Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 17:25
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
DG schreef op 21-06-2005 @ 17:25 :
Ja die opleiding, wou ik ook gaan doen.
Totdat ik vlak voor het toelatingsgebeuren geblesseerd raakte

Hoe heet die opleiding ook alweer, naam is me ontschoten
ALO ?
Oud 21-06-2005, 17:43
Verwijderd
Ik sport voor de ontspanning en om mijn lichaam strakker/mooier te maken.

Momenteel sport ik minder omdat ik 't druk heb op school en omdat ik geen obsessie mbt tot sporten wil ontwikkelen. (Waar ik een tijdje geleden wel mee bezig was...)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:04
KMBA
KMBA is offline
Citaat:
ik zit op aikido

vooral voor geestelijke rust. en het is natuurlijk altijd mooi om je conditie/reflexen/concentratie te trainen
mede-aikidoka
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:20
jet
jet is offline
ik sportte voor conditie, goed lichaam en omdat ik astma heb

nu sport ik niet, omdat ik te veel last heb van mn astma
Oud 21-06-2005, 18:23
Li
Li is offline
1. omdat ik het leuk vind
2. omdat ik er goed in ben

En ik doe aan fitness om nog enigszins strak te blijven, dat kun je gewoon niet voor je lol doen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 19:21
Verwijderd
Om een beetje conditie op te bouwen, om niet te dik te worden, en om mijn energie kwijt te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 19:26
qghp
qghp is offline
Ik voetbal eigenlijk uit gewoonte, hoort bij mn leven want ik doe het a vanaf mijn 6de, seizoen is nu afgelopen en nu loop ik 2 tot 3 keer per week hard, omdat het lekker is, omdat ik mijn conditie op peil wil houden en omdat ik als ik een week neit heb gesport neit lekke meer in mn vel zit.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:12
sannie18
sannie18 is offline
doe wat aan fitness zo af en toe en een beetje hardlopen.
zou het eigenlijk vaker moeten doen, want uiteraad is sporten gezond. en tis goed voor de lijn natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:23
Verwijderd
Ik sport omdat ik het leuk vind, me goed voel als ik gesport heb. Daarnaast omdat het gezellig is... mits ik natuurlijk met iemand ga

en stiekem natuurlijk om mijn lichaam in model te houden
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:36
Verwijderd
Niet, omdat ik vrijwel alle sporten geestdodend en saai vind, omdat ik wel betere dingen te doen heb dan mijn lichaam nutteloze bewegingen te laten verrichten en last but not least omdat ik teveel aandacht voor het lichaam vaak associëer met hersenloosheid. Maar dat geldt natuurlijk niet voor alle sporters.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:42
Verwijderd
Ik sport niet, maar wil op zich in het nieuwe studiejaar wel eens gaan fitnessen.. 1 keer per week ofzo.
Gewoon om wat in vorm te blijven..
Maar ik wil graag aankomen en niet afvallen, dus daarom sport ik eigenlijk ook niet. Maar aan de andere kant is dat geen goede reden, want ik kan ook wat meer eten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-06-2005 @ 21:42 :
Ik sport niet, maar wil op zich in het nieuwe studiejaar wel eens gaan fitnessen.. 1 keer per week ofzo.
Gewoon om wat in vorm te blijven..
Maar ik wil graag aankomen en niet afvallen, dus daarom sport ik eigenlijk ook niet. Maar aan de andere kant is dat geen goede reden, want ik kan ook wat meer eten natuurlijk.
Meer gaan eten en krachttraining doen, kom je aan in spiermassa
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:53
Verwijderd
Mja, het enige waarvoor ik krachttraining wil doen zijn m'n benen, voor de rest hoef ik niet zo gespierd te zijn. Maar dat wil ik dus inderdaad doen, die krachttraining. tnx
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:10
Verwijderd
ik fiets (20km p/d) omdat ik naar school moet (en weer thuis wil komen).

Verder sport ik heel weinig omdat ik blessure gevoelig ben en omdat ik de meeste sporten niet leuk vind. Ik hou wel van wandelen en dat ga ik deze vakantie dan ook volop doen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:17
underthabridge
underthabridge is offline
Ik sport heel veel, omdat ik sporten gewoon heel leuk vind en ik dan zo'n mooi gespierd lichaam krijg Verder is sporten gezellig en hou ik er van om mezelf te testen. Genoeg redenen dus
Oud 22-06-2005, 16:17
Counterfeit
Counterfeit is offline
een beetje uithoudingsvermogen opbouwen, is nogal handig als je heel de dag moet staan en zwaar werk moet doen
en een mooi lichaam natuurlijk
Oud 22-06-2005, 16:40
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb altijd veel gesport maar toen ik een vriend kreeg waarnaar ik altijd in het weekend ga (hij woont in almere en ik in zwolle dus een eindje weg) ben ik gestopt met sport omdat het op zondagochtend was. Bovendien kwamen examens en moest ik teveel doen om zin te maken voor sport. Maar in augustus ben ik van plan weer te sporten, liefst een vechtsport, dansen of zwemmen ofzo. Sporten is leuk

en ik doe het om lekker in mn eigen vel te steken.
Oud 22-06-2005, 17:32
JJ13
JJ13 is offline
ik sport niet omdat ik een hekel heb aan sport en omdat ik gewoon te lui ben om naar het sporten toe te gaan.
Oud 22-06-2005, 18:01
Lente
Lente is offline
ik vind het leuk en het is goed voor me
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 18:24
KiMZz
KiMZz is offline
Ik sport niet.. Ben beetje lui Ik moet eigenlijk wel sporten maar als ik lid word van de sportschool ga ik de eerste 2 weken en daarna niet meer. Ook niet met een vriendin ofzo. Misschien met mijn vriend. Maar die is ook gestopt bij de sportschool. Wil ergens anders 'fitnessen' (Aka tussen de lakens liggen) en had geen tijd en zin meer...
Oud 22-06-2005, 18:31
M@rco
M@rco is offline
Sporten? Schei eens uit.
Ik heb een tijd gefitnessd, maar ik moest mezelf er op het laatst echt naartoe slepen, en het kostte ook nog eens 40 euro per maand. Het is gewoon niet echt iets voor mij.
Oud 22-06-2005, 18:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik sport niet omdat mijn rug naar de klote is en ik mezelf neit vrijwillig voor schut ga zetten. Als ik had gekund had ik showdans oid wel willen doen.
Ik doe verder wel wat oefeningen, maar dat is puur vanwege mn ijdelheid.

Skien vind ik trouwens wel heel leuk, net als beetje badmintonnen of tafeltennissen op de camping, omdat dat niet gericht is op winnen en niet iedereen overdreven fanatiek begint te doen.
Oud 23-06-2005, 11:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 21-06-2005 @ 18:25 :
ALO ?
jep. ALO.
Er is ook nog het CIOS, maar dat is niet de opleiding die ik doe.
Oud 23-06-2005, 12:07
phink
phink is offline
Ik sport niet, omdat ik het niet leuk vind, en niet kan
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 15:15
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Omdat ik m`n rug moet aansterken.. Afgelopen seizoen heb ik gedanst, en dat doe ik omdat ik het leuk vind.. Fitness is ook leuk Maar ik ben begonnen voor m`n rug.. Gaat goed
Oud 23-06-2005, 16:19
Jones
Citaat:
nare man schreef op 21-06-2005 @ 21:36 :
Niet, omdat ik vrijwel alle sporten geestdodend en saai vind, omdat ik wel betere dingen te doen heb dan mijn lichaam nutteloze bewegingen te laten verrichten en last but not least omdat ik teveel aandacht voor het lichaam vaak associëer met hersenloosheid. Maar dat geldt natuurlijk niet voor alle sporters.
Ooit gehoord van de natuurlijke roes waar je in kan komen door het maken van nutteloze bewegingen? (hardlopen, fietsen) Bovendien is het een goede manier om je (bier)buikje weg te trainen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 17:20
langejongen
langejongen is offline
- Voor een strakker lijf, dus voor meer spieren en kracht.
- Voor ontspanning.
- En omdat ik het leuk vind.
Oud 23-06-2005, 23:42
Waltz
Waltz is offline
Niet;

-Omdat ik te lui ben
-En omdat ik het vervelend vind als andere mensen naar me kijken als ik sport (dan ben ik me ineens heel bewust van mezelf/mijn lichaam)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:49
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Waltz schreef op 24-06-2005 @ 00:42 :
Niet;

-Omdat ik te lui ben
-En omdat ik het vervelend vind als andere mensen naar me kijken als ik sport (dan ben ik me ineens heel bewust van mezelf/mijn lichaam)
who cares
mensen kijken mij ook wle eens raar aan als ze mij 5x stampend tegenkomen op mijn wandelschoemen met een zware rugzak

magoed ik vind tdie gezichten wel geinig

+ ik sport naar voor me eigen en wat ik wil bereiken (door keuring NATRES heenkomen), en niet voor hun dus ik heb er schijt ana wat ze denken
Oud 24-06-2005, 00:01
sweetness
sweetness is offline
niet, te lui
Oud 24-06-2005, 07:00
Azalea
Azalea is offline
Het is wel leuk om te sporten, zelf heb ik 6 jaar paard gereden, maar ik moest stoppen omdat ik op 3 dagen in de week moet werken en de rest naar school ben.

Maar in de vakanties ga ik zeker weten nog een keer paardrijden.
(Als er iemand mee wilt )

Liefs,
Azalea
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 10:52
Encrypted
Encrypted is offline
Wel omdat ik het prachtig vind om me spieren te zien en voelen werken. En ook door de 'pomp' die ik na het fitnessen heb prachtig gewoon .
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 11:26
Verwijderd
Ik sport ook op het moment vooral omdat ik ook op keuring ga voor de natres.
Ik heb een groot deel van mijn leven veel gesport, ik sport vooral omdat ik me goed voel na het sporten en energiek. Ook werkt het ontspannend (hoe raar dat ook mag klinken) + ik vind het wel leuk om je lichaam steeds verder te pushen en betere prestaties neer te zetten (streelt je ego lekker )
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:36
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Geen zin..
Oud 25-06-2005, 11:06
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ik sport niet omdat het veels te vermoeiend is. Daarbij ben ik nog hartstikke slank dus daarvoor heb ik het ook niet nodig. Ik heb al vrij veel sporten beoefend, maar na een jaartje of wat zijn ze toch weer saai en heb ik het wel weer gehad. Ook vind ik dat ik het te druk met school en andere dingen heb, dus sporten kan er niet meer bij
Oud 25-06-2005, 11:14
OceanEye
OceanEye is offline
Om een beetje fit te blijven en gewoon lichaam in vorm houden. En omdat het zo'n lekker gevoel geeft als je weet dat je hard getraind hebt.
Oud 25-06-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 21-06-2005 @ 15:48 :
ik zoek niet te sporten haha, omdat ik da nie zoek

( ik rijd wel paard als dat mee telt? )
Paardrijden is wel degelijk sport. Tenminste, als je het goed doet. Ik was vermoeider dan het paard, na een uur intensief lessen...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 14:45
Verwijderd
Ik sport op dit moment niet, wat ik eigenlijk heel slecht van mezelf vind Normaal sport ik wel. Maar het seizoen is ook afgelopen, en begint eind augustus pas weer. Dan begin ik daarnaast ook nog eens met squash: 1 keer per week samen met een vriend. Tot die tijd ga ik proberen zoveel mogelijk te zwemmen en te skaten, want ik voel me een stuk lekkerder als ik gesport heb.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:16
Verwijderd
Ik sport niet, omdat ik daar nooit van gehouden heb
Ik wandel wel veel, omdat ik toch moet bewegen, en vanaf 'volgend jaar' (september) wil ik elke week een beetje gaan zwemmen, omdat ik dat wél een beetje leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:58
migyur
migyur is offline
Ik sport omdat ik het leuk vind om over me grens te gaan. Dat je na de training echt kapot bent.

Ik doe nu boksen en fitness en na me stage ben ik van plan om met fitness te kappen en een ander vechtsport erbij te doen.
Ik weet niet hoe jullie fitnies ervaren maar ik vind het iniedergeval tyfus saai...

Moet er wel bij zeggen dat er niet veel sporten zijn die ik leuk vind...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:36
Maija
Maija is offline
Ik fitnes, ja en soms is het saai, maar met leuke muziek vind ik het wel leuk.
Ik sport als ik tijd heb. Soms elke dag, minstens 3 keer per week.
Voor mijn lichaam, en conditie.
Oud 25-06-2005, 20:08
freakje
freakje is offline
Ik sport, momenteel ga ik 3 keer per week joggen, omdat ik gewed heb met mijn vriendje dat ik volgend jaar 20 km ga joggen. Ik haat verliezen, dus volg ik nu zo'n trainingsprogramma doorvoor, dat binnenkort opgedreven wordt naar 4 keer per week.

Daarnaast ook nog 1x per week zwemmen, maar dat is alleen in de winter. Misschien in de zomer, als ik tijd / zin heb.

Ik doe ook nog yoga, dat is misschien niet echt een sport, maar wel ideaal om je gedachten te verzetten en te ontspannen.

In de vakantie, die binnen een kleine week begint, heb ik me voorgenomen om terug meer te sporten, ben nu al 2 weken out wegens examens en chronisch slaaptekort en oververmoeidheid...
Oud 25-06-2005, 20:58
Roos
Roos is offline
Citaat:
freakje schreef op 25-06-2005 @ 21:08 :
Ik sport, momenteel ga ik 3 keer per week joggen, omdat ik gewed heb met mijn vriendje dat ik volgend jaar 20 km ga joggen. Ik haat verliezen, dus volg ik nu zo'n trainingsprogramma doorvoor, dat binnenkort opgedreven wordt naar 4 keer per week.
succes (zoiets zou ook echt iets voor mij zijn)
Oud 25-06-2005, 21:37
Summerlover
Summerlover is offline
Mijn motivatie: hm.. goeie

Ik móet wel vanwege ziekte *lang verhaal* dus ik heb weinig keus, vraag me ook af of ik anders uberhaupt wel gesport had eigenlijk. Vind het eigenlijk alleen achteraf leuk, omdat als je klaar bent je je echt zo energiek kan voelen ofzo! Weet niet, krijg uiteindelijk altijd wel energie van sporten..
Oud 26-06-2005, 15:28
FrantiC
FrantiC is offline
- omdat ik het leuk vind (ik korfbal al 14 jaar)
- om (een beetje) fit te blijven
- om niet aan te komen
- om te onspannen
- omdat ik het nodig heb (tijdens de zomer- en winterstop doen mijn enkels en knieen me altijd veel meer pijn...)
Oud 26-06-2005, 15:48
Kreator
Kreator is offline
blessure
Oud 29-06-2005, 09:52
flowergirl-B
flowergirl-B is offline
Qtiej: Omdat ik m`n rug moet aansterken.. Afgelopen seizoen heb ik gedanst, en dat doe ik omdat ik het leuk vind.. Fitness is ook leuk Maar ik ben begonnen voor m`n rug.. Gaat goed ......

Jij hebt ook rugklachten??Mag ik vragen wat voor rugklachten?? Ik heb vanmorgen namelijk van de dokter ook te horen gekregen dat ik moet gaan sporten (fitnissen) omdat de spieren in mn rug te slap zijn waardoor ik te vaak rugklachten heb en krom loop.........

En verder....ik sporte altijd heel veel.....twee tot drie keer per week mountainbike in het bos...maar ja de route is veranderd en langer geworde dus nu is de lol dr af....(gewoon nogal lui geworde)
Oud 29-06-2005, 18:37
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Waltz schreef op 24-06-2005 @ 00:42 :
Niet;

-Omdat ik te lui ben
<3
en; zelfde
Oud 30-06-2005, 09:50
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik sport niet vanwege operatie aan mijn knie, moet nu nog 1 keer geopereert worden en dan mag ik weer rustig beginnen met sporten wat ik dan dus ook zal gaan doen.

Groeten
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:45
Tigerlily
Tigerlily is offline
Zelf sport ik heel erg veel.
Ik vind het een heel fijn gevoel als ik sport, dan kun je over vanalles na denken enz.
Ook krijg je der een goede conditie van en een goede uithoudings vermogen.

Regels voor berichten