Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 03:21
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 26-06-2005 @ 02:04 :
korfbal <3
rofl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2005, 07:13
Verwijderd
Via dit forum.

Geloof dat zij een topic op Onzin had dat ze zich verveelde en ik haar toen maar op MSN toegevoegd heb. We hebben toen een hele tijd met elkaar ge-MSN'd, tot er een keer een forummeeting was waar we allebei waren. Het klikte wel goed, dus de week daarop naar haar toe gegaan en toen hebben we voor het eerst gezoend
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 09:18
Li
Li is offline
M'n laatste ex via z'n huisgenoot waar ik weleens mee "omging", maar vanaf de eerste keer dat ik daar was wist ik al dat het mijn vriendje moest worden
Is inmiddels wel uit, maarja.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 09:49
Sabina
Sabina is offline
Ik leerde hem kennen toen ik met 4 vriendinnen op vakantie was in Zeeland. Hij stond met 5 vrienden naast ons op de camping.
We zijn nu 9 maanden samen.
Oud 26-06-2005, 22:57
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb mijn vriendje op het forum ontmoet, hij heet Grafton
Oud 26-06-2005, 23:00
Kreator
Kreator is offline
examenfeestje
Oud 27-06-2005, 00:09
Lente
Lente is offline
hij is een vriend van de vriend van een vriendin van mij. we waren al gekoppeld voor we elkaar ooit gezien hadden, dat werkte dus niet. toen die vriendin en haar vriend het opgaven hebben we op een feestn eindelijk gezoend, afgesproken en vanaf toen zie ik hem bijna ieder weekend (hij woont ver weg).
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 11:01
Sanoeske
Sanoeske is offline
mijn neef had een paar vrienden en 1 daarvan kwam behoorlijk vaak. IK zag hem dan ook nogal eens daar. Vond hem meteen een leuke jongen, maja ik was toen net 12 ofzo dus dan doe je daar niks mee maar 3 jaar later kwam hij er nog steeds . Mijn neef bedacht dat hij die vriend mee zou nemen naar mijn verjaardag en dat we daarna uit zouden gaan. Het klikte meteen heel erg goed en daaruit volgde het msnen...Vervolgens zijn we nog een maand of 4/5 om elkaar heen gedraait, waarvan 2 zelfs bijna zonder contact te hebben, omdat we een beetje wegrenden voor onze gevoelens zeg maar . Uiteindelijk hebben we elkaar toch gevonden toen hij met onze hele familie mee op vakantie mocht. En aangezien bij ons in het huisje het enige bed nog vrij was ...De eerste maandag dat we er waren hebben we dan eindelijk gezoend En nu iets langer dan 32 maanden verder zijn we nog steeds bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 11:10
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
mn vorige ex, op school. sindsdien kom ik alleen maar bloedmooie vrouwen die toevallig bezet zijn, lieve meisjes die lesbisch zijn of oerlelijke vrouwen tegen. (help !).
Oud 27-06-2005, 11:28
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Kreator schreef op 25-06-2005 @ 17:33 :
ik blijf drbij dat dat best kansloos klinkt
Wat doe jij hier dan? blijkbaar zoek je ook contact.....en zoon contact kan uitgroeien tot liefde of vriendschap....niks kansloos aan hoor!
Oud 27-06-2005, 11:54
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
evanescene schreef op 27-06-2005 @ 12:28 :
Wat doe jij hier dan? blijkbaar zoek je ook contact.....en zoon contact kan uitgroeien tot liefde of vriendschap....niks kansloos aan hoor!
Wat ik hier doe? Kansloze losers uitlachen en mensen stangen.
Oud 27-06-2005, 14:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Via een ander forum.
Eerst PM's sturen, toen chatten, toen webcam, toen bellen en uiteindelijk meeten.
Misschien is het geeky, maar dat interesseert me geen flikker, want ik wil al jaren een engelsman en nu heb ik er een.
Oud 27-06-2005, 14:57
Konijn
Konijn is offline
Dit topic alweer ..
Ik heb mijn vriend leren kennen op het messageboard van onze favoriete band, elkaar ontmoet op een concert en gelijk raak eigenlijk.
Oud 27-06-2005, 15:03
Freshh~
Freshh~ is offline
patronaat
stond lekker te dansen en daarna stond ik met hem te dansen..
daarna zijn we aan de praat gegaan met als gevolg een date
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:22
Rj11
Rj11 is offline
je weet nooit wat er gebeurt als je je frans boeken laat liggen^_^, naja het klopt niet helemaal maar het is grappig om te zeggen
Oud 27-06-2005, 15:24
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Via een vriendin die wat met Mephostophilis had. Zo heb mijn vriend leren kennen, aangezien hij en Mepho broers zijn.

Ze ging langs in het paasweekend en mocht niet alleen reizen. Dus ik ging maar mee.

2 Maanden later zijn mijn vriend en ik met zijn 2-en op vakantie gegaan, en sindsdien hebben we een relatie (4 jaar en 4 dagen op het moment)
Oud 27-06-2005, 15:36
Verwijderd
Uuhm, hij was eerst gewoon een vriend van me. Hij had ook nog iets met iemand anders, andere vriendin van mij. Dat ging uit. Wij gingen eigenlijk steeds meer met elkaar om, ik begon hem eigenlijk wel erg leuk te vinden. En toen waren we ineens een stel.
Nu al een jaar en (bijna) 8 maanden.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mushu schreef op 27-06-2005 @ 16:36 :
Uuhm, hij was eerst gewoon een vriend van me. Hij had ook nog iets met iemand anders, andere vriendin van mij. Dat ging uit. Wij gingen eigenlijk steeds meer met elkaar om, ik begon hem eigenlijk wel erg leuk te vinden. En toen waren we ineens een stel.
Nu al een jaar en (bijna) 8 maanden.
wahaha ik las eerst 8 jaar
Oud 27-06-2005, 15:52
zoef de haas
zoef de haas is offline
Geen vriend atm maar mijn ex is de ex *ja van 2 weken voor 2 jaar terug ofzo* van vriendin waarmee ik PWS moest doen nou ja ipv PWS afmaken zaten we te msn-en toen he ik hem maar toegevoegd vrijdag kwam die langs toen we voor uitgaan filmpje gingen kijken die avond gezoend en 3 weken later hadden we wat
Oud 27-06-2005, 21:03
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
rjnirvana schreef op 27-06-2005 @ 16:22 :
je weet nooit wat er gebeurt als je je frans boeken laat liggen^_^, naja het klopt niet helemaal maar het is grappig om te zeggen
Hahah.. neej klopt inderdaad niet helemaal

Je weet nooit wat er gebeurt als je bij iemand op schoot gaat zitten..
Oud 27-06-2005, 21:07
little nemo
little nemo is offline
via mn ex
Oud 27-06-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 27-06-2005 @ 16:41 :
wahaha ik las eerst 8 jaar
Ik zei vandaag dat mijn vriend en ik vandaag 11 jaar en 4 maanden samen zijn, ipv 4 jaar en 11 maanden
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-06-2005 @ 22:23 :
Ik zei vandaag dat mijn vriend en ik vandaag 11 jaar en 4 maanden samen zijn, ipv 4 jaar en 11 maanden
dat zou toch best eng zijn...
Oud 27-06-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 27-06-2005 @ 22:25 :
dat zou toch best eng zijn...
Ja Dan begonnen we toen ik 8 was en hij bijna 18... heel eng
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hem hier leren kennen op het forum. Toen gingen we msnen en pas veel later hebben we elkaar echt ontmoet
Oud 27-06-2005, 21:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-06-2005 @ 22:26 :
Ja Dan begonnen we toen ik 8 was en hij bijna 18... heel eng
wahahaha naja... laten we maar blij zijn dat je je vergiste en nu braaf gaan luisteren naar de verhaaltjes van anderen (a)
Oud 27-06-2005, 21:37
Verwijderd
eigenlijk best wel via Onzin, op dit forum dus. En toen MSN-en, smsen en toen istie hier komen stappen.
En toentie weg was, miste ik m best wel, en hij mij ook. Dus n week later weer gezien, en toen was het raak (en nu al 16 dagen...)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 02:39
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
terror koe schreef op 26-06-2005 @ 23:57 :
Ik heb mijn vriendje op het forum ontmoet, hij heet Grafton
ik wil nog even zeggen dat dit niet waar is, stel je voor zeg
Oud 28-06-2005, 08:00
Kitten
Kitten is offline
Tijdens vakken op mijn studie. Ze heeft een aantal vakken met me gevolgd om een biologie bachelor basis te hebben (i.v.m. opleiding tot lerares biologie). 't klikte goed, dus
Oud 28-06-2005, 09:30
Verwijderd
Ik ging uit met vrienden, die nodigden ex-collega uit en die nodigde vriend uit (nu mijn vriend) en zijn toenmalige vriendin. Na veel avonden samen uitgaan, begon ik hem heel erg leuk te vinden. Maar helaas.. hij had dus nog een vriendin. Toch had ik wel het gevoel van, hij vind mij ook leuk. Ik vertelde dat toen aan mijn beste vriendin en zij zei ook dat ik wel een kans maakte. Op een avond deden we 'doen, durf en de waarheid' samen met zijn beste vriend en mijn beste vriendin, die hadden toen ook net iets met elkaar. Michael (nu mijn vriend dus) zei Doen, en hij moest mij zoenen. En dat deed hij! Na een tijdje moest ik en ik zei ook Doen. Moest ik hem weer zoenen, maar dan veel langer. En ja.. Ook dat gebeurde. Die avond was ik zo blij!! Na die avond waren we bijna elke avond samen, behalve het weekend dan.. dan was hij bij zijn vriendin. Na 3 weken (op een avond in het weekend) kreeg ik een sms waaruit bleek dat hij het had uitgemaakt met haar. Nu was hij dus echt van mij!
We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en we wonen alweer 20 maanden samen!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 09:54
Verwijderd
Ik werkte bij een distributie centrum van een Supermarkt...
Ik deed daar de kantine.....(Beetje tafel dekken,soepie maken,koffie en thee zetten).

Hij kwam ongeveer de dezelfde tijd daar beginnen.....Hij was daar een vrachtwagen chauffeur.....

En iedere dag kwam hij de pauze's bij mij doen...
Op een gegeven moment zat hij alleen in de kantine....
Hij durfde niks te zeggen
Hij ging weg en toen kwam ie na een kwartiertje weer terug met een briefje voor mij.....

Daar stond in dat ie me wel een hele leuke meid vond en dat ie wat met me wilde gaan drinken.....

En zo doende gingen we wat drinken en toen kwam er wat moois uit
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 11:36
cagie
cagie is offline
Ik heb mijn vriend leren kennen via zijn zusje waarmee ik bevriend was. Hun moeder was een weekje op vakantie en ze hadden allebei een aantal vrienden uitgenodigd om gezellig een film te gaan kijken. Ik vond hem eigenlijk al gelijk die avond leuk maar ik dacht dat hij mij nooit leuk zou vinden. Wat dus wel het geval was want zodra ik weg was vroeg hij mijn telefoonnummer aan zijn zusje. De volgende dag hebben we de hele dag gesmst en twee dagen later spraken we af en sindsdien hebben we een relatie. Inmiddels alweer 26 maanden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 19:58
Gammaray
Gammaray is offline
In het Podium te Hardenberg.
Er was een coverband van Bon Jovy daarom ging ik er naar toe en daar voor kwam zij naar het podium toe.
En ze zat aan de bar ik ging wat drinken halen en toen raakte we aan de praat.
Ik had haar verder de hele avond niet gezien.
Het klikte toen erg goed en nu hebben we iets meer dan 21 maanden.
En nog steedts erg gelukkig.
Oud 28-06-2005, 20:45
Verwijderd
Hij zat al een hele tijd bij mij in de werkgroep en we gingen ook wel eens met een groep uit waar hij ook bij zat. Toen ben ik een keer met hem koninginnendag gaan vieren (door gebrek aan enthousiasme van de andere mensen waren alleen wij gegaan) en de rest is geschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 21:30
knir
knir is offline
zijn ex en een (toenmalige) vriendin van mij heeft ons gekoppeld.

en toen kreeg ze spijt
Oud 28-06-2005, 21:40
Multilot
Multilot is offline
We waren beiden op een zondagavond in een discotheek. Ik at een ijsje en dat viel voor zijn voeten op de grond. Toen keken we elkaar aan, zei ik sorry en liep verder om een nieuw ijsje te halen. Ik wilde weer verder lopen, maar op de een of andere manier ben ik toch nog even terug gelopen. Toen kwamen we aan de praat...
Oud 28-06-2005, 21:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 28-06-2005 @ 22:40 :
We waren beiden op een zondagavond in een discotheek. Ik at een ijsje en dat viel voor zijn voeten op de grond. Toen keken we elkaar aan, zei ik sorry en liep verder om een nieuw ijsje te halen. Ik wilde weer verder lopen, maar op de een of andere manier ben ik toch nog even terug gelopen. Toen kwamen we aan de praat...
Een letterlijk geval van het ijs breken
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 13:19
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 28-06-2005 @ 22:59 :
Een letterlijk geval van het ijs breken
haha daar had ik nog niet aan gedacht
Oud 29-06-2005, 14:23
George
George is offline
Hihi, ik zat te bliepmiepen en hij kwam langs m'n kassa en vroeg of ik een keer mee ging een film kijken. De originaliteit.
Oud 29-06-2005, 16:28
miss x
miss x is offline
via mijn stage, hij was mijn stagebegeleider
nu wonen we samen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:24
ScRaN
ScRaN is offline
We zaten bij elkaar op school, we zagen elkaar totaal niet staan (hij vond mij een omhooggevallen trut en ik hem een ongelooflijke loser ofzo) maar toen werd hij verliefd op mijn beste vriendin en zijn vriend werd verliefd op mij, na 'n paar keer samen een terrasje te gaan doen, kwamen we tot de conclusie dat ik het meer had voor hem en zij meer voor die andere vriend, mijn vriendin en zijn vriend begonnen iets met elkaar, hij had liefdesverdriet, kwam toen bij mij "uithuilen" (daar moest hij wel eerst heel veel voor gedronken hebben, de verlegen jongen ocharme...). Na wat msn'en (want anders durft hij niets te zeggen) zijn we beste vrienden geworden, en toen ben ik hem beginnen te versieren zo gauw als hij over mijn beste vriendin over was want ik was een heel klein beetje heel veel verliefd op hem. Toen zijn we samen uitgegaan, want die vriend van hem was ondertussen samen met een andere vriendin van mij, en naast de kerstboom die 'r stond heb ik hem voor de eerste keer gezoend, maar daar wist hij niets meer van een kwartier later omdat hij veel te veel gedronken had, na een tijdje liep hij kwaad weg omdat we nog niet samen waren (wel dus maar dat wist hij niet meer) en ik kwam hem tegen, heb ik hem nog eens gezoend en sindsdien zijn we dan "echt" samen.

*verwarrend* maar het is ongeveer wel in de juiste volgorde.
Oud 30-06-2005, 16:56
W1A
W1A is offline
School............... we hebben daar nooit meer dan drie woorden met elkaar gewisseld al vond ik hem altijd een erge leuke jongen. Op een examenfuif (de laatste keer dat ik hem eigenlijk nog zou zien) raakte we aan de praat. Toen ben ik nog naar zijn fuif geweest en ja uiteindelijk kwam van het één het ander

Nu zijn we bijna een jaar samen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 19:36
Phlox
Phlox is offline
volleybal

gelukkig zijn we er nu allebei vanaf.
Oud 30-06-2005, 22:35
Citronella
Citronella is offline
Leren kennen via een vriend van een vriendin van mij, in een lounge bar. Was eerst niet geinteresseert, maar na hem een paar keer gesproken te hebben heb ik toch maar ja gezegd op de vraag of ik zin had een keer mee uit eten te gaan... En vanaf toen...
Oud 30-06-2005, 22:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij zat bij mij in de wedstrijdzwemploeg en was de broer van een vriendin van mij. Ik sprak hem bijna nooit, maar toen ging hij op stage in Amerika en toen hebben we MSN-adressen uitgewisseld. Nooit veel nuttigs te vertellen gehad, al begon dat wel toen hij weer thuis was. Uiteindelijk ben ik met hem en zijn vrienden gaan schaatsen. Toen gewoon als vrienden, maar een paar maandjes later bleek dat we elkaar toch wel leuk vonden.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:48
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Ik Heb Momenteel Geen Relatie Maar Mn Ex-en Heb Ik Leren Kennen Via Vrienden,Op Een Feestje,Op Vakantie,Festival Ofwel Waren Ze Al Vrienden Van Me..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:31
Loezzel
Loezzel is offline
Hij is de broer van een goede vriendin van me
Ik kende hem dus ook al wat langer. Ik vond hem altijd erg leuk, maar gaf "dat gevoel" niet de ruimte om te groeien, omdat ik zo iets had van: "je gaat niet iets beginnen met de broer van je vriendin."
Uiteindelijk zijn we toch eens een keer wat met zijn 2en gaan drinken en dat was zó leuk. Tsja... toen kon ik er niet meer onderuit. En al helemaal niet meer toen ik hoorde dat het wederzijds was.
Mijn vriendin vindt het trouwens superleuk voor ons en ik kan alles op een goeie manier scheiden. Ik zie mijn vriend, haar broer, nu vaker dan dat ik haar zie. Maar ik zie haar niet alleen als het "zusje van", ze is en blijft een goeie vriendin van me met wie ik op zijn tijd afzonderlijk van mijn vriend leuke dingen ga doen!
Oud 04-07-2005, 18:35
Fruitcake
Fruitcake is offline
Mijn ex heb ik leren kennen via een goede vriend van mij.
Oud 04-07-2005, 19:09
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Beste vriend:

Via een lanparty. Ik zocht een groepje om dat weekend mee door te brengen, toen kwam ik in contact met hem, ik vroeg ofdat ik bij hem in de clan mocht, dat was goed. en sindsdien kennen wij elkaar. Zelfde hobby's, zelfde school, zelfde ambities. Gewoon een vriend, ik ben hetero he.

Beste vriendin:

Op school. Zij stond in de kantine, ze vroeg aan me hoe duur iets kostte, en toen stond ze bij de kassa, had ze 25 cent te weinig, dus toen was ik wel zo gul om haar dat te geven. En sindsdien chatten we veel, en in de zomer bbq ik wel eens bij haar. Ze is gewoon een vriendin, al vond ik d'r eerst wel leuk, en zij mij ook wel. Maar we houden het bij vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:10
Gadje
Gadje is offline
ik en een vriendin gingen naar een concert in amsterdam maar we hadden nog geen vervoer. via het fotoboek kende ik een meisje die er ook heen zou gaan met de trein, dus dat zou korting opleveren voor ons. maar uiteindelijk ging ze met de auto met een vriend (mijn vriendje nu) op dat moment had hij nog een vriendin en ik nog een vriend. we gingen wat smsen over van alles en nog wat en dat klikte heel erg goed. een week later dumpte ie zn vriendin voor me en ik werd ook op dezelfde dag bruut gedumpt (maar dat vond ik totaal niet erg) en een week later hadden we wat. dat is nu ruim 5 maanden geleden <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten