens met een vriendin, maar als ik een jongen zijn arm in die van een vriend zou zien haken (nog nooit gezien btw) zou ik echt wel zoiets hebben van: oké da's een homo
In Rome heb ik zovaak jongens/mannen arm in arm zien lopen, terwijl je op de een of andere manier toch kon zien dat het geen homo's waren (tenzij er in Rome gewoon onwijs veel homo's zijn... Wat me stug lijkt.)
Ik geloof niet dat ik snel zoiets zou hebben van: die zijn vast homo! hoewel het me ook niet zou verbazen als het wel zo was. Trouwens, je moet je maar weinig aantrekken van wat andere zeggen, anders kan je beter in bed blijven liggen...
Oud 13-06-2005, 19:50
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 13-06-2005 @ 12:19 :
Het ziet er raar uit, omdat de maatschappij het niet als een normaal iets ziet. Dat is in onze hoofden geindoctrineerd.
Mijn vriend is erg knuffelig naar anderen toe en geeft zijn beste vrienden ook wel eens 3 zoenen op de wang. Dit dan wel met een grapje erbij, maar ik vind het niet vreemd. Ik vind het juist wel iets schattigs hebben.
Oud 13-06-2005, 22:31
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Spunkxx schreef op 12-06-2005 @ 21:29 :
is het raar dat je als twee jongens hand in hand gaan lopen terwijl je geen homo bent en geen relatie met die andere jongen hebt...

want ik loop wel eens met een vriend van me hand in hand op festivals omdat we elkaar anders kwijtraken.. mensen vinden dit raar..

wat vinden jullie?

nathan
Als ik niet zou weten dat je geen homo was, dacht iets van, jak twee homo's. Ik heb niets tegen ze hoor, maar je hebt er die het iets té veel uitdragen. Maar zelf zou ik t nooit doen denk ik...

Maar wat de andere zeiden, doe wat je wil doen en heb schijt aan de rest...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:38
Verwijderd
iehl, homo's
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 23:05
Verwijderd
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 13-06-2005 @ 23:31 :
Als ik niet zou weten dat je geen homo was, dacht iets van, jak twee homo's. Ik heb niets tegen ze hoor, maar je hebt er die het iets té veel uitdragen. Maar zelf zou ik t nooit doen denk ik...

Maar wat de andere zeiden, doe wat je wil doen en heb schijt aan de rest...
Elkaars hand vast houden is het té veel uitdragen van homosexualiteit?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 00:37
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 13-06-2005 @ 23:38 :
iehl, homo's
ie, een dombo
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 02:47
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Kom maar uit de kast
Oud 14-06-2005, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 00:34 :
Als je als man zijnde een andere man knuffelt en kust, ben je volgens mij toch wel homo, hoor.
Zegt de man met allerlei 'beste vriendinnen'.

Als mannen en vrouwen vrienden zijn, knuffelen etc, dan kan het. Als vrouwen vriendinnen zijn en knuffelen, kan het ook. Maar mannen en mannen

Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 01:37 :
ie, een dombo
waar
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-06-2005 @ 09:07 :
Zegt de man met allerlei 'beste vriendinnen'.

Als mannen en vrouwen vrienden zijn, knuffelen etc, dan kan het. Als vrouwen vriendinnen zijn en knuffelen, kan het ook. Maar mannen en mannen

Inderdaad, als mannen samen knuffelen dan denk ik: 'hey..... misschien zijn ze wel...?' en ik ben blijkbaar lang niet de enige getuige dit topic. Dus ik vraag me af waar ik de rolleyes aan te danken heb.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:58
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 14-06-2005 @ 11:03 :
waar
Daar in de spiegel
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:18
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
I C U schreef op 13-06-2005 @ 20:50 :
In Rome heb ik zovaak jongens/mannen arm in arm zien lopen, terwijl je op de een of andere manier toch kon zien dat het geen homo's waren (tenzij er in Rome gewoon onwijs veel homo's zijn... Wat me stug lijkt.)
Ik geloof niet dat ik snel zoiets zou hebben van: die zijn vast homo! hoewel het me ook niet zou verbazen als het wel zo was. Trouwens, je moet je maar weinig aantrekken van wat andere zeggen, anders kan je beter in bed blijven liggen...
Mja, maar daar in Rome wordt het misschien anders bekeken als hier... niet dat ik iets tegen die jongens heb ofzo, ze doen maar maar als ik het hier zie is toch mijn eerste gedachte dat het homo's zijn ja
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-06-2005 @ 12:43 :
Inderdaad, als mannen samen knuffelen dan denk ik: 'hey..... misschien zijn ze wel...?' en ik ben blijkbaar lang niet de enige getuige dit topic. Dus ik vraag me af waar ik de rolleyes aan te danken heb.
Dat was meer om mijn tweede statement te verduidelijken.

Maar ik denk dat mensen sneller denken bij twee jongens die hand in hand lopen 'hé, die zijn homo' dan bij een jongen en een meisje en al zeker niet bij twee meisjes. Maar ik vind dat het gewoon moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:25
sjefke
sjefke is offline
Een btje raar vind ik t wel maar je moet lkkr doen waar je zin in hebt. Ik vind het meiden altijd zo vreemd meiden mogen alles hand in hand lopen enzo maar zodra jongens dat doen dan ben je meteen homo. Pure onzin! Trek je gwoon niks van andere aan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 12:58 :
Daar in de spiegel
Omg
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-06-2005 @ 16:14 :
Dat was meer om mijn tweede statement te verduidelijken.

Maar ik denk dat mensen sneller denken bij twee jongens die hand in hand lopen 'hé, die zijn homo' dan bij een jongen en een meisje en al zeker niet bij twee meisjes. Maar ik vind dat het gewoon moet kunnen.
Oh, het moet ook gewoon kunnen! Maar dan moet je wel accepteren dat er veel mensen zijn die er dan meer achter gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 19:08
evanescence
evanescence is offline
op zoon festival kank me wel voorstellen...gewoon lekker doen wat je zelf wilt vink leuk als jongens onder elkaar ook zulke dingen doen....maakt aantrekkelijk vind ik
Oud 15-06-2005, 20:00
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Aurora schreef op 12-06-2005 @ 21:32 :
Je moet je niets aantrekken van wat andere mensen denken
Ga lekker hand in hand lopen als je dat wilt. Er is altijd wel iemand die iets raar vindt wat iemand anders normaal vindt.
Bestaat er een definitie van "normaal" dan?
Oud 15-06-2005, 20:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 15-06-2005 @ 21:00 :
Bestaat er een definitie van "normaal" dan?
Er staat toch "wat iemand anders... vindt".
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-06-2005 @ 21:27 :
Oh, het moet ook gewoon kunnen! Maar dan moet je wel accepteren dat er veel mensen zijn die er dan meer achter gaan zoeken.
Ja, daar ontkom je niet aan.

Het moet de wereld uit!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 07:43
groovy
groovy is offline
Ik loop ook altijd met vriendinnen hand in hand in de kroegen enzo, ook omdat we elkaar niet kwijt willen raken..

En meestal zie je ook wel een beetje verschil tussen ´lief elkaars hand vasthouden´ of ´elkaars hand in een dansende meningte vasthouden terwijl je achter elkaar aanslentert´.

Maar dan nog, ook al zie je dat niet, ik trek me ook niets aan van starende mensen als ik een vriendin vasthoud, moet je ook niet doen, mensen kijken toch altijd zogauw ze iets zien wat misschien niet helemaal binnen de normen van normaal valt
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 22:08
crook
crook is offline
Citaat:
Spunkxx schreef op 12-06-2005 @ 21:48 :
ik heb een vriendin en die vind het niet erg dat ik dat doe..
soms lopen we ook met zijn drieen hand in hand en dan kijken de mensen helemaal raar...

dan is het grappig

nathan
is dat niet het hele principe van alto zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
crook schreef op 16-06-2005 @ 23:08 :
is dat niet het hele principe van alto zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten